Jaunākais izdevums

Tā dēvētajā Elkor krimināllietā prokuratūra uzņēmuma "ETG" darbiniekam piemērojusi 12 000 latu (17 074 eiro) naudas sodu.

Persona pagājušā gada nogalē sodīta pēc Krimināllikuma pantiem par grāmatvedības un statistiskās informācijas noteikumu pārkāpšanu un izvairīšanos no nodokļu un tiem pielīdzināto maksājumu nomaksas, pastāstīja prokuratūras preses pārstāve Una Rēķe.

Lai arī Valsts policija lūdza pie kriminālatbildības saukt četras uzņēmuma amatpersonas, izmeklēšanā noskaidrots, ka persona noziegumu veikusi viena pati.

Valsts ieņēmumu dienests bija arī noteicis 143 884 latu (204 728 eiro) kaitējuma kompensāciju. Kompensācija ir samaksāta un apsūdzētajam vēl piemērots 12 000 latu (17 074 eiro) naudas sods, norādīja Rēķe.

Jau ziņots, ka Valsts policija lūdza prokuratūru kopumā šajā lietā pie kriminālatbildības saukt četras uzņēmuma amatpersonas.

Policijas izmeklētāji uzskatīja, ka SIA ETG tirdzniecības vietās - veikalos Elkor - veiktas nelikumīgas grāmatvedības darbības, lai izvairītos no nodokļu nomaksas lielā apmērā.

Minēto kriminālprocesu Ekonomisko noziegumu apkarošanas pārvalde sāka 2010.gada novembrī. Kriminālprocesā tika veiktas vairākas kratīšanas Elkor veikalos un birojā, konfiscējot lietiskos pierādījumus - datorus un dokumentus.

Elkor veikalu operators ir SIA ETG, kas pieder Aleksandram Popovam. Saskaņā ar Firmas.lv datiem ETG apgrozījums 2012.gadā sasniedza 49,3 miljonus eiro, kas ir par četriem miljoniem eiro mazāk nekā gadu iepriekš, bet par 25,2 miljoniem eiro vairāk nekā 2010.gadā.

2012.gadu uzņēmums noslēdza ar 2,24 miljonu eiro zaudējumiem, bet 2011.gadā tas guva 0,86 miljonu eiro peļņu, savukārt 2010.gadā ETG peļņa bija 0,58 miljoni eiro, liecina Firmas.lv dati.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirgotāja SIA "Elkor centrs" pasludināts par maksātnespējīgu, liecina Maksātnespējas reģistrā pieejamā informācija.

Rīgas pilsētas tiesa uzņēmumu par maksātnespējīgu pasludinājusi trešdien, 21.februārī. Par "Elkor centra" maksātnespējas procesa administratoru iecelta Kristīne Kļaviņa.

Kreditoru prasījumi pret parādnieku iesniedzami administratorei līdz 2024.gada 22.martam.

Šogad 21.februārī "Elkor centram" bija Valsts ieņēmumu dienesta (VID) administrēto nodokļu parāds 73 435 eiro apmērā.

Jau vēstīts, ka VID pērn novembrī "Elkor centram" piemēroja aizliegumu komercķīlas reģistrācijai, pārjaunošanai un grozīšanai, kā arī kapitāldaļu atsavināšanai un pārreģistrācijai.

2022.gadā "Elkor centrs" strādāja ar 3,058 miljonu eiro apgrozījumu un 25 273 eiro peļņu, liecina informācija "Firmas.lv". Uzņēmums reģistrēts 2003.gadā, un tā pamatkapitāls ir 17 066 eiro. "Elkor centra" vienīgā īpašniece kopš pagājušā gada novembra ir pati kompānija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākts tirgotāja SIA "Elkor Food & Wine" maksātnespējas process, liecina Maksātnespējas reģistrā pieejamā informācija.

Rīgas pilsētas tiesa uzņēmuma maksātnespējas procesu pasludinājusi 15.februārī, par procesa administratoru ieceļot Jāni Ābiku.

Informācija "Firmas.lv" liecina, ka "Elkor Food & Wine" 2022.gadā strādāja ar 606 362 eiro apgrozījumu un 123 157 eiro zaudējumiem. Uzņēmums ar zaudējumiem strādā kopš 2018.gada.

Patlaban "Elkor Food & Wine" ir reģistrēta viena aktīva struktūrvienība-veikals.

