Tehnoloģijas

Uzņēmējs Artis Daugins: «Attīstība nozīmē nemitīgu izlaušanos no sistēmas»

Vēsma Lēvalde, speciāli DB,12.08.2016

Jaunākais izdevums

Ne vienmēr jāpakļaujas valdošajai sistēmai. Gluži otrādi – ar to jācīnās, ja sistēma ir šķērslis lielu un labu mērķu sasniegšanai, uzskata uzņēmējs Artis Daugins

Mēnesis Silīcija ielejā, tikšanās ar ASV prezidentu un pasaules biznesa līderu ikdienas iepazīšana – tā ir lieliska pieredze, jaunas zināšanas un milzīgas priekšrocības globalizēt savas idejas. Iespējas ir jāizmanto, tomēr nav jāatsakās no tā, kas esi. «Un es esmu liels Latvijas patriots,» apgalvo jaunais uzņēmējs, uz kura pleciem ir divas elektrokartingu halles – Rīgā un Liepājā, kartingu un elektrovelosipēdu būve, gūzma jaunu ieceru un stingra apņemšanās jau pēc gada startēt pasaules līmenī, par spīti ikdienas problēmām Latvijas uzņēmējdarbības vidē.

Fragments no intervijas:

Salīdzinoši īsā brīdī tu esi guvis plašu publicitāti un ar vērienu meties iekšā vairākos netipiskos projektos. Kas šobrīd ir aktuālākais?

Tagad, pēc Amerikas, divus mēnešus ir daudz kārtošanas darbu tieši komandā. Mums ir notikušas diezgan lielas iekšējas reformas. Komandai bija liels izaicinājums – veselu mēnesi tā ar mani sakarīgi nevarēja komunicēt, un tas bija sarežģītā periodā: bija jāuzbūvē jauna kartingu halle, jāiziet cauri visam procesam līdz pat atvēršanai. Tagad viss jāstrukturizē, jāsaliek pa plauktiņiem tās mūsu uzņēmumu lietas, kas šo mēnešu laikā ir strauji mainījušās, lai joprojām varētu sasniegt izvirzītos mērķus.

Pieņemu, ka par Ameriku ir daudz ko stāstīt. Kā tu tur nokļuvi?

Kādu dienu man piezvanīja Nils Students no ASV vēstniecības un paziņoja, ka esmu izvirzīts kā kandidāts no Latvijas – pārstāvēt valsti vienu mēnesi Amerikā, tajā skaitā doties uz pasaules uzņēmēju samitu, kas notiek Silīcija ielejā. No katras Eiropas valsts tika atlasīts viens jauns cilvēks – līdz 30 gadiem…

Vai nesanāk pretruna starp pārliecību par sevi, ko deva Amerika, un realitāti, kas ir Latvijā?

