Auto

Skandi Motors: pērkot jaunu auto, priekšroku dod krossoveriem un apvidus auto

Dienas Bizness,02.04.2013

Jaunākais izdevums

Hyundai, Mitsubishi un Nissan automobiļu oficiālais pārstāvis Latvijā - SIA Skandi Motors 2012.gadu noslēdzis ar 20,7 miljonu latu neto apgrozījumu un 1 028 pārdotiem automobiļiem. Kā secina uzņēmums, turpinās tendence, kad, izvēloties jaunu automobili, priekšroka tiek dota nevis ekonomiskajiem kompaktlases, bet gan apvidus automobiļiem un krossoveriem.

Pārdotākie automobiļu modeļi Skandi Motors 2012. gadā bija Hyundai ix35 (141 pārdots automobilis), Mitsubishi Outlander (76 automobiļi), Nissan Qashqai (97 automobiļi). Taču visvairāk (260) uzņēmums pārdevis Nissan Juke automašīnas.

Skandi Motors valdes loceklis Ainārs Liljē atzīst, ka 2012. gadā nozarē bijusi vērojama pastiprināta konkurence, kas ir viens no iemesliem, kādēļ nav sasniegti plānotie finanšu rezultāti.

SIA Skandi Motors ir Hyundai, Nissan, Mitsubishi automobiļu oficiālais pārstāvis Latvijā. Uzņēmuma autocentri atrodas Rīgā un Liepājā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Skandi Motors pērn strādājis ar 337 tūkstošu eiro zaudējumiem

Žanete Hāka,11.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu «Mitsubishi», «Hyundai» un «Nissan» oficiālais pārstāvis Latvijā SIA «Skandi Motors» 2018. gadā palielinājis apgrozījumu par 2,3% salīdzinājumā ar 2017. gadu, taču atsevišķu negatīvu apstākļu dēļ strādājis ar zaudējumiem, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

SIA «Skandi Motors» apgrozījums pērn sasniedza 40,539 miljonus eiro, bet uzņēmuma zaudējumi bija 337 tūkstoši eiro. «Negatīvais rezultāts nav uzskatāms par kādu būtisku tendenci uzņēmuma darbībā,» sacīts SIA «Skandi Motors» gada pārskatā.

Tajā atzīmēts, ka autotirgotājs 2018. gadā norakstījis būtiskus mārketinga izdevumus, lēnas aprites rezerves daļu krājumu, kā arī vairākas citas izdevumu pozīcijas. SIA «Skandi Motors» apgrozījums, lai arī pieaudzis, nav palielinājies tik strauji kā citus gadus, galvenokārt, dēļ izmaiņām pārstāvēto auto zīmolu modeļu gammā un arvien sīvākas konkurences gandrīz visos autotirgus segmentos.

SIA «Skandi Motors» apgrozījuma izmaiņas Infogram Uz 2019. gadu SIA «Skandi Motors» raugās pozitīvi. Autotirgotājs plāno nostiprināt esošās pozīcijas gan pārdošanas, gan pēcpārdošanas segmentā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Oficiālais Hyundai zīmola pārstāvis Skandi Motors atzīts par labāko Hyundai pārstāvi Baltijas valstīs.

Vērtēšanas kritēriji, izvēloties labāko dīleri Baltijā, ietvēra vairākus būtiskus aspektus, tostarp klientu apmierinātības novērtējumu, uzņēmuma finansiālo stabilitāti, tirdzniecības konsultantu, kā arī servisa meistaru zināšanu līmeni un spēju pielāgoties dažādām situācijām.

Skandi Motors Hyundai zīmola vadītājs Uģis Dermanis to uzskata par nozīmīgu pēdējo gadu darba novērtējumu. “Nav noslēpums, ka Hyundai zīmola attīstība ir vairojusi konkurenci starp Hyundai Baltijas dīleriem. Modeļu klāsts, kas ietver klasiskos iekšdedzes motorus, hibrīdmodeļus un elektroauto, pieprasa daudzpusīgas zināšanas ne tikai pārdošanas, bet arī pēcpārdošanas procesā,” tā U.Dermanis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Skandi Motors pārdoto automašīnu skaits audzis par 7,5%

Žanete Hāka,14.01.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu Mitsubishi un Nissan automobiļu oficiālā pārstāvja Latvijā Skandi Motors pārdoto jaunu automašīnu skaits 2014.gadā, salīdzinot ar 2013.gadu, ir pieaudzis par 7,5%, informē uzņēmuma pārstāve Liene Kindzule.

