Attīstot e-komercijas risinājumus, "SEB banka" sadarbībā ar Igaunijas finanšu tehnoloģiju uzņēmumu “EveryPay” no nākamā gada visās Baltijas valstīs ieviesīs jaunu platformu, kas tiešsaistes tirgotājiem ļaus ērtāk apstrādāt klientu pirkumus, informē bankas pārstāvji.
Būtiskākais jaunums būs maksājumu iniciēšanas iespēja, izmantojot lielāko Baltijas banku internetbankas, kā arī "PayPal" maksājumus.
Jaunos risinājumus uzņēmumiem plānots piedāvāt 2020. gada pirmajā ceturksnī. Izmantojot jauno e-komercijas platformu, uzņēmumiem būs vienkāršāk pārvaldīt savus tiešsaistes veikalus vienā sistēmā, slēdzot līgumu tikai ar vienu finanšu pakalpojumu sniedzēju, ne vairākiem.
Balstoties uz atvērtās sadarbības jeb Open Banking principiem, tas ļaus arī ierosināt maksājumus no pircēju kontiem ne tikai "SEB bankā", bet arī citās lielākajās Baltijas bankās, kas tehniski nodrošina piekļuvi konta informācijai trešo pušu vietnēs.
Uzņēmumiem būs pieejami vairāki pašapkalpošanās rīki, tostarp, darījumu pārskats, maksājumu statistika, darījuma daļēja vai pilnīga atgriešana, maksājuma saites nosūtīšana uz klienta e-pastu, kā arī darījumu risku pārvaldīšana (iespēja noteikt dažāda veida darījumu ierobežojumus).
"SEB bankas" valdes loceklis Arnis Škapars skaidro: “Arvien vairāk mazie un vidējie uzņēmumi savu uzņēmējdarbību veic tiešsaistē, attīstot dažādas tirdzniecības platformas, līdz ar to arī no finanšu pakalpojumu sniedzējiem tiek sagaidīti mūsdienu digitālās vides prasībām atbilstoši, ērti un droši risinājumi maksājumu pakalpojumu nodrošināšanai. Jaunais e-komercijas norēķinu pakalpojums ļaus tiešsaistes tirgotājiem uzstādīt un administrēt visas populārās maksāšanas metodes savās tirdzniecības platformās. Būtiskākais uzlabojums, kas sagaida uzņēmējus – pircēji arī turpmāk varēs norēķināties no jebkura sava konta, taču tirgotājam būs jāslēdz tikai viens līgums ar vienu sadarbības partneri, nevis atsevišķi līgumi ar katru maksājumu pakalpojumu sniedzēju.”
Jaunajā platformā tiks nodrošināti arī citi karšu maksājumu un darījumu veidi, pielāgojot pārdevēja vai pircēja vajadzībām. Piemēram, vienreizēju pirkumu apmaksa bez nepieciešamības klientam reģistrēties konkrētā uzņēmuma tirdzniecības vietnē.