Ir jau tā, ka saproti: šeit tu ieguldi ārkārtīgi daudz enerģijas, bet atpakaļ saņem aptuveni 20%. Reāli sanāk, ka visu laiku ej pret kaut kādām sistēmām, kuras tevi attur. Tas, protams, ir ļoti smagi, sevišķi jauniem cilvēkiem, kuriem nav ļoti daudz zināšanu birokrātijā, ar ko visu laiku jāsaskaras. Nepārtraukti milzīgi šķēršļi, kas jāpārvar, bet… Mēs neko sliktu šeit nedarām! Mēs darām lietas, kā varam, ar esošajiem resursiem konkrētā laikā sasniegt labāko. Mēs nevienu brīdi nemēģinām kaut ko nemaksāt, pārkāpt noteikumus. Ja tā iznāk, tad tikai tāpēc, ka mēs fiziski vairs nevaram tajā brīdī izdarīt! Amerikā tas viss ir citādi. Piemēram, sarunas ar investoriem. Šeit mēs runājam ar investoru, kurš var ieguldīt ceturtdaļmiljonu. Par to viņš grib tevi pilnībā pakļaut, lai tu būtu tikai darbinieks, saņemtu niecīgu procentu. Amerikā mums ir piedāvājums, kur investors ir gatavs ieguldīt ceturtdaļmiljonu, par to paņemot sev 7% uzņēmuma. Tas nozīmē, ka viņš ienāk kā partneris, kurš ļauj tev dzīvot! Tās ir milzīgas atšķirības! Ja es, jauns cilvēks, apzinoties, ka šeit ieguldīšu 120% un galā dabūšu 20% rezultāta plus vēl katru dienu būs jārisina visādas lietas, kas mani nospiedīs, tad Amerikā šī proporcija būs pagriezta otrādi. Paldies dievam vai par laimi, esmu liels Latvijas patriots un saprotu, ka šeit ir vajadzīgi tādi cilvēki, kuri ir gatavi sākotnēji ielikt šos 120%, lai pierādītu, ka daudzas lietas var izdarīt citādi, ka ne vienmēr ir jāstrādā ar sistēmu. Tu nedrīksti pārkāpt vispārcilvēciskas lietas, taču ne katrreiz ir jāpakļaujas sistēmai. Sistēma negrib, lai tu attīsties! Sistēma grib, lai pakļaujies. Un pakļāvies tu nekad nevarēsi uzkāpt jaunās virsotnēs. Tas šobrīd ir grūtākais. Jābūt mentāli ļoti spēcīgam, lai dienu no dienas cīnītos. Lai nāk visas inspekcijas un dienesti! Es saku – esam jauni, daudz nezinām. Pasakiet, kas un kā mums jāsakārto, mēs izdarīsim! Bet nevis uzreiz – close (no angļu val. – slēgt). Tas ir traģiski. Piemēram, tas pats taxify. Amerikā jebkurš var būt taksists, piepelnīties, vadājot cilvēkus, ja viņam ir iespēja tikt pie auto. Latvijā – ja tu iekasē trīs eiro, tev var uzlikt tūkstošiem eiro lielu naudas sodu un atņemt mašīnu. Es Amerikā jautāju studentam taksistam, kāpēc valsts jums neuzliek kaut kādus nodokļus. Viņš saka – mēs taču maksājam: par ēšanu, mašīnas remontu, riepām, degvielu, auto un veselības apdrošināšanu, no tā, ko nopelnām, mēs 80% atdodam. Viņam paliek mazumiņš, ko lielākā daļa iegulda, samaksājot par savām studijām. Tā ir ergonomiska situācija, kurā vienai daļai sabiedrības ļauj piepelnīties. Tā ir sistēma, kas strādā. Ja manā vietā uz ASV būtu aizbraucis kāds, kuram nav tāda patriotisma, bet ir lielāka vēlme nodrošināt savu labklājību, viņš vispār nebūtu atbraucis atpakaļ. Viņam pagarinātu vīzu uz trim, četriem vai pieciem gadiem, un viņš tur paliktu.

Visu interviju «Attīstība nozīmē nemitīgu izlaušanos no sistēmas» lasiet 12. augusta laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Blue Shock Race plāno atdzīvināt tirdzniecības centru Bērnu pasaule

Lelde Petrāne,19.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Halle slēgtā pasākumā tiks atklāta 1. jūlijā, bet publiski - 2. jūlijā,» jautāts, kad tirdzniecības centrā Bērnu pasaule tiks atklāta Blue Shock Race jaunā Rīgas elektrokartingu halle, biznesa portālam db.lv pastāstīja Blue Shock Race dibinātājs un valdes loceklis Artis Daugins. Šobrīd projektā ir investēti 200 tūkstoši eiro.

Kārtojot visas formalitātes, halles atklāšana Matīsa ielā 25 nedaudz iekavējusies - sākotnējais mērķis bija to atvērt maija beigās. «Šis ir milzīgs projekts un nav daudzi, kam ir pieredze šajā lauciņā. Līdz ar to mums kā pionieriem jārisina daudz lietas, par ko neviens nezina, bet tas ir normāls pionieru pienākums, atrisināt, tā, lai nākošajiem un pašiem būtu labāk un vieglāk,» sacīja Blue Shock Race dibinātājs.

Pirmā Blue Shock Race Rīgas elektrokartingu halle atradās modes un izklaides centrā Rīga Plaza, taču tika aizvērta šā gada aprīlī. «Startējot ar šo pilotprojektu, mums telpu līgums bija noslēgts uz vienu gadu, pēc tam šīs telpas bija jāatstāj. Rīga Plaza nāca ar priekšlikumiem pārcelt halli uz blakus telpām, bet, izvērtējot visus piedāvājuma aspektus, iespējas un nākotnes vajadzības, mēs nolēmām veidot lielo kartingu halli un diemžēl tik daudz vietas Rīga Plaza mums nebija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Elektrokartinga centra izveidē investēs ap 90 000 eiro

LETA,24.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas elektrokartingu ražotājas SIA Blue Shock Race elektrokartinga centra izveidē kopumā investēs ap 90 000 eiro, stāsta Blue Shock Race pārstāvis Dzintars Hmieļevskis.