Skandi Motors 2014.gadā ir pārdevis 1023 jaunas automašīnas. Hyundai – 338, Mitsubishi – 214, Nissan – 471.

Tādējādi decembrī Skandi Motors tirgus daļa jaunu vieglo auto tirgū sasniedza 12,15%.

Pēc Skandi Motors novērojumiem, 2014. gadā jaunu vieglo auto tirgus ir piedzīvojis izaugsmi un ir vērojama auto tirgus atkopšanās. Analizējot un pētot patērētāju paradumus, Skandi Motors novērojis, ka privātpersonu segmentā aizvien vairāk iegādājas tieši jaunus automobiļus.

Visvairāk pirktie Skandi Motors modeļi pagājušajā gadā bija Nissan Qashqai, Hyunda i30, Nissan Juke, Mitsubishi Outlander, Mitsubishi L200 un Hyundai i20.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Skandi Motors atgriežas peļņā

Žanete Hāka,05.08.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn SIA Skandi Motors apgrozījums sasniedza 27,142 miljonus eiro, un, salīdzinot ar 2012. gadu apgrozījums ir samazinājies par 7,6%, liecina Lursoft dati.

Pretstatā 2012.gadam, kuru auto tirgotājs noslēdzis ar 223,18 tūkstošu eiro zaudējumiem, pērn gūta 93,099 tūkstošu eiro peļņa.

Skandi Motors norāda, ka kopējais Latvijas autotirgus ir turpinājis kritumu arī 2013. gadā – jaunu pasažieru un vieglā komerctransporta apjoms ir krities par 1% salīdzinājumā ar 2012. gadu. Kā galveno iemeslu kritumam SIA Skandi Motors vadība min aizvien zemo uzņēmumu un iedzīvotāju pirktspējas līmeni, kur pēdējā gadījumā lielu negatīvu iespaidu atstāj pelēkā sektora esamība atalgojumos un attiecīgi līzinga pirkšanas iespēju nepieejamība.

Uzņēmuma lielākais īpašnieks ar 90,99% kapitāldaļu ir Valdis Spredzis, atlikušo 9,01% kapitāldaļu īpašnieks ir Kaspars Pone. V. Spredzim pieder vēl divi uzņēmumi SIA Skandi Apdrošināšanas Brokeri un SIA MML Imports.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Skandi Motors pārjauno komercķīlu 2,4 miljonu eiro vērtībā

Žanete Hāka,06.03.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Skandi Motors pārjaunojusi 2014. gada septembrī reģistrētu komercķīlu, liecina Lursoft dati.

Pieejamā komercķīlas izziņa rāda, ka par labu SIA Nordea Finance Latvia Skandi Motors 2,376 miljonu eiro vērtībā ieķīlājis krājumus kā lietu kopību uz ieķīlāšanas brīdī, kā arī lietu kopības nākamās sastāvdaļas.

Lursoft rīcībā esošie dati rāda, ka 2013. gadā Skandi Motors, kas nodrošināja 103 darbavietas, apgrozīja 27,143 miljonus eiro. Automobiļu un citu vieglo transportlīdzekļu pārdošanas uzņēmums 2013. gadā nopelnīja 93,099 tūkstošus eiro pēc nodokļu nomaksas.

Skandi Motors ir iekļauts Lursoft un laikraksta Dienas Bizness kopīgi veidotajā Latvijas lielāko uzņēmumu TOP 500 sarakstā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz Latvijas tirgum ir nokļuvis jaunais Mitsubishi Outlander PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) - ar elektrību uzlādējams hibrīdauto, kas tiek piedāvāts testa braucieniem.