Informācija "Firmas.lv" liecina, ka "Elkor Food & Wine" kopš pagājušā gada oktobra ir pati savu kapitāldaļu turētāja. Pirms tam uzņēmums piederēja Andrejam Vlasovam, bet vēl pirms tam - Ilzei Laurānei (iepriekš Popova). "Elkor Food & Wine" pamatkapitāls ir 31 240 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veikalu "Elkor" īpašnieces Ilzes Laurānes (agrāk Popovas) parāda dēļ piemērots zvērināta tiesu izpildītāja aizliegums atsavināt kapitāldaļas visās viņai piederošās kompānijās un reģistrēt jaunas komercķīlas.

Kā liecina "Firmas.lv" informācija, aizliegums atsavināt kapitāla daļas un reģistrēt komercķīlas piemērots attiecībā uz SIA "ETG", SIA "Elkor grupa", SIA "Elkor Gift Shop", SIA "Elkor Food & Wine", SIA "HSP Solution" un SIA "Elektrodrošība". Laurāne piecos no šiem uzņēmumiem ir vienīgā īpašniece, bet "ETG" viņai pieder 99% kapitāldaļu, kamēr atlikušais 1% pieder SIA "Plus īpašums".

Visi minētie uzņēmumi Laurānes īpašumā nonāca pērn laikā no augusta līdz decembrim, nepilnu gadu pēc tam, kad nomira "Elkor" izveidotājs un kompāniju iepriekšējais īpašnieks Aleksandrs Popovs.

Vienlaikus pagājušā gada nogalē, īsi pirms Ziemassvētkiem, pārjaunotas četras komercķīlas, kuru devēja ir Laurāne, bet ņēmēja - "Rietumu banka". Viņa par labu bankai ieķīlājusi visas sev piederošās "ETG" kapitāldaļas. Kopējā ķīlu maksimālā prasījumu summa ir 31,44 miljoni eiro. Kā trīs ķīlu parādniece minēta "ETG", bet kā vienas - "Elkor grupai" piederošais SIA "Elkor centrs".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paplašinot veikalu tīklu, Elkor decembrī plāno atvērt jaunu bērnu preču veikalu Elkor Kids, informēja SIA Elkor Centrs valdes loceklis Gunārs Vizulis.

Veikala izveidē plānots investēt vairāk nekā 125 000 eiro.

«Lai īstenotu šo ieceri, uzņēmums saņēma aizdevumu no AS Rietumu banka, reģistrējot komercķīlu,» norāda Vizulis, sīkāku informāciju neatklājot.

Jaunais Elkor Kids atradīsies tirdzniecības centra Rīga Plaza telpās, tā platībai būs 1059 kvadrātmetri.

SIA Elkor Centrs dibināta 2003.gadā, uzņēmuma pamatkapitāls ir 17 074 eiro. Pērn Elkor Centrs divkāršoja apgrozījumu, sasniedzot 12,36 miljonus eiro, 2012.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 5,9 miljoni eiro. Elkor Centrs pērn nopelnīja 11 216 eiro, bet 2012.gadā - 10 998 eiro, liecina Firmas.lv dati.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Elkor veikala izveidē investē 660 000 eiro

Lelde Petrāne,12.12.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paplašinot savu darbību un veikalu tīklu, Elkor atvēris jaunu bērnu preču veikalu ELKOR KIDS, kas atrodas tirdzniecības centra Rīga Plaza telpās.

«Šī 1059 m2 lielā veikala izveidē ir ieguldīti EUR 660 000, kas investēti veikala izbūvē, labiekārtošanā un preču nodrošināšanā. Savukārt ELKOR KIDS vieta izvēlēta, domājot par mūsu pieejamību Elkor klientiem dažādos Rīgas rajonos,» norāda Elkor valdes loceklis Gunārs Vizulis.

Elkor ir 100% Latvijas uzņēmums, kas dibināts 1989.gadā Rīgā. Elkor mazumtirdzniecības tīkla veikali piedāvā elektronikas preces, apģērbus un apavus sievietēm, vīriešiem un bērniem, preces sportam un tūrismam, bērnu preces, pārtiku, interjera priekšmetus. Tāpat uzņēmums sniedz tehnikas servisa un apkopes pakalpojumus. 2013. gadā Elkor apgrozījums sasniedza 55 miljonus latu, savukārt nodokļu maksājumi pārsniedza 10 miljonus latu, informēja G. Vizulis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Elkor jauna koncepta food&wine bistro izveidē iegulda vairāk nekā 800 000 eiro

Dienas Bizness,22.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Elkor, paplašinot savu darbības klāstu, uzsāk jaunu darbības virzienu, un oktobra sākumā vērs durvis jaunam food&wine koncepta bistro, kura izveidē investēti vairāk nekā 800 000 eiro un radītas 60 jaunas darba vietas, informē Elkor valdes loceklis Gunārs Vizulis.

