Rīgas satiksme, ieviešot stundas biļeti, nav rēķinājusi, kādu ietekmi tas varētu radīt, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Ieviešot stundas biļetes un diferencējot tās cenu rīdziniekiem – 1,15 eiro – un ārpus galvaspilsētas dzīvojošajiem – 2,3 eiro –, pašvaldības uzņēmumam SIA Rīgas satiksme, visticamāk, būs nepieciešams piešķirt lielāku dotāciju. Šo Rīgas mēra Nila Ušakova izteikumu (db.lv plašāk ziņoja 22.03.2016.) apstiprina arī SIA Rīgas satiksme.
Uz DB jautājumu, vai Rīgas satiksme kaut aptuveni ir aplēsusi, cik papildu naudas būs vajadzīgs līdz ar stundas biļetes ieviešanu, uzņēmuma pārstāvis Viktors Zaķis skaidro, ka tādas prognozes nav veiktas, jo neesot zināms, cik daudz cilvēku izvēlēsies šī veida biļetes. Ļoti līdzīgs ir arī Rīgas domes skaidrojums: «Ņemot vērā, ka biļešu veidi, attiecībā uz kuriem ir paredzēts noteikt braukšanas maksas atvieglojumu, tiek ieviesti vienlaicīgi ar braukšanas maksas atvieglojumiem, šobrīd nav datu par jauno biļešu veidu izmantotāju skaitu, tāpēc ietekme uz pašvaldības budžetu pašreiz nav paredzēta.»
Visu rakstu Bez prognozēm un ietekmes izpētes lasiet 24. marta laikrakstā Dienas Bizness.