Teicienam, ka nav nepiemērotu laika apstākļu, ir tikai nepareizs apģērbs, Rain:is atbild, piedāvājot lietainam laikam atbilstošu apģērbu un aksesuārus, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Ideja par lietus apģērbu un aksesuāriem Agnesei Rūsiņai radās no pašas vajadzības. Ikdienā viņa pārvietojas ar velosipēdu un secināja, ka apģērbu piedāvājums, ko izmantot sliktos laikapstākļos, nav plašs. Viņa skaidri atceras, kad radās ideja – šī gada 25. februāra naktī, un jau pēc mēneša uzņēmums bija nodibināts. «Tajā naktī es visu izdomāju – pirmos produktus, dizainu, man arī logo bija galvā, zināju nosaukumu,» stāsta Agnese. Prātā viņa paturēja arī nepārkāpjamu termiņu – maiju, velosezonas atklāšanu, kad produkcijai būtu jābūt gatavai. Tāpēc viņa runāja ar veikaliem jau tad, kad viņai vēl īsti nebija, ko parādīt. «Idejas ziņā viss ātri attīstījās, prātā man ir vēl daudz citu produktu, ko varētu šūt. Taču es cenšos sevi ierobežot,» saka Agnese.
Pirmais pusgads
Rain:is produktu sortimentā ir velosipēda sēdekļa pārvalks, regulējams bērnu velosēdekļa pārvalks, lietus apmetņi bērniem un pieaugušajiem. «Tūlīt sāksim ražot lietus jakas, bikšu uzmavas un mugursomu pārvalkus,» stāsta Agnese. Tas viss paveikts pusgada laikā. Sākumā sortimentā bija arī velogroza pārvalki, bet no tiem viņa ir atteikusies, jo tie bija piemēroti specifiskiem groziņiem. Runājot par pieprasījumu, Agnese ievērojusi, ka bieži vien cilvēki nemaz nezina, ka viņiem vajadzīgs šāda veida apģērbs vai aksesuāri, kas pasargā no lietus. «Cilvēki, kuri ierauga manus produktus, saprot, ka viņiem tos vajag, bet, kamēr viņi par tiem neko nezina, viņiem arī nav ne jausmas, ka varētu būt šāda nepieciešamība,» atklāj uzņēmēja.
Rain:is sadarbojas ar vairākiem veikaliem, reizēm šī prece nopērkama tirdziņos. «Varētu vēlēties labākus rādītājus tirdzniecībā, taču, tā kā zīmols tiek attīstīts tikai pusgadu, varbūt nav tik slikti,» viņa spriež. Agnese negaida, ka pirmajā gadā izdosies atpelnīt visu ieguldīto, turklāt viņu biedē produkti, kurus uzreiz labi pērk, jo rodas sajūta, ka tie varbūt ir tādi, kas ir aktuāli tikai konkrētajā brīdī un vēlāk tiks aizmirsti. «Visātrāk manas lietas nopērk Vecrīgā, kur apgrozās tūristi,» saka Agnese. Ārzemniekiem ir augstāka pirktspēja.
Visu rakstu Gatava jebkādiem laika apstākļiem lasiet 3. novembra laikrakstā Dienas Bizness.