Viņš stāsta, ka projekta pirmajā kārtā, kas paredz izbūvēt kartinga trasi iekštelpās, paredzēts investēt aptuveni 50 000 līdz 60 000 eiro. Savukārt saskaņā ar sākotnējām aplēsēm projekta otrā kārta, kas paredz kartinga trasi ārtelpās un virtuālās 3D vides iespējas, varētu izmaksāt ap 30 000 eiro.

Projekta īstenošanā iesaistījušies privāti investori un partneri. Tāpat Blue Shock Race ieguvis arī Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) eksporta un inovācijas balvu, kā arī Liepājas pašvaldības atbalstu 3500 eiro apmērā, atzīmē Hmieļevskis.

Viņš norāda, ka investīcijas plānots atpelnīt samērā īsā laika posmā, un viena līdz divu gadu laikā elektrokartinga centru paredzēts iedzīvināt pilnā apjomā, kas paredz kombinēto - iekštelpu un āra - trasi, kā arī virtuālās 3D vides izklaides.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Uzņēmējs Artis Daugins: Kārtējo reizi es izvirzu lielus mērķus

Vēsma Lēvalde, speciāli DB,16.08.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Negribu nevienu sabaidīt, bet tuvākajā laikā būs aptuveni 200 jaunu haļļu,» intervijā laikrakstam Dienas Bizness saka uzņēmējs Artis Daugins.

Uz viņa pleciem ir divas elektrokartingu halles – Rīgā un Liepājā, kartingu un elektrovelosipēdu būve, gūzma jaunu ieceru un stingra apņemšanās jau pēc gada startēt pasaules līmenī, par spīti ikdienas problēmām Latvijas uzņēmējdarbības vidē.

Vaicāts, vai būs vēl kāda jauna halle, A. Daugins stāsta: «Mums ir pārrunas ar vienu no lielākajām Eiropas tirdzniecības ķēdēm par tirdzniecības centru izklaides vietu papildināšanu ar elektrokartingu halli. Progresīvi virzās sarunas arī ar Amerikas tirdzniecības tīklu. Kārtējo reizi es izvirzu lielus mērķus, un kāds teiks – ko tas puika sapņo! Bet te ir halle Liepājā, kas arī vēl nesen daudziem šķita neiespējami. Ja no sava sapņa īsteno kaut vai 10% vai 20%, tas ir vairāk nekā nulle.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piedāvā iespēju kļūt par elektrokartingu halles līdzīpašnieku

Lelde Petrāne,23.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Elektrokartingu izklaides pakalpojumu sniedzējs SIA BSR Liepāja 30.jūnijā Liepājā plāno atklāt elektrokartinga halli, un katram piedāvā iespēju kļūt par jaunās elektrokartingu halles līdzīpašnieku, pavēstīja Blue Shock Race preses pārstāvis Dzintars Hmieļevskis.

Blue Shock Race vietnē Bezrindas.lv sācis iepriekšpārdošanas biļešu tirdzniecību, un starp visiem biļešu pircējiem tiks izvēlēts viens, kurš saņems dāvinājumu no uzņēmuma īpašnieka Arta Daugina - 1% daļu SIA BSR Liepāja.

«Iepriekšpārdošanas jeb PreOrder biļete ir unikāls pirkums pirms Liepājas Blue Shock Race kartingu halles atvēršanas. Tā dod vairākas priekšrocības, kas netiks piemērotas nevienam biļešu īpašniekam pēc kartingu halles atvēršanas, turklāt visi biļešu ieņēmumi tiks novirzīti halles izveidē un attīstībā,» stāsta BSR Liepāja īpašnieks A. Daugins.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ekonomiskā transformācija, atjaunojamie energoresursi, to ražošanas bāze, izmantošana Latvijas iedzīvotāju labklājības paaugstināšanai, viedās mājas un pilsētas ir tie izaicinājumi, kuri prasīs mainīt ne tikai savu darbību, bet arī attieksmi visiem lēmumu pieņēmējiem, uzņēmējiem un iedzīvotājiem.

