Elkor plāno vairāk pievērsties apģērbu un apavu segmentam, kā arī rudenī atvērt tirdzniecības centru Krasta ielā.
Šā gada pavasarī plašu rezonansi ieguva mazumtirdzniecības veikalu Elkor atlaižu kampaņa, kuras laikā, uzrādot Latvijas ārvalstu pilsoņa pasi, bija iespējams saņemt 11% atlaidi pirkumiem. Toreiz daļa sabiedrības izteica sašutumu, ka tiek diskriminēti Latvijas pilsoņi. Uzņēmuma mārketinga direktors un valdes loceklis Ronalds Feldmanis norāda, ka kampaņa izraisījusi patiesu lielu ažiotāžu un publicitāti, taču uz tirdzniecības rezultātiem tā iespaidu nav atstājusi, jo pusgada rezultāti ir ar pozitīvu tendenci. SIA Elkor grupa apgrozījums šā gada pirmajā pusgadā, salīdzinot ar attiecīgo periodu pagājušajā gadā, audzis aptuveni par 10%. Pieaugums vērojams visos preču segmentos, tomēr tas ir samērā atšķirīgs. Viņš atzīmē, ka viens no lielākajiem pieaugumiem ir tieši apģērbu segmentā, kur apgrozījums, salīdzinot ar pērno gadu, audzis par 30%. Savukārt elektronikas preču segmentā, kas visu laiku bijis Elkor vadošais virziens, pieaugums vērojams 10% apmērā. Apgrozījuma pieaugums skaidrojams ar kopējo ekonomikas stabilizāciju, ko parādot arī valsts statistikas dati. Savukārt pircēji saprot, ko var un ko nevar atļauties, un daudz mierīgāk var plānot savus izdevumus.
Elkor ir astoņi veikali, ieskaitot Podium, visi atrodas Rīgā. Lielākais no tiem ir Elkor Plaza, kas veidots pēc universālveikala koncepta, uz ko uzņēmums koncentrējas nākotnē, atverot jaunus veikalus. Šā gada rudenī plānots vērt durvis tirdzniecības centram Krasta ielā, kas kādu laiku stāv tukšs. Jāatgādina, ka līdz 2009. gada nogalei tur atradās veikals Elkor Centrs, ko nomainīja ekonomisko iepirkumu centrs Kimko, kurā investēti divi miljoni eiro.
Uzņēmums plānoja zemo cenu veikalu ķēdi izvērst arī citur Latvijā, tomēr šī iecere nerealizējās. «Šogad mēs strādājam pie projekta Krasta ielā, kas pagaidām ir lielākais iecerētais projekts. Šobrīd jau ir notikušas sarunas ar dažādiem sadarbības partneriem. Pagaidām konkrēts laiks, kad tieši Krasta ielas veikals varētu atvērties, vēl nav. Cenšamies, lai viss realizētos līdz šā gada rudenim,» stāsta R. Feldmanis. Krasta ielā iecerētu universālveikals, kam būs specifikācija kādā noteiktā virzienā, kas, piemēram, Elkor Plazā neesot tik plaši pārstāvēts. Iepriekš izskanēja informācija, ka uzsvars varētu tikt likts tieši uz klasiskajiem un ikdienas apģērbiem. Realizējot šo projektu, nav plānots piesaistīt investorus no malas, bet tas, cik lielas investīcijas plānots ieguldīt Krasta ielas centrā, pagaidām netiek atklāts. Savukārt globāli lielas investīcijas šogad vairāk nav plānotas. Tās atliktas uz nākamo gadu, kad uzņēmums iecerējis atvērt vairākus, atsevišķus veikalus citos tirdzniecības centros, lai gan uzņēmums vairāk koncentrējas uz tāda tipa tirdzniecības centru izveides kā Elkor Plaza.