Bistro atradīsies Brīvības bulvāra 19 ēkā, ar skatu uz Brīvības pieminekli un Elkor food&wine piedāvās arī vīna veikalu ar vairāk nekā 2500 vīna veidiem.

Uzņēmumā informē, ka telpu interjeru veidojis vācu dizaina uzņēmums Aichinger, savukārt ēdienkarti konsultējis Vācijas gastronomijas konsultants Helmuts Šullers (Helmut Schüller).

2013. gadā Elkor apgrozījums sasniedza 55 miljonus latu, savukārt nodokļu maksājumi pārsniedza 10 miljonus latu. Uzņēmumā strādā vairāk nekā 750 darbinieku.

Elkor ir 100% Latvijas uzņēmums, kas dibināts 1989.gadā Rīgā. Elkor mazumtirdzniecības tīkla veikali piedāvā elektronikas preces, apģērbus un apavus sievietēm, vīriešiem un bērniem, preces sportam un tūrismam, bērnu preces, pārtiku, interjera priekšmetus. Tāpat uzņēmums sniedz tehnikas servisa un apkopes pakalpojumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gada nogalē negaidīti miris mazumtirdzniecību veikalu tīkla "Elkor" dibinātājs un īpašnieks Aleksandrs Popovs, informē SIA "Elkor grupa" valdes loceklis Ronalds Feldmanis.

A. Popovs mūžībā aizgāja 2020.gada 26.decembrī, 52 gadu vecumā.

Uzņēmējdarbību A.Popovs uzsāka 1989.gadā ar apģērbu ražošanu un tirdzniecību un gadu gaitā "Elkor" attīstīja līdz vienam no lielākajiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem Latvijā.

"Elkor" 32 gadu pastāvēšanas vēsturē ir strādājuši vairāk nekā 10 000 darbinieku.

"Elkor" veikalu tīklu pārvalda SIA "ETG". Kompānijas kapitālā 99% piederēja A.Popovam. Viņš bija arī vienīgais "Elkor grupas" īpašnieks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā Spice Home atklāts divas reizes lielāks Elkor Tehnika veikals un jauns Elkor Home veikals 2.stāvā. Pārveidē investēti 1,5 miljoni eiro.

Atjaunotais veikals kopumā aizņem 5500 kvadrātmetrus un sastāv no trīs daļām. Pirmajā stāvā atrodas lielākais no veikaliem - Elkor Tehnika. Otrajā izvietots mājas preču un interjera priekšmetu veikals Elkor Home. Pēc rekonstrukcijas tiem pievienojies arī bērnu preču veikals Elkor Kids.

Līdz ar veikala paplašināšanu radītas 20 jaunas darba vietas.

Elkor veikals Spice Home telpās darbojas kopš 2010.gada.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vēsturiskajā Brīvības bulvāra 19 ēkā, kur vēl pirms gada, investējot vairāk nekā 800 000 eiro, tika atklāts Elkor food&wine koncepta bistro, tagad durvis vēris suvenīru un dāvanu veikals Elkor Gift Shop.

Jaunajā Elkor Gift Shop veikalā, kura izveidē investēti 250 000 eiro, tiek piedāvāti Latvijai raksturīgie suvenīri, amatnieku rokdarbi un mākslas priekšmeti, informē Elkor sabiedrisko attiecību speciāliste Dzintra Krūze.

Jaunatvērtais veikals piedāvā iegādāties Latvijas ražotāju izstrādājumus no dabīgiem materiāliem - lina, kokvilnas, vilnas - galdsegas, salvetes, dvieļus, pārklājus, spilvenus un trikotāžas apģērbus; kā arī plašā izvēlē Rīgas viesu iecienītās dzintara rotas lietas, latviešu mākslinieku gleznas, keramiku, Latvijā ražotas ziepes, dekoratīvās galda sveces, latviešu saldumus, izsmalcinātas delikateses, Rīgas Melno balzamu, šprotes un medu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no veiksmīgākajiem elastīgo maksājumu risinājumu nodrošinātājiem Baltijā, ESTO, savā pirmajā darbības gadā Latvijā ir spējis sasniegt vairākus nozīmīgus mērķus. To starpā var minēt veiksmīgi uzsākto sadarbību ar “Bolt”, kā arī faktu, ka ar ESTO starpniecību desmitiem tūkstošu klientu norēķinājušies ar komersantiem vairāku miljonu eiro vērtībā.