Tādi secinājumi skanēja Kurzemes biznesa forumā, kurš šogad norisinājās Ventspilī, koncertzālē “Latvija”. Kurzemes biznesa forumā piedalījās dažādu jomu un nozaru pārstāvji un savu nozaru speciālisti, kopēji diskutējot par straujo pārmaiņu laiku un to, ka būtiska nozīme ir un būs tiem lēmumiem, kuri jau ir un vēl tiks pieņemti, jo no tiem būs atkarīga visas valsts nākotne.

Izaugsmei vajag platformu

«Lai veiktu ekonomisko izaugsmi, kas balstās uz konkurētspēju un produktivitāti, ir nepieciešami cilvēki, finanšu resursi (investīcijas), to pieejamība un produktivitāte jeb visu procesu paātrināšana, tostarp digitalizācija,» uzsvēra ekonomikas ministre Ilze Indriksone. Viņa norādīja, ka labu iespēju nodrošināšana uzņēmējiem ir Ekonomikas ministrijas darba mērķis. Vienlaikus ministrija vēlas mazināt birokrātiju un noņemt šķēršļus. «Sāksim ar sadaļām - īpašumu attīstīšana un nodokļu nomaksas vienkāršošana, jo Latvijā šim nolūkam tiek patērēts trīs reizes vairāk laika nekā Igaunijā,» stāstīja I. Indriksone.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centra Bērnu pasaule 3. stāvā svētdien durvis vēra Baltijā lielākā elektrokartingu halle Blue Shock Race (BSR), informē halles īpašnieki.

Pēc pirmās halles atklāšanas Liepājā, nākamā tika ierīkota tirdzniecības centrā Rīga Plaza, taču šā gada aprīlī tā tika slēgta. «Pēc vairākiem tehnikas uzlabošanas un piedāvāto pakalpojumu pilnveidošanas gadiem šobrīd viss ir vēl nopietnāk un jaudīgāk, un mūsu plānos ir nest BSR vārdu tālu aiz Latvijas robežām. Jau drīzumā Liepājā ražotie elektrokartingi būs pieejami arī Vācijas un Dubaijas iedzīvotājiem, un mēs ticam, ka elektriskie auto patiešām ir pasaules nākotne,» komentē BSR īpašnieks Artis Daugins.

Db.lv jau rakstīja, ka šobrīd projektā ir investēti 200 tūkstoši eiro, bet plānots, ka līdz 2017. gada beigām investīciju apjoms sasniegs gandrīz 300 tūkstošus eiro. «Tā ir vienlaikus mūsu produktu prezentācijas halle un bizness pats par sevi,» uzsver dibinātājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Blue Shock Race Rīgas elektrokartingu halle aizvērta

Lelde Petrāne,02.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirms nedaudz vairāk nekā gada tirdzniecības centrā Riga Plaza tika atvērta bērnu elektrokartingu halle Blue Shock Race KidsZone. Tagad tā beigusi savu darbību, pārliecinājās biznesa portāls db.lv.

Blue Shock Race Rīgas elektrokartingu hallē gada laikā tika ieguldīti 100 tūkstoši eiro. Vēl decembra beigās Rīgas hallē tika rīkotas gada jubilejas svinības, kurās labi vārdi tika veltīti arī sadarbībai ar Riga Plaza.

Klientiem, kuru rīcībā ir Rīgas halles dāvanu kartes, uzņēmumā stāsta, ka tās varēs izmantot jaunajā Rīgas hallē. Tiek piedāvāta arī iespēja tās izmantot Liepājā.

Rīgas halles vadītājs Niks Jansons informē, ka jaunā Rīgas halle atradīšoties Matīsa ielā 25 - Bērnu pasaulē. Patlaban sākti izveides darbi. To plānots atklāt maijā. Jaunā halle būšot lielāka, un tajā tiks piedāvāti arī pieaugušajiem piemēroti kartingi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Papildināta ar FOTO: Blue Shock Race Rīgas elektrokartingu hallē gada laikā ieguldīti 100 tūkstoši eiro un mainīta cenu politika

Lelde Petrāne,22.12.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirms gada tirdzniecības centrā Riga Plaza tika atvērta bērnu elektrokartingu halle Blue Shock Race KidsZone. Finansiālais ieguldījums Rīgas halles izveidē un uzturēšanā gada laikā sasniedzis apmēram 100 tūkstošus eiro, biznesa portālam db.lv stāsta Rīgas halles vadītājs Niks Jansons.