Kā informē Skandi Motors, Outlander PHEV darbojas ar divu litru četrcilindru benzīna motoru un diviem elektromotoriem. Tam ir 3 braukšanas režīmi. «Elektriskajā» režīmā tiek izmantoti tikai elektromotori. «Hibrīda sērijas» režīmā degvielas motors, vienlaikus darbojoties elektromotoriem, uzlādē akumulatoru. Taču «paralēlā hibrīda» režīmā, kurš ieslēdzas, braucot pa šoseju, benzīna motors asistēs elektromotoriem, pieslēdzoties diviem priekšējiem riteņiem. Izmantojot tikai akumulatora jaudu, tas spēj veikt 55 km, savukārt kopā spēkrats ar pilnu degvielas bāku var nobraukut 823 kilometrus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piektdien, 13. martā, SIA Skandi Motors Liepājas filiālē notika Liepājas pilsētas Pašvaldības policijas elektromobiļu prezentācija, liecina vietnē liepaja.lv sniegtā informācija.

Jaunie Pašvaldības policijas elektroautomobiļi dosies patruļās no pirmdienas, 16. marta.

Iegādātie elektromobiļi ir pārbūvēti atbilstoši pašvaldības policijas vajadzībām, tajos izveidots aizturēto nodalījums, automašīnas ir trafarētas un tajās uzstādīta bākuguņu un video kontroles sistēma. Automašīnas arī aprīkotas ar datortehniku, kas dod iespēju pārbaudīt personas datus notikuma vietā (nesazinoties ar dežurantu).

«Visi trīs jaunie elektromobiļi ir ieguvuši operatīvo statusu un tiks izmantoti dežūrnodaļas ikdienas darbā, uzraugot sabiedrisko kārtību un patrulējot Liepājas ielās. Ņemot vērā to, ka ikdienā dežūrnodaļas darbinieki ar automašīnām veic samērā lielus attālumus, tad šādu elektromobiļu izmantošana spēs ietaupīt līdzekļus, kā arī būsim videi draudzīgāki,» skaidro Liepājas pilsētas Pašvaldības policijas priekšnieks Normunds Dīķis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Katrs desmitais Latvijas iedzīvotājs plāno tuvāko triju gadu laikā iegādāties elektroauto, turklāt interese par elektroauto ir vienlīdz liela gan sieviešu, gan vīriešu auditorijā, liecina "Skandi Motors" veiktā Latvijas iedzīvotāju aptauja.

Vienlaikus gandrīz puse aptaujāto norāda uz valsts atbalsta nepieciešamību elektroauto iegādē.

Kopumā ar elektroauto piedāvājumu Latvijā ir iepazinušies 28% iedzīvotāju, kaut arī vairums vēl nav izdarījuši izvēli par labu konkrētam modelim. Salīdzinoši visvairāk autovadītāju, kuri jau izvēlējušies konkrētu elektroauto modeli, ir starp 18–29 gadus veciem iedzīvotājiem. Šajā vecuma grupā arī ir lielākais to Latvijas iedzīvotāju īpatsvars, kuri plāno elektroauto iegādāties tuvāko trīs gadu laikā, un 56% respondentu atzīst, ka valsts atbalsts viņu izvēli veicinātu.

"Šāds aptaujas rezultāts nav pārsteidzošs – jauniešiem ir būtiski ilgtspējas un ekoloģiskā nospieduma mazināšanas jautājumi. Kaut arī elektroauto ražošana prasa noteiktus enerģijas resursus, visā auto dzīves ciklā elektroauto tomēr ir videi draudzīgāks nekā automašīna ar iekšdedzes dzinēju. Turklāt pilsētā, kur ir regulāri sastrēgumi un blīvāka satiksme, tas ir arī gaisa kvalitātes uzlabošanas jautājums. Tāpat likumsakarīgi, ka šajā vecuma grupā ir vislielākā interese par pieejamo valsts atbalstu jauna elektroauto iegādei, jo visbiežāk tie ir jaunie profesionāļi un jaunas ģimenes, kas vēl nav paguvuši uzkrāt pietiekami daudz līdzekļu jauna auto iegādei," komentē SIA "Skandi Motors" elektroauto eksperts Vilnis Debesnieks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

No Mitsubishi modeļiem Latvijā populārākais - Outlander

Lelde Petrāne,08.09.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mitsubishi Motors tirdzniecības rādītāji Eiropā, salīdzinot ar pagājušā gada pirmo pusgadu un šā gada pirmajiem sešiem mēnešiem, ir pieauguši par 45%, liecina medijiem sniegtā informācija.

