Foto

Rīgā izrādīta vairākus desmitus miljonu eiro vērta Chopard rotu kolekcija

Dienas Bizness,13.04.2015

Jaunākais izdevums

Luksusa klases pulksteņu un juvelierizstrādājumu zīmols Chopard aizvadītajā nedēļā Rīgā prezentēja jaunākās kolekcijas, kas uz Latviju atvestas no pasaules lielākās luksusa preču izstādes Baselworld. Rīgā izstādītās kolekcijas vērtība ir vairāki desmiti miljoni eiro.

Chopard spilgtākā kolekcija, kas tika prezentēta Baselworld izstādē un Rīgā ir Mille Miglia GTS, kas šogad ir pārveidota, bet saglabā klasisko sacīkšu stilu. Tika izrādīta arī L.U.C Quattro technology kolekcija, kuru pārstāv pieci modeļi, it īpaši L.U.C. Quattro, kas izceļas ar atšķirīgu dizainu un ir Chopard patentētās tehnoloģijas paraugs. Šogad gan Baselword izstādē, gan Rīgā Chopard prezentēja L.U.C. Tourbillon kolekcijas pulksteņus, kā arī The Happy Fish kolekciju, kas radīta no 18 karātu rozā zelta ar iestrādātiem smalkiem gravējumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pulksteņu un juvelierizstrādājumu ražotājs «Chopard» paziņojis, ka no šā gada 1. jūlija tā ražotnē tiks izmantots tikai ētiskais zelts («fair gold»). Tādejādi «Chopard» sadarbosies tikai ar sociāli atbildīgām zelta raktuvēm, kuras ir saņēmušas atbilstošu sertifikāciju.

Kā atzīmē Madara Mančinska, «Chopard» salona pārstāve, lai arī Latvijā par dārglietu izcelsmi interesējas retais, pasaulē šobrīd jautājums par «asiņaino zeltu» un «asiņainajiem briljantiem» ir kļuvis par šīs nozares aktualitāti un godprātīgu izejvielu kustībai pievienojas arvien vairāk lielo juveliernamu.

Sākot ar jūliju, «Chopard» izejmateriāli tiks piegādāti no diviem avotiem. Viens ir mazās raktuves, kuras ietilpst Šveices Zelta Asociācijā (Swiss Better Gold Association). Savukārt, otrs ir RJC tīkls, izmantojot «Chopard» partnerību ar RJC naftas pārstrādes uzņēmumiem.

«Juveliernama zelts tiek iegūts mazajās raktuvēs, kurās darbs balstās uz senām zelta ieguves tradīcijām, proti, tajās minimāli tiek izmantotas modernās tehnoloģijas,» stāsta pārstāve.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

FOTO: Izstādē Baselworld izrāda jaunākās tendences pulksteņu tirgū

Žanete Hāka,04.04.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 23. līdz 30.martam Šveices pilsētā Bāzelē noritēja ikgadējā pulksteņu un juvelierizstrādājumu izstāde Baselworld.

Ar katru gadu izstāde kļūst arvien lielāka - šogad tās platība bija vairāk nekā 140 tūkstoši kvadrātmetru jeb 20 futbola laukumi. Izstādē piedalījās vairāk nekā 1 400 uzņēmumi, lai prezentētu savus jaunākos pulksteņus un juvelierizstrādājumus, un izstādi aplūkot bija ieradušies aptuveni 120 000 viesi no visas pasaules, informē Chopard Boutique.

Pēc izstādes apmeklējuma Chopard Boutique Rīga vadītājs Nikolajs Ceipe sniedz ieskatu par gaidāmajām tendencēm pulksteņu tirgū.

Aktuālie materiāli ir oglekļa šķiedra jeb karbons, keramika, porcelāns, jauni patentēti sakausējumi un bronza. Materiālu maiņa pulksteņos ir veids, kā atsvaidzināt klasisku un populāru kolekciju pulksteņus, piedāvājot klientiem jau pazīstamu laikrādi, ietērptu jaunā un mūsdienīgā apvalkā. Pēc viņa teiktā, 2017.gads iekrāsosies melnā tonī, jo tieši melnā krāsa pulksteņu elementos ir pamanāma it visur, kā ciparnīcā, tā aprocē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Viedoklis: Godīgais zelts globālo risku laikmetā

