Sabiedrības sašutums par Elkor piemēroto atlaižu politiku nav ietekmējis uzņēmumu, norāda pati kompānija.
Mārketinga speciālisti gan atzīst, ka Elkor komunikācijā ar sabiedrību par 11 % atlaižu piemērošanu nerezidentiem var atsaukties uz uzņēmuma finansēm. Reklāmas aģentūras DDB Latvija izpilddirektors Andris Rubīns norāda, ka Elkor ar savām aktivitātēm līdzīgi kā referendums par otru valsts valodu piesaistīja sabiedrības uzmanību. Iespējams, tas vairoja to pircēju skaitu, kas mīl šo veikalu, bet mazināja otru daļu. «No vienas puses, tas bija drosmīgi, no otras – tuvredzīgi,» vērtē A. Rubīns, piebilstot, ka pastāv jautājums – vai pirkumu pieauguma apjoms ir lielāks par zaudētajiem apjomiem.
Patlaban nav vērojama kampaņas negatīvā ietekme, veicam monitoringu, stāsta Elkor valdes loceklis, mārketinga direktors Ronalds Feldmanis. Martā notikušā kampaņas mērķis bijis piesaistīt ārvalstu tūristus, informācija par to tika izvietota specializētajos izdevumos, viņš skaidro. No vairākiem simtiem aizpildīto akcijas kuponu 70% aizpildījuši Eiropas valstu iedzīvotāji. Viņš arī atvainojās, ja kādam tikušas sagādātas neērtības saistībā ar notikušo. Elkor vēl vērtēšot, vai turpināt 11 % atlaižu piemērošanu ārvalstu tūristiem, taču ilgtermiņa mārketinga stratēģijas rezultātā no 27.aprīļa visiem Latvijas iedzīvotājiem tiks piedāvāta 11% atlaide pirkumiem. Nekādi dokumenti no iedzīvotājiem netikšot prasīti.
Šī akcija tiekot rīkota par godu Latvijas Neatkarības deklarācijas pieņemšanas gadadienai un ilgšot līdz 4.maijam. Uz jautājumu, kāpēc akcijai izvēlēti 11%, R. Feldmanis teica, ka , ka «tas ir interesants cipars un piesaista uzmanību.» Kampaņu izstrādājis pats uzņēmums kopā ar sadarbības partneriem. Kā norādīja R. Feldmanis, kopumā iepriekšējais gads bijis veiksmīgs - Elkor gadu pabeidza ar 47 miljonu latu apgrozījumu, kas ir vairāk nekā gadu iepriekš, kad strādāts ar 34 miljonu latu apgrozījumu. Nodokļos uzņēmums pērn nomaksājis 2,9 miljonus latu. Veikalu skaits ir septiņi un to nav paredzēts mainīt.