Tehnoloģiju giganta Samsung reklāmas kampaņa, kurā tiek jokots par ASV kompānijas Apple klientiem, cēlusi Dienvidkorejas kompānijas popularitāti ASV, liecina tirgus izpētes kompānijas YouGov pētījums.
Saskaņā ar YouGov apkopotajiem rezultātiem, Apple iPhone popularitāte sāka krist septembrī, kad Samsung nāca klajā ar viedtālruņa reklāmas kampaņu.
Samsung popularitāte pāris nedēļās pieaugusi līdz 26 punktiem novembrī (septembrī 16 punkti). YouGovt šo kāpumu skaidro ar minēto Samsung kampaņu The Next Big Thing, vēsta The Telegraph. Apple popularitāte novembrī bija 25 punkti (septembrī 33 punkti).
Lielākie popularitātes kritumi novēroti cilvēku vidū kuriem ir 50 vai vairāk gadu. YouGov pētījuma ietvaros abu kompāniju popularitāte tika mērīta pēc cilvēku atbildēm uz jautājumu: «Ja jūs pēdējo divu nedēļu laikā esat dzirdējuši jaunas ziņas par kompāniju, vai tās bijušas pozitīvas, vai negatīvas?».
Db.lv jau vēstīja, ka Apple konkurents Dienvidkorejas Samsung izveidojis video, kurā tas pasmejas par cilvēkiem, kas gatavi stāvēt garās rindās, lai iegūtu Apple ražoto viedtālruni iPhone.
Video tiek uzsvērtas Apple viedtālruņa sīvākā sāncenša Samsung Galaxy S2 priekšrocības – lielāks ekrāns un plānāks korpuss, kā arī fakts, ka tas pieejams, nestāvot garās rindās.