Kā jau iepriekš minēts, viens no lielākajiem panākumiem – izmantojot ESTO maksājumu risinājumus, tika veikti aptuveni 55 000 unikāli darījumi ar dažādiem tirgotājiem, iegādājoties preces kopumā par 5,2 miljoniem eiro.

Aktīvais kredītportfelis pieauga par vairāk nekā 1,3 miljoniem eiro un ESTO piesaistīja 154 jaunus tirgotājus Latvijā. Daži no pazīstamākajiem: elkor.lv, ideal.lv, evelatus.lv, membershop.lv, bigbox.lv, stokker.lv, veloprofs.lv, gintaromebeles.lv, pranamat.lv, weekendshoes.lv, grenardi.lv, given.lv.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Tirgotājs Elkor pērn kāpinājis gan apgrozījumu, gan peļņu

Gunta Kursiša,27.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn, salīdzinot ar 2012.gadu, Elkor apgrozījums pieaudzis par aptuveni 12%, sasniedzot 55 miljonus latu jeb 78 miljonus eiro.

Savukārt uzņēmuma bruto peļņa, salīdzinot ar 2012. gadu, pagājušajā gadā pieaugusi par aptuveni 18%.

«2013 .gads mums ir bijis veiksmīgs, ko parāda arī pozitīvie finanšu dati. Lai arī bez ievērojamiem kāpumiem, tomēr pēdējo gadu laikā mūsu veikalu tīkla apgrozījums pieaudzis mērķtiecīgi un vienmērīgi. Līdz ar to uzņēmuma vadība arī šogad prognozē stabilu apgrozījuma pieaugumu, kas varētu sasniegt vismaz 10%,» Db.lv informēja uzņēmuma valdes loceklis Gunārs Vizulis, norādot, ka stabili turpina pieaugt iedzīvotāju pirktspēja.

Salīdzinot ar 2012. gada pārdošanas datiem, pērn visstraujāk pieaudzis pārdošanas apgrozījums bērnu rotaļlietu segmentā – tas sasniedzis 34%. Ievērojams pieaugums vērojams arī sieviešu modes preču sadaļā – tur pieaugums ir 22% apmērā. Salīdzinot ar 2012. gadu, palielinājies apgrozījums arī sporta preču sadaļā – 10% un elektronikas preču pārdošanā – 6%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Augustā Via Jurmala Outlet Village divus outlet koncepta veikalus atvēris tirdzniecības tīkls Elkor – modes zīmolu preču veikalu Podium Outlet un Elkor Plaza Outlet.

Līdz ziemai Via Jurmala Outlet Village plānots atvērt vēl 10 veikalus, tādējādi nodrošinot 100% outlet ciemata pirmās projekta kārtas aizpildījumu, informē uzņēmuma pārstāve Gita Bute.

Pēdējo piecu mēnešu laikā outlet ciematā durvis vēruši nu jau 20 jauni veikali.

“Mēs uzskatām, ka outlet konceptam ir milzu potenciāls, ņemot vērā tendences modes preču tirdzniecībā Eiropā un pasaulē. Esam pārliecināti, ka klienti novērtēs piedāvātās apģērbu, apavu un aksesuāru kolekcijas, jo daudzas no tām ir nopērkamas tikai outlet koncepta veikalos,” saka Ronalds Feldmanis, Elkor tīkla mārketinga vadītājs.

“Augusts outlet ciematam ir dzimšanas dienas mēnesis, kas tiek atzīmēts ar lielizpārdošanu un dažādiem pasākumiem, tai skaitā ar divu nozīmīgu modes preču veikalu atklāšanu. Elkor Plaza Outlet un Podium Outlet lieliski papildina outlet ciematā jau pieejamo zīmolu klāstu, ko ļoti novērtē pircēji no visas Baltijas,” stāsta outlet vadītāja Anna Žigalova.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Elkor veikala paplašināšanā investē vairāk nekā 1,5 miljonus eiro

Dienas Bizness,01.02.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Elkor veikala paplašināšanā, telpu iekārtošanā un preču sortimenta dažādošanā tirdzniecības centrā Spice Home, ieguldījis vairāk nekā 1,5 miljonus eiro, informē Elkor Mārketinga speciāliste Ilona Sproģe.

Divos stāvos izvietotais atjaunotais veikals apmeklētājiem durvis vērs martā, un paplašināšanās rezultātā tajā būs radītas 20 jaunas darba vietas.

Kopējā tirdzniecības platība būs palielināta līdz 5500m2 .

Elkor veikals Spice Home telpās darbojas jau kopš 2010.gada.