Nikolajs Ceipe, salona <i>Chopard</i> direktors,05.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kiberuzbrukumi, terorisma draudi, politiskā un sociālā nestabilitāte – konflikti pasaulē pēdējos gados eskalējas dažādās jomās. Pēc ekspertu slēdzieniem globālie riski pēdējos desmit gados ir dubultojušies, kļūstot arvien starptautiskāki. Likumsakarīgi, ka šādos nestabilos apstākļos pasaules biznesa vide ķeras pie ‘drošības riņķa’ – zelta. Par to liecina biržu dati - zelta cena pēdējā pusgadā kāpusi vairāk nekā par 10%. Zelts ir universāla nauda, un to saprot ne vien biržu mākleri un investori, bet arī mājsaimniecības.

Interese par zelta izstrādājumiem vienmēr ir bijusi augsta, bet laikā, kad patērētājs kļūst īpaši ‘jūtīgs’, pieprasījums pēc šī dārgmetāla izstrādājumiem pieaug un ikdienas pirkums – saderināšanās vai kāzu gredzens no simboliskas dāvanas pārvēršas par nopietnu investīciju. Vadoties pēc Chopard gredzenu pārdošanas datiem - populārākais zelts Latvijā ir baltais - 50% no pērn iegādātajiem gredzeniem, otrs pirktākais ir rozā zelts - 40%, bet 10% no iegādātajiem gredzeniem ir bijuši dzeltenā zelta un platīna.

Vēl viena būtiska tendence, kas aktualizējas līdz ar pasaulē pieaugošo sociālo nevienlīdzību un politiskajām svārstībām, ir t.s. ekoloģiskā biznesa domāšana – patērētāji pieprasa, lai investīcija ir ne vien ar augstu likviditāti un droša, bet arī atbilstu taisnīgas tirdzniecības praksei. Līdzīgi kafijas ražotāju iniciētai godīgas tirdzniecības kustībai Fair trade, kas strauji aug plašumā, globālo risku laikmetā aktualitāti gūst godīgas zelta ieguves iniciatīva jeb Fairmained gold. Tas ir iemesls, kāpēc Chopard jau 2012.gadā pieņēma lēmumu zelta izejmateriālu ieguvei tikai no ilgtspējīgiem avotiem, kas nenodara kaitējumu videi vai cilvēkiem, kas nodarbināti zelta ieguvē un apstrādē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daugavpils mērs Andrejs Elksniņš, iespējams, dzīvo pāri saviem līdzekļiem, šādas aizdomas paustas Baltijas pētnieciskās žurnālistikas centra "Re:Baltica" publikācijā.

"Re:Baltica" izpētījusi Elksniņa un viņa sievas attēlus sociālo tīklu profilos un tajos redzamo drēbju un rotaslietu cenas, secinot, ka to iegāde neatbilstot viņu oficiālajiem ienākumiem. Žurnālistu vērtējumā, Elksniņa ģimene dzīvo tā, kā no valsts amatpersonas oficiālajiem ienākumiem nevar atļauties.

Piemēram, vienā attēlā maijā Daugavpils mērs redzams dzeltenā polo kreklā, kas jauns maksā 700 eiro. Savukārt jūnijā Elksniņš redzams zīmola "Rhude" šortos, kuru cena ir 500 eiro. Vēl citā attēlā mērs redzams 2500 eiro vērtā "Zegna" ziemas jakā.

"Re:Baltica" kopā ar pulksteņu pazinējiem no "Pulksteņu šerloks" identificējuši, ka mērs nēsā "Ulysse Nardin" pulksteni, kura cena var nedaudz atšķirties atkarībā no iekļautajiem elementiem, bet vidēji tāds pulkstenis maksā vairāk nekā 30 000 eiro. Luksusa zīmolus iecienījusi arī mēra sieva Jekaterina, kura vairākos attēlos redzama ar "Tiffany", "Cartier" un "Chopard" zīmolu rotaslietām, vēsta izdevums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadīta pasaulē lielākā luksusa pulksteņu un juvelierizstrādājumu izstāde Baselworld.

Izstāde ir gada lielākais notikums visiem pulksteņu un juvelierizstrādājumu meistariem un entuziastiem. Šogad, Šveices pilsētā Bāzelē, no 17. līdz 24. martam, bija apskatāmi jaunākie modeļi un nozares tendences, kur tiek apvienotas mūsdienu tehnoloģiju iespējas ar klasiskām vērtībām un elegantiem dizainiem, informē Action PR