Pieaugums daļēji saistīts ar vispārējo ekonomikas attīstību Eiropā, norāda automašīnu ražotājs. Par vienu no pārdotākajiem Mitsubishi modeļiem Eiropā šā gada pirmajos sešos mēnešos atzīts Outlander – kopumā pārdoti teju 26 tūkstoši automobiļu (no kuriem apmēram 14 tūkstoši ar hibrīda versiju jeb PHEV). Tam seko ASX ar aptuveni 25 tūkstošiem pārdotiem automobiļiem un Space Star ar 22 901 vienībām.

Vislielākais pieprasījums pēc Mitsubishi automobiļiem 2015. gada pirmajā pusgadā bijis Vācijā, Anglijā, Izraēlā un Spānijā.

Savukārt, Latvijā iecienītākie Mitsubishi modeļi 2015. gada pirmajā pusgadā ir bijuši Outlander, L200 un Pajero. Jaunais L200 un Outlander Latvijā nonāks šā gada nogalē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Škoda importētāja funkcijas Latvijā pārņems Auto 100

Dienas Bizness,20.07.2017

Čehu autoražotāja modeļu gammā šobrīd ir septiņi modeļi. Augšējā rindā no kreisās puses: KAROQ, KODIAQ. Apakšējā rindā no kreisās puses: CITIGO, FABIA, SUPERB, OCTAVIA, RAPID.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar 2017. gada 1. oktobri par Škoda zīmola attīstību un interesēm Latvijas tirgū sāks rūpēties uzņēmums Auto 100, kas līdz šim sevi veiksmīgi pierādījis Igaunijas tirgū, informē kompānijas mārketinga pārstāvis Ģirts Avotiņš.

Auto 100 Latvijas filiāle jau kopš pagājušā gada rudens veic nepieciešamos sagatavošanās darbus, pārpozicionējot un restrukturizējot Škoda modeļu gammu, atbilstoši mūsdienu tirgum un klientu prasībām.

Ģ. Avotiņš informē, ka Auto 100 Latvijas filiāle ir uzsākusi darbus pie dīleru tīkla attīstīšanas Latvijā, lai Škoda esošajiem un topošajiem klientiem nodrošinātu pakalpojumu pieejamību augstākajā līmenī.

Jau noslēgtas vairākas vienošanās par jaunu pilna servisa dīleru izveidi Rīgā un oktobrī Krasta ielā 5, tiks atklāts Škoda pilna servisa dīlera centrs Green Motors. Tā investori ir Latvijā nozarē sevi pierādījuši spēlētāji – Skandi Motors. Otru jauno Škoda pilna servisa dīlera centru Verta Auto Biķernieku ielā 125 plānots nodot klientu uzņemšanai 2019. gada sākumā. Projekta investors ir Igaunijā bāzēta kompānija TKM Auto OÜ, kurai arī ir plaša pieredze auto nozarē Baltijas reģionā un tās 100% īpašnieks ir Tallinna Kaubamaja Grupp AS.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Elektroauto elektrības cenu pieauguma ēnā: vai tiešām dārgāk?

Vilnis Debesnieks, SIA “SKANDI MOTORS” elektroauto eksperts,30.11.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pieaugot energoresursu cenām, gluži saprotamas ir bažas, ka krietni palielināsies arī elektroauto uzturēšana. Vai tā tiešām ir?

Jebkurš ziņu virsraksts saistībā ar energoresursu cenu pieaugumu šobrīd izraisa īstu ažiotāžu. Ja virsraksts skaļi vēstī, ka elektrības cena pilsētas uzlādes punktos augs no 15 līdz 52 centiem, vairums lasītāju neiedziļinās, ka tas, iespējams, ir attiecināms uz noteikta uzņēmuma infrastruktūru vai ir spēkā uz noteiktu periodu, un, krītoties elektrības biržas cenai, samazināsies arī auto uzlādes izmaksas. Ziņas virsraksts vēstī tikai to, ka braukt ar elektroauto būs trīsreiz dārgāk, tāpēc cilvēku bažas ir saprotamas, taču tās nav viennozīmīgi pamatotas.