2016. gadā Elkor apgrozījums sastādīja 51 miljonu EUR. Uzņēmumā strādā vairāk nekā 600 darbinieku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piektdien, 17. jūnijā, tika noskaidrots laimīgais 10 kg naudas ieguvējs Norvik Bankas un tirdzniecības centra ELKOR rīkotajā akcijā, kuras ietvaros ikvienam bija iespēja laimēt desmit kilogramus naudas.

Par izlozes uzvarētāju kļuva Jānis Kurpnieks, kurš iegūtos 10 kilogramus naudas plāno iztērēt kādā aizraujošā ceļojumā!

Igors Rozanovs, Norvik Bankas Vecākais viceprezidents Produktu pārdošanas jautājumos, sveica uzvarētāju, kā arī pārējos izlozes dalībniekus, paužot gandarījumu par veiksmīgi notikušo izlozi un atzinīgi novērtējot pagājušā gada rudenī aizsākto sadarbību ar ELKOR tirdzniecības centru.

Pasākuma laikā klātesošajiem bija iespēja piedalīties vairākās momentloterijās, atbildot uz jautājumiem gan par Norvik Banku, gan bankas produktiem un pakalpojumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Universālveikala Elkor Plaza pirmajā stāvā darbu sācis jauns restorāns - picērija Storano, informē Elkor sabiedrisko attiecību speciāliste Dzintra Krūze.

Restorāna piedāvājumā ir picas, otrie ēdieni, salāti, uzkodas, zupas, mājas pastas, deserti un dzērieni. Jaunajā restorānā no plkst.12:00 - 16:00 darbojas arī pusdienu piedāvājuma ēdienkarte.

Ekor ir 100% Latvijas uzņēmums, kas dibināts 1989.gadā Rīgā. Elkor mazumtirdzniecības tīkla veikali piedāvā elektronikas preces, apģērbus un apavus sievietēm, vīriešiem un bērniem, preces sportam un tūrismam, bērnu preces, pārtiku, interjera priekšmetus. Tāpat uzņēmums sniedz tehnikas servisa un apkopes pakalpojumus. Uzņēmumā strādā vairāk nekā 750 darbinieku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nesen Latvijas tirgū ienākušais finanšu tehnoloģiju uzņēmums ESTO ir sācis strauju paplašināšanos Baltijas valstīs. Sadarbojoties ar tādiem mazumtirdzniecības līderiem kā iDeal, Elkor, Studio Moderna un BigBox, tas šobrīd kļūst par vienu no straujāk augošajiem spēlētājiem e-komercijas tirgū.

Kādēļ mazumtirdzniecības līderi izvēlas ESTO?

“ESTO jaunie partneri atklāj, ka izvēle, ar kuru no maksājumu risinājumu pakalpojumu sniedzējiem sadarboties, ir prasījusi rūpīgu izpēti un analīzi. Izpētes laikā partneri ir secinājuši, ka neviens konkurents nepiedāvā tādu pakalpojumu izvēli kā ESTO. Esam lepni par jaunizveidotajām sadarbībām un pateicīgi mūsu partneriem par izrādīto uzticību,” stāsta ESTO LV AS valdes locekle Baiba Tētiņa.

ESTO sadarbības partneru galvenie mērķi ir samazināt maksājumu risinājumu izmaksas un radīt patīkamāku iepirkšanās pieredzi gala klientiem, piedāvājot plašu maksājumu variantu klāstu.

“Radīt pozitīvas un atmiņā paliekošas pieredzes mūsu klientiem ir viens no mūsu uzņēmuma galvenajiem mērķiem. Sadarbojoties ar ESTO, mēs varam viņiem piedāvāt mūsdienīgus un elastīgus līzinga servisa risinājumus, kas palīdz mums paaugstināt piedāvājuma vērtību un uzlabot mūsu klientu iepirkšanās pieredzi,” saka Edgars Pilius, BigBox grupas vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Rūgtā patiesība: nevienam neinteresē viedpulksteņi, arī Latvijā

Gunta Kursiša,24.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skarbā dzīves īstenība liecina, ka vienam no jaunākajiem «gadžetiem» jeb tā dēvētajiem sīkrīkiem – viedpulkstenim – ir nopietnas grūtības ienākt tirgū, raksta britu medijs BetaNews. Kā noskaidroja Db.lv, Rīgā ne katrā tehnoloģiju veikalā atrodama šāda ierīce.

