Auto tirgotājs SIA Auto Halle aizvadītajā gadā piedzīvojis 35,40% apgrozījuma kritumu, liecina uzņēmuma publicētie dati Lursoft.
Kā norāda SIA Auto Halle vadība, apgrozījuma samazinājums izskaidrojams ar kompānijas stratēģijas maiņu, kur galvenais mērķis ir samazināt eksporta darījumu īpatsvaru, palielinot noietu vietējā tirgū. Tāpat arī viens no iemesliem bijis apstāklis, ka pērn nav veikti lielo autoparku konkursi un iepirkumi, kuros uzņēmums varētu piedalīties un vinnēt.
Pārskata gadā SIA Auto Halle pārdevusi 939 jaunas automašīnas, kas veido 7,3% no Latvijas kopējā jauno automašīnu tirgus apjoma. Pērn Latvijā reģistrēti 12,8 tūkstoši jaunu automašīnu, no kurām 10,6 tūkstoši bijuši vieglie automobiļi.
2013.gadā SIA Auto Halle apgrozījusi 17,569 miljonus eiro, gadu noslēdzot ar 44,008 tūkstošu eiro zaudējumiem.
SIA Auto Halle savu darbību uzsākusi 2001.gadā. Šobrīd uzņēmums ir oficiālais dīleris piecām automašīnu markām – spāņu Seat, japāņu Suzuki un Isuzu, korejiešu Hyundai un franču Peugeot.