Pirmkārt, vairāk nekā 90% elektroauto īpašnieku, kuri dzīvo privātmājās, savu auto uzlādē mājās. Skaidrs, ka ir neietekmējami apstākļi – ja kāps elektrības cenas, palielināsies arī elektroauto uzlādes izmaksas. Šobrīd ieguvēji ir tie, kas jau pirms kāda laika ir noslēguši līgumu par elektrības pieslēgumu ar izdevīgu fiksētu tarifu. Tomēr arī elektroauto īpašnieki, kuriem nav iespējas uzlādēt savu auto mājās vai kuru izvēlētais tarifa plāns ir piesaistīts biržas cenām, var ietekmēt savus ikmēneša izdevumus par auto uzlādi – uzlāde nakts stundās, priekšroka lētākajam piedāvājumam pilsētas uzlādes punktos, tarifa plāna maiņa mājās, saules paneļi, kas ļauj padarīt mājsaimniecību energoefektīvāku un pašiem ģenerēt savu elektrību, mājsaimniecības kopējā elektroenerģijas patēriņa samazināšana. Sabiedrības rīcībā ir dažādi veidi, kā ietekmēt rēķinu par elektrību un attiecīgi – kā ietekmēt automašīnas uzlādes izdevumus. Šī ir viena no būtiskākajām atšķirībām starp elektroauto un iekšdedzes dzinēja auto, jo degvielas cenas mēs nekādā veidā ietekmēt nevaram.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Mitsubishi pārstāvošo uzņēmumu Latvijā vadīs Dainis Zālītis

Gunta Kursiša,09.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Aura Auto, Mitsubishi oficiālās pārstāves Latvijā, valdē kā vienīgais valdes loceklis iecelts Dainis Zālītis, kas līdz šim ieņēma SIA Nippon Auto valdes locekļa amatu un bija SIA Salimpex Riga direktors un līdzīpašnieks, liecina Lursoft dati.

Tāpat D. Zālītis ir SIA PN īpašumi vienīgais īpašnieks.

Darbu uzņēmuma Aura Auto valdē pametis SIA Ansters līdzīpašnieks Ainars Bašķis.

SIA Aura Auto apgrozījums 2011. gadā bija 2,6 milj. Ls, kas, salīdzinot ar 2010. gadu, ir 52% pieaugums. Tomēr pērno gadu uzņēmums noslēdza ar 44,2 tūkst. Ls zaudējumiem. Tiesa gan, 2010. gadā Aura Auto zaudējumi bija vēl ievērojamāki – 204,3 tūkst. Ls apmērā.

Uzņēmuma 100% pieder SIA Skandi Motors.

Uzņēmums dibināts 2002. gadā, un tā juridiskā adrese ir Brīvības iela 224, Rīga. Uzņēmuma pamatkapitāls ir vairāk nekā 477 tūkstoši Ls.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Audzis reklāmu apjoms TV un radio; presē - samazinājies

Gunta Kursiša,29.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada oktobrī Latvijā pieaudzis reklāmu apjoms vidē, televīzijā, radio un žurnālos, tomēr avīzēs novērots reklāmas apjoma kritums, salīdzinot ar pērnā gada oktobri.

Šādu ainu novērojusi pētījumu aģentūra TNS, kas analizēja reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros, vides laukuma kvadrātmetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm.

Oktobrī turpinās jau iepriekš novērotā tendence augt reklāmu apjomam TV, bet reklāmu apjomam avīzēs – samazināties. Tāpat oktobrī būtiski palielinājies vides reklāmu apjoms.

TV šā gada oktobrī pārraidīti vairāk nekā 54 tūkst. minūšu , kas ir par 23% vairāk nekā pērnā gada attiecīgajā mēnesī. TV lielākie reklāmdevēji ir Henkel, Reckitt Benckiser, Tele2, Bite un Procter & Gamble.

Radio reklāmu apjoms šā gada oktobrī, salīdzinot ar 2011. gada attiecīgo periodu, audzis par 7%. Lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija Tele2, Maxima, Skandi Motors, Makroentertainment un Rimi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Šodien laikrakstā

Latvijas auto tirgū ieildzis «bezsamaņas stāvoklis»

Aldis Zelmenis, Elīna Pankovska,17.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas jauno auto tirgus jau vairākus gadus atrodas komas stāvoklī, un nekas neliecina, ka pacienta veselības stāvoklis uzlabosies arī pēc eiro ieviešanas, domā vairāki pašmāju auto tirgotāji.