Visas iespējas, ko piedāvā viedpulkstenis – e-pastu lasīšana, savienojums ar mājas datoru, svarīgu ziņojumu apskate, kā arī laikrāža funkcijas – šobrīd lielāko aizrautību un interesi radījušas pašos ražotājos un mārketinga veidotājos, raksta BetaNews. Lai arī mārketinga mašīna darbojas ar pilnu jaudu, tās darbam līdz šim bijis visai maz efekta. Piemēram, Lielbritānijā viedpulksteņi ir vien 0,9% no visa iedzīvotāju skaita. Teju divas trešdaļas no visiem šīs ierīces īpašniekiem ir vīrieši, un 56% ir jaunāki par 35 gadiem.

Db.lv, apzvanot tehnoloģiju tirgotāja Elkor Tehnika veikalus, secināja, ka lielākajā daļā veikalu viedpulksteņi netiek tirgoti. Šo sīkrīku iespējams iegādāties, piemēram, Elkor Plaza elektronikas nodaļā – tur pieejams Samsung Gear un Sony Smartwach viedpulkstenis. Kā Db.lv skaidroja veikala pārdevējs, pašlaik interese par šo ierīci ir noplakusi, un lielāks pircēju skaits esot bijis decembrī. Tehnoloģijas piedāvātas iespējas, kas interesē potenciālos pircējus, ir, piemēram, iespēja piezvanīt, izmantot kameru, kā arī sekot informācijai sociālajos tīklos, Db.lv stāstīja Elkor Plaza elektronikas nodaļas pārdevējs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jauns tirdzniecības centrs “Teika Plaza” tiks atklāts 29. augustā Rīgā, Brīvības gatvē, kādreizējā lielveikala “Elkor Plaza” telpās.

Tirdzniecības centra “Teika Plaza” lielākie nomnieki būs veikalu tīkls “Rimi”, apģērbu un aksesuāru veikals “PODIUM” un sporta klubs “MyFitness”, ko papildinās daudzveidīgs veikalu un pakalpojumu klāsts.

Tirdzniecības centrā esošo veikalu paplašināšanos plānots pabeigt šī gada rudenī.

“Šobrīd tirgū ir vērojama tendence pārskatīt tirdzniecības vietu konceptus un veikt to transformāciju, pielāgojoties tirgus vajadzībām un patērētāju vēlmēm. Colliers Baltics komanda ir izstrādājusi jaunu konceptu vairākiem tirdzniecības centriem Latvijā un Baltijas reģionā, tai skaitā t/c “Teika Plaza”, kā arī piesaistījusi jaunus nomniekus tirdzniecības centram, balstoties uz izstrādāto vīziju un pozicionēšanu,” – stāsta Jevgēnija Kiseļova, “Colliers Baltics” Tirdzniecības platību aģentūras pārstāve.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Tirdzniecības centri mainās jaunu iepirkšanās paradumu ietekmē

Eva Vaikule, “Colliers Baltics” Tirdzniecības platību aģentūras konsultante,09.08.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmie mūsdienīgie tirdzniecības centri Latvijā parādījās vien pirms pāris desmitgadēm, taču daļai šo objektu, lai noturētos konkurencē, reaģētu uz patērētāju vajadzībām, ir pienācis laiks pārmaiņām, pretējā gadījumā to apmeklētāju skaits un biznesa rādītāji turpinās pasliktināties.

Izmaiņas ekonomiskajā vidē un pašā nozarē ietekmē ikvienu tirdzniecības centru, kādu mazāk, citu – vairāk. Pirms dažiem gadiem daudziem sasparoties lika “Akropoles” ienākšana, daudzos tirdzniecības centros toreiz pircēju plūsma samazinājās. Nozari ietekmē e-komercijas attīstība. Covid-19 pandēmijas laikā tā nenoliedzami īpaši uzplauka, taču arī tagad tā ir klātesošā, mazinot cilvēku vēlmi doties iepirkties uz fiziskiem veikaliem.

Pandēmijas laikā jo īpaši cilvēki vairāk novērtēja ērtu, ātru iepirkšanos, kompaktus tirdzniecības centrus, kur nav lieki jāpavada laiks staigājot, kur vienuviet ir pieejamas visas ikdienā nepieciešamās lietas un pakalpojumi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairāki Latvijas tehnoloģiju uzņēmumi kopā ar nekustamo īpašumu attīstītājiem un kultūras centru apvienojuši spēkus, lai izveidotu inovatīvu vidi VEF apkaimē – vietu, kur strādāt, dzīvot, atpūsties un radīt, cilvēkiem, kurus aizrauj tehnoloģiju un inovāciju iespējas. VEF apkaime pilsētas attīstības plānā iezīmēta ar potenciālu attīstīties par jauno Rīgas centru.

