Kompānija Sony Ericsson paziņoja, ka tā ir noslēgusi līgumus ar trijām no pasaules četrām lielākajām mūzikas kompānijām, ziņo NYTimes.
Šāds solis no kompānijas puses tika sperts, jo maijā kompānija plāno prezentēt tās jauno mūzikas glabātuvi. Šis ir arī Sony Ericsson atbildes trieciens kompānijām Apple un Nokia, kuras jau ir atvērušas savus mūzikas glabātuves - iTunes un Ovi.
Sony Ericsson ir parakstījusi līgumus ar tādām mūzikas kompānijām, kā Sony BMG, The Warner MusicGroup, EMI, Hungama (Bolivudas mūzikas izdevējkompānija) un The Orchard, kas ir kļuvusi populāra Dienvidamerikā.
Sony Ericsson nākotnē paredzams sīvs cīniņš ar kompānijas Aplle iTunes, kas dominē digitālajā mūzikas tirgū. iTunes savas pastāvēšanas laikā ir pārdevis vairāk nekā 4 miljardus dziesmu.
Savukārt kompānijas Nokia digitālās mūzikas glabātuve Ovi jau ir izaugusi līdz 3 miljoniem dziesmām.
Uzņēmums Sony Ericsson pakalpojumu PlayNow ieviesa 2004. gada februārī kā vienkāršāko veidu, lai tieši no tālruņa varētu noklausīties un pēc tam pasūtīt daudzbalsīgos zvana signāla toņus. Pakalpojums klientu vidū kļuva ļoti pieprasīts un pašlaik ir pieejams 32 pasaules valstīs. Ik gadu, izmantojot pakalpojumus PlayNow un Fun & Downloads, bezmaksas un maksas lejupielāžu skaits sasniedz vairāk nekā 200 miljonus.
Kopš pakalpojuma ieviešanas ir paplašināts tā klāsts, lai tas atbilstu Sony Ericsson tālruņu iespējām, iekļaujot MP3 zvanu melodijas, spēles, pilna garuma mūzikas ierakstus, tēmas un ekrāntapetes. 2007. gada novembrī uzņēmums Sony Ericsson paziņoja par savu nolūku attīstīt pakalpojumu PlayNow ar PlayNow arēnu, piedāvājot piekļuvi lieliski paplašinātam satura klāstam un apvienojot PlayNow kataloga iespējas ar īpašām lietotnēm kā, piemēram, TrackID, kas nosaka dziesmu un ļauj to lejupielādēt tieši tālrunī vai datorā.
Sony Ericsson arī ir pievienojis jaunas spēles, izmantojot jau esošo vienošanos ar vadošajiem spēļu izstrādātājiem – tādiem kā EA Games, Gameloft, THQ, Glu, Digital Chocolate un I-Play. Šīs vienošanās ir nākamais solis, lai nostiprinātu uzņēmuma pirmo vietu līdznēsājamo spēļu tirgū.