Kāds Lielbritānijas ziņu portāla TimesOnline.co.uk žurnālists portālā publicējis rakstu, kurā apraksta 7 stundu ilgu, veltīgu gaidīšanu aviokompānijas easyJet lidmašīnā, turklāt beigās lidmašīna tā arī nekur neaizlidoja.
"Pagājušajā svētdienā 130 pasažieri, kuru vidū bija arī pirmskolas vecuma bērni, uz 7 stundām bija ieslogotieasyJet lidmašīnā, kura atradās Getvikas (Gatwick) lidostā Londonā. Es biju viens no viņiem un, ticiet man, tas nebija patīkami," tā savā publikācijā raksta žurnālists.
Pirmās piecas stundas aviokompānija pat nepiedāvāja pasažieriem bezmaksas ēdienu. Taču pēc 5 stundām, kad žurnālistam telefoniski bija izdevies sazināties ar easyJet vadību, tika solīts, ka ēdienu pasažieriem pēcāk atmaksās, taču šis solījums tā arī nematerializējās.
Galu galā pēc septiņu stundu nīkšanas uz vietas stāvošā lidmašīnā, kurai bija paredzēts lidot uz Ženēvu, lidojumu atcēla un pasažierus no lidmašīnas izlaida.
Taču ar to vēl viss nebūt nebeidzas. Savu bagāžu pasažieriem izdevās saņemt tikai vēl pēc trim stundām.
easyJet par šo atgadījumus sacījis šādi: "Daži no mūs pasažieriem saņēmuši nepieņemami sliktu apkalpošanu, un mēs ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām."