Līdzās instrumentiem, kas veicina apmeklētāju uzturēšanos vietnē, e-komercijas rīka MaxTraffic izstrādātāji nāk klajā ar jaunu produktu – pārlūkprogrammu uznirstošajiem paziņojumiem
Tie ir ziņojumi no interneta vietnēm, kurās cilvēks ir pieteicies tos saņemt. «Lielākā priekšrocība – vietnes ziņojumus var izsūtīt jebkurā laikā, un apmeklētāji tos saņems savā pārlūkprogrammā, kas nozīmē, ka tiem nav nemaz jāatrodas uzņēmuma vietnē. Gandrīz visi domā, ka ziņojumus var parādīt tikai tik ilgi, kamēr lietotājs ir vietnē, tomēr ziņojumus apmeklētāji saņem jebkurā laikā, nav jābūt atvērtai konkrētajai vietnei,» stāsta Kristaps Mors, SIA MaxTraffic līdzīpašnieks. Piemēram, interneta vietnēs, kuras izmanto šo rīku, parādās neliels lodziņš ar piedāvājumu sūtīt cilvēkam informāciju; internetveikalam tie var būt īpašie piedāvājumi, bet medijam – jaunākās vai karstākās ziņas. Piekrītot saņemt informāciju, cilvēks nospiež vienu podziņu un pēc tam saņem attiecīgas ziņas. «Atšķirībā no ziņojumiem e-pastā vai īsziņu veidā mobilajā tālrunī MaxTraffic kā starpnieks rāda ziņas interneta pārlūkā – tās parādās interneta pārlūkprogrammā, piemēram, Chrome vai Safari kā mazi ziņojuma lodziņi,» saka Kristaps.
Visu rakstu Papildina e-komercijas rīku klāstu lasiet 15. septembra laikrakstā Dienas Bizness.