Šī teritorija būs Latvijas kā viedvalsts modelis, kur iesaistītie partneri veidos un pilsētvidē izmēģinās jaunākās digitālās tehnoloģijas, vienlaikus nesot Latvijas vārdu pasaulē.

Latvijas tehnoloģiju uzņēmumi Latvijas Mobilais Telefons, Accenture, Mikrotik, kā arī Jaunās Teikas kvartāls, komercīpašumu pārvaldītājs New Hanza Capital, VEF Kultūras pils un tirdzniecības uzņēmums Elkor vienojušies kopīgam darbam. Iniciatīvai aicināti pievienoties arī citi uzņēmumi un iestādes.

«Apkaime abpus Brīvības ielai vēsturiski ir vieta, kur koncentrējušies tehnoloģiju un inovāciju uzņēmumi. Šajā teritorijā strādājošo uzņēmumu profils, mērogs un speciālistu koncentrācija nodrošina nepieciešamo cilvēkresursu un tehnoloģiju klātbūtni, lai pieteiktu Rīgu kā inovatīvu un daudzsološu pilsētu gan reģionālā, gan starptautiskā kontekstā. Šobrīd apkārtni ap bijušās VEF rūpnīcas ēkām, VEF Kultūras pili un Jaunās Teikas teritoriju par savu mājvietu sauc daudzi lielākie valsts informācijas un komunikācijas tehnoloģiju uzņēmumi, kur kopā strādā vairāk nekā 3500 augsta līmeņa speciālistu,» stāsta kvartāla attīstības projektam piesaistītais pilsētplānotājs un sociālantropologs Viesturs Celmiņš, uzsverot, ka likumsakarīgi tieši VEF apkaime ir vieta, kur šāda iniciatīva ir radusies un iedzīvojusies.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nataļjas Rodionovas veidotā Tok-Tok-Tea tēju kolekcija mērķē uz premium segmentu; pavisam drīz piparmētrām pievienosies arī kumelīšu un Ziemassvētku tēja.

Iepriekš Nataļja Rodionova, Tok-Tok-Tea (SIA Teya) īpašniece, strādāja telekomunikāciju uzņēmumā Bite. «Vieta bija pietiekami silta un jauka, bet manas iekšējā vajadzības līdz galam apmierinātas nebija, urdīja nemiers. Bija sajūta, ka esmu nobriedusi pamēģināt darīt kaut ko savu. Lēmums bija saistīts ar pārdomām – ko es gribu darīt, kas man dzīvē ir svarīgs. Varbūt no malas atteikšanās no stabilitātes izskatījās pēc stulba lēmuma,» viņa pieļauj. Nepilna gada laikā Nataļja ir izveidojusi tēju kolekciju – piparmētras kombinācijā ar dažādām ogām. «Latvijā augu tēju tirgus ir piesātināts, turklāt katram ir vecmāmiņa vai mamma ar dārzu, laukiem. Es naivi nedomāju, ka tas ir kaut kas pilnīgi jauns, bet gribu izveidot iedvesmojošu produktu, atšķirīgu no citiem, lai tas būtu inovatīvs šajā segmentā. Šis ir premium klases produkts, tā nav ikdienas tēja. Gribējās, lai būtu smuki, lai būtu pozitīvā pieredze – ne tikai veselīgi, bet arī patīkami. Domāju, ka šīm tējām ir potenciāls,» stāsta uzņēmēja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atzīmējot valsts simtgadi, Latvijas ražotāji izstrādājuši dažādus produktus. Tam esam veltījuši rubriku Simtgades produkti.

Zīmols «Grandfather» par godu Latvijas simtgadei ražo džemperus ar Latvijas simtgadei izstrādāto identitāti.

Zīmola «Grandfather» dibinātājs Aleksandrs Bondars jau kopš pirmās uzņēmuma dibināšanas dienas zināja, ka viņš vēlētos radīt produktu, kas būtu veltīts Latvijai.

«Grandfather» džemperus ir izvēlējušās daudzas sporta organizācijas. Bobsleja un skeletona federācija izvēlējās Latvijas valsts simtgades džemperus tumši sarkanajā krāsā, ko Ķīnā vai Indijā ražoto produktu klāstā ir neiespējami atrast.

Ražotājs atzīst, ka visvairāk laika patērēts sadarbībā ar auduma ražotājiem, lai iegūtu konkrēto krāsas toni. Šis process aizņēma aptuveni gadu. Uzņēmuma īpašnieks stāsta, ka Latvijas oficiālo krāsas toni aizsūtīja sadarbības partneriem Itālijā, Polijā un Turcijā. No visām laboratorijām saņēma standarta sarkanu toni ar paskaidrojumu, ka krāsas pigmenti nespēj iesūkties audumā un šādu toni nav iespējams saražot.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Salīdzinot ar 2013. gada janvāri, Skrīveru saldumu produktu pārdošana vietējā tirgū ir pieaugusi par 80 %, savukārt februāra mēnesis noslēdzās ar 26 % pieaugumu, informēja SIA Skrīveru saldumi pārstāvji.

2014. gadu uzņēmums plāno pabeigt ar pārdošanas apjomu pieaugumu par 51%, salīdzinot ar 2013. gadu, kas būtu kopumā 1,56 miljonu eiro apmērā.

Līdz šā gada janvārīm Skrīveru saldumu ražotā produkcija bijusi pieejama četros firmas veikalos: Skrīveros - Daugavas ielā 82, Rīgā - tirdzniecības centrā Origo B tunelī, Rīgā - Kalnciema ielā 32 a, Jelgavā - Pilsētas Pasāžā. Gada sākumā uzņēmums paplašinājies lielākajos tirdzniecības tīklos: Rimi, Elvi, IG, Aibe, Lats, Prisma, Stockmann, SKY, Elkor, Statoil, Narvesen.

2012. gadu Skrīveru saldumi noslēdza ar 1,34 miljonu latu apgrozījumu un 38,3 tūkst. Ls peļņu. Uzņēmumā tika nodarbināti 95 darbinieki, liecina Lursoft informācija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bērnu interese par programmēšanu, algoritmiem un tehnoloģijām arvien pieaug, tādēļ paplašinās arī robotikas skola «ROBO HUB».

Tās darbības pamatā ir «Lego Education» mācību programma, kas paredz, ka konstruējot un programmējot bērns iemācās loģiski un radoši domāt.

Robotikas skola «ROBO HUB» ir Latvijas Republikas Izglītības kvalitātes valsts dienestā reģistrēta izglītības iestāde un tās mērķauditorija ir bērni vecumā no 3 līdz 12 gadiem. «ROBO HUB» šobrīd darbojas ne tikai skolās, bērnudārzos un nodrošinot ārpusstundu nodarbības, bet arī divos «ROBO HUB» centros – Brīvības ielā 224 un Ģertrūdes ielā 12. Jaunākais no tiem ir «LMT Brīvības centrs» Ģetrūdes ielā 12, kur nodarbības vasarā notiek darba dienās plkst. 10:00 un plkst. 17:00 un no septembra būs papildus nodarbību laiki. Bērni apmeklē robotikas skolu reizi nedēļā noteiktajā laikā divās vecuma grupās: 5-8 gadi un 9-12 gadi. Klasē maksimums vienlaicīgi darbojas 8 bērni. Vienas nodarbības ilgums ir 60 minūtes un cena - 8,75 eiro. Savukārt otrā robotikas skolā Brīvības ielā 224, notiek bērnu nometnes, kurās ir iespēja gan būvēt robotus, gan sportot smilšu volejbola laukumos pie «Elkor PLAZA».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas veikalu tīkli šogad nav gatavi tik lielam un ilgstošam karstumam. Šajās dienās tajos izpirkti pēdējie klasiskie ventilatori, un pircēji tos veikalu plauktos vairs nevar atrast, vēstīja raidījums «LNT Ziņas».

Veikalu tīklā «Cenuklubs.lv» klasiskie ventilatori bija pieejami vēl sestdien, bet tā arī bija pēdējā diena, kad tie tur redzēti. Vai un kad tie būs pieejami, ziņu nav. «Tuvākā laikā varbūt, ka nebūs. Nezinām par pasūtījumiem neko,» raidījumam stāstīja pārdevēja.

Arī veikalu tīklā «Depo» raidījumam atzina, ka ventilatoru vairs nav un kādu laiku veikala plauktos tie nebūs pieejami. «Neviens jums tādu informāciju, [kad ventilatori būs pieejami] nevarēs pateikt. Noteikti iepirkti ir, bet, kad atnāks, grūti teikt,» stāstīja pārdevēja. Ja ventilatori ir pasūtīti, tos, iespējams, var nākties gaidīt nedēļām ilgi. Dažus tirgotājus tas var mudināt jaunus pasūtījumu vairs neveikt vispār, jo pēc laika ventilatori nevienam vairs nebūs vajadzīgi.

Komentāri

Pievienot komentāru