Rīgas halle ir prototips, kurā reālajā dzīvē testētas visas Blue Shock Race komandas idejas. Šobrīd Rīgas hallē strādā 8 darbinieki.

«Joprojām turpinām ieguldīt līdzekļus, lai arvien uzlabotu halles darbību, tomēr lielākais ieguldījums noteikti ir bijis laiks. Ieguldītais laiks halles izveidē un attīstībā ir neaprakstāms. Arī šobrīd joprojām attīstāmies un uzlabojam darbības procesu. Šis gads ir bijis saspringts, tomēr notikumiem bagāts,» skaidro N. Jansons.

Pieprasītākais un līdz ar to arī ienesīgākais pakalpojums ir elektrokartings, tomēr arvien biežāk cilvēki izvēloties arī dzimšanas dienas svinību organizēšanas pakalpojumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien, 15. septembrī, plkst.19 Liepājā, Vecajā ostmalā 22, tiks atklāta Baltijas valstīs pirmā dronu arēna, kurā jebkuram būs iespējams lidot ar maza izmēra lidaparātiem, informē Blue Shock Race Liepājas elektrokartingu halles vadītājs Dzintars Hmieļevskis.

Dragonfli dronu arēna atradīsies Blue Shock Race kartingu halles 2. stāvā, un tajā būs atsevišķi nodalītas zonas iesācējiem pirmo iemaņu apgūšanai, un arī sacīkšu trase ar dažādiem elementiem.

Pasaulē pēdējā gada laikā ir nodibinātas vairākas sacīkšu dronu līgas, un šīs sacīkstes kā sporta veids strauji kļūst arvien populārāks, tomēr slēgtu arēnu lidotājiem pagaidām nav daudz – tikai augusta sākumā lielākais dronu ražotājs pasaulē DJI atvēra pirmo dronu arēnu pasaulē, un mēs būsim otrie pasaulē. Faktiski, esam pionieri šajā jomā, stāsta Dragonfli vadītājs Roberts Grundmanis.

Dragonfli dronu arēna būs vieta, kur pilotēšanas prasmi varēs apgūt gan iesācēji, gan arī pilnveidot iemaņas varēs prasmīgāki piloti, kuri laikapstākļu vai citu iemeslu dēļ nevar lidot citur,

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājā atklāts Blue Shock Race elektrokartingu centrs, kas turpmāk atradīsies kādreizējā ostas spīķerī, Vecajā ostmalā, informē Blue Shock Race preses pārstāvis Dzintars Hmieļevskis.

Elektrokartinga centrs top vairākās kārtās, un pirmā atklāta aptuveni 150 metru garā iekštelpu trase, kas darbosies visu gadu, neatkarīgi no laikapstākļiem.

«Patlaban braucējiem pieejami četri mazie kartingi, kas piemēroti bērniem vecumā no četriem, pieciem gadiem, kā arī viens lielais kartings, ar kuru elektrisko jaudu piedāvājam izbaudīt pieaugušajiem. Lielo kartingu skaits drīzumā tiks palielināts,» stāsta Blue Shock Race īpašnieks Artis Daugins.

Otrā kārta paredz aptuveni 160-170 metru gara papildinājuma izveide ēkas pagalmā, līdz ar to kopējais trases garums sasniegs 320 metru.

Blue Shock Race šī projekta īstenošanai ieguvusi pašvaldības atbalstu 3500 eiro apjomā. Projektā iesaistījušies arī vairāki privāti investori un partneri.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Uzņēmēju žurnāla Dienas Bizness izdevums #52

DB,28.12.2021

Dalies ar šo rakstu

Divu gadu laikā auto industrija paspējusi izdzīvoties pa diviem grāvjiem: vispirms – nevar tirgot un nav pircēju, kam seko liels pieprasījums pēc auto no pircējiem, bet nav preces, ko tirgot, jaunu auto cenas turpina pieaugt, piegāžu termiņi izstiepjas 6–8 mēnešu garumā, mazlietoto auto cenas pieaugušas par 25–30%, turklāt šādi nepieredzētie procesi turpināsies arī 2022. gadā.