Skandi Motors valdes loceklis Ainars Liljē ar nožēlu secina, ka pēdējo divu gadu laikā Latvijas auto tirgus atšķirībā no mūsu kaimiņiem Igaunijas un Lietuvas ir drīzāk regresējis, nevis progresējis un pagaidām nav ne mazāko cerību, ka paredzamā nākotnē situācija varētu uzlaboties. Ikvienam autotirgotājam Latvijā šobrīd burtiski ar zobiem un nagiem ir jācīnās par savu klientu, to skaits ir ļoti ierobežots, bet konkurence milzīga.

«Mēs pārdodam tikpat, cik 2011. gadā, bet saimnieciskie izdevumi, ieskaitot autosalonu uzturēšanu, ir palielinājušies teju uz pusi. Lai es atpelnītu sadārdzinājumu, man jāpārdod vai jāremontē vairāk auto, taču nesakārtotās nodokļu politikas dēļ es un daudzi kolēģi nespējam cīnīties ar Lietuvas vai Igaunijas kolēģiem,» tā A. Liljē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Vides dienests par 225 tūkstošiem pirks automašīnas

Gunta Kursiša,06.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts vides dienests (VVD) atvēlēs vairāk nekā 225 tūkstošus latu vairāku automašīnu iegādei, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā.

Iepirkumu konkursa rezultāti liecina, ka VVD automašīnas piegādās SIA Euro auto un SIA Skandi motors.

Dienesta vajadzībām tiks pirkts viens jauns vidējās klases sedana tipa automobilis, 11 jauni kompaktklases automobiļi, 16 jauni mazās klases automobiļi un viens astoņvietīgs daudzfunkciju automobilis jeb mikroautobuss.

Paredzēts, ka visi automobiļi darbosies, izmantojot dīzeļdegvielu, liecina informācija IUB.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Svētdien Tukumā aizvadīts SEB MTB maratona noslēdzošais sestais posms, kurā piedalījās vairāk nekā 2000 dalībnieku.

Skandi motors distancē par posma uzvarētāju kļuva Rietumu – Delfin riteņbraucējs Krists Neilands, bet kopvērtējumā uzvaras laurus plūca 24 gadus vecais Neilanda komandas biedrs Pēters Prūss no Igaunijas.

Virši A distancē posmā uzvara Oskaram Muižniekam, bet kopvērtējumā nepārspēts palika Jānis Ozols.

Jāatzīmē, ka sacensībās piedalās ne vien profesionāli sportisti, bet arī cita līmeņa braucēji, kā arī bērni. Kā norāda sacensību direktors Igo Japiņš: «SEB MTB maratonu seriāls ir ne tikai populārākais riteņbraukšanas, bet arī populārākais sporta sacensību seriāls Latvijā, kurš 10 gadu laikā aktīvam dzīvesveidam pievērsis tūkstošiem cilvēku.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Lielākā komercķīla – Pindstrup Latvia

Žanete Hāka,29.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā nedēļā Uzņēmumu reģistrā ierakstītas 59 komercķīlas, bet 48 tika dzēstas, liecina UR dati.

Reģistrēto komercķīlu kopējā prasījuma summa ir 189 miljardi eiro, no kuriem ir spēkā komercķīlas ar kopējo maksimālo prasījuma summu 128 miljardi eiro. Dzēsto reģistrēto komercķīlu kopējā prasījuma summa ir 60 miljardi eiro.

Lielāko komercķīlu pagājušajā nedēļā devusi SIA Pindstrup Latvia, kā parādnieku norādot AS Pindstrup Mosebrug. Komercķīlas maksimālā prasījumu summa ir 9,75 miljoni eiro. Ķīlas ņēmējs ir AS Danske Bank.

Otru lielāko komercķīlu devusi Beet&Feed Ingredients, un tās vērtība ir 4 miljoni eiro. Ķīlu ņēmusi AS Baltikums Bank.

Savukārt trešā lielākā komercķīla bijusi AS Valmieras stikla šķiedra – 3,75 miljoni eiro. Tās ņēmēja bijusi AS SEB banka.

Komentāri

Pievienot komentāru