Tā Intervijā situāciju raksturo Auto asociācijas prezidents Andris Kulbergs.

Vēl uzņēmēju žurnāla Dienas Bizness 28.decembra numurā lasi:

  • Statistika. Pieņemot, ka mūsu šobrīd ir 1,9 miljoni, un saskaitot sākumā minētos parādus, tie kopā veido 28,46 miljardus, iegūsim, ka vidēji uz vienu Latvijas iedzīvotāju šajā valstī ir aizņemti aptuveni 15 tūkstoši eiro, no kuriem 7,5 tūkstošus ir sarūpējusi valsts, bet otru pusi iedzīvotāji un uzņēmumi ir aizņēmušies bankās.
  • Tēma - Kā uzņēmēji vērtē aizvadīto gadu un kādu paredz nākamo.
  • Izglītība biznesam - Uzņēmēji papildinās skolu direktoru zināšanas ar biznesa vadības niansēm.
  • Spēles noteikumi - Sāksies saimnieciskās darbības ieņēmumu konta ēra.
  • Tehnoloģijas- Ieiet ārvalstu tirgū, izmantojot sociālo mediju platformas.
  • Infrastruktūra - Rīgas ostai ir iespēja attīstīt mūsdienu pasažieru un ro-ro kravu termināli.
  • Portrets- Moller Auto Baltija vadītāja Izīda Gerkena.
  • e-pārvalde- Tiesvedības sistēma sākusi dokumentu aprites sistēmas pāreju no papīra uz elektroniskajiem dokumentiem.
  • Brīvdienu ceļvedis- Artis Daugins, elektrokartingu uzņēmuma Blue Shock Race radītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kurzemes biznesa forums pulcē uzņēmējus un nozaru ekspertus, lai rastu atbildes uz to, kā būt konkurētspējīgiem, kā strādāt inovatīvi un kā veidot un attīstīt biznesu mūsdienu mainīgajos apstākļos. Visas dienas garumā apmeklētajiem būs iespēja uzklausīt dažādu nozaru ekspertus, uzdot tiem jautājumus un mijiedarboties ar biznesa līderiem.

Forums norisinās 17.maijā, klātienē, Ventspilī, koncerzālē “Latvija” un tiešraidē, plkst. 10:00 – 17:30. Plašāka informācija par pasākumu: www.kurzemesbiznesaforums.lv

Programma

I DAĻA - IEDVESMAS STĀSTI

Moderators: Pauls Timrots

10:00 – 10:20 Atklāšana. Jānis Vītoliņš, Ventspils valstpilsētas pašvaldības domes priekšsēdētājs

10:20 – 10:35 Eksports uz 100+ valstīm bez neviena ārvalstu komandējuma. Jānis Kulbārdis, SIA “Azeron” līdzdibinātājs

10:35 – 10:55 Saspēle

Lauris Aleksejevs, Restorāna 36.line vadītājs

Kristaps Skutelis, “TestDevLab”, sabiedrisko attiecību vadītājs, tehnoloģiju bloga Kursors.lv vadītājs

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums "Blue Shock Race" jau gadiem strādā pie elektrokartingu izveides. Pērnais gads bija pirmais, kad ieņēmumi pārsniedza izdevumus, bet Covid krīzes laikā noslēdzās darbs pie 200 tūkstošus eiro vērta pasūtījuma par elektrokartingu piegādi Meksikas kartingu hallei "Shock Grip".

Uzņēmuma "Blue Shock Race" birojā uz galda krājas pasūtījumi no dažādām pasaules valstīm. Nelielā ražotne Liepājā jāpilnveido, lai spētu reaģēt uz augošo pieprasījumu, tomēr pats interesantākais ir teju desmit gadus ilgais ceļš līdz panākumiem.

"Mēs krīzē esam visu laiku. Mēs nevienu brīdi neesam bijuši ārā no krīzes! Visi projekti par trešdaļu naudas! Šobrīd mēs nejūtamies diskomfortā, drīzāk kā zivis ūdenī. Tas, ko pārējiem varam pateikt, – Ķīna no Covid ir ārā! Mēs nebijām domājuši, ka ķīnieši būs mūsu nākamais lielais klients, bet tagad ir. Viņi grib, un viņi jau strādā!" žurnālam "Dienas Bizness" saka "Blue Shock Race" vadītājs Artis Daugins.

Komentāri

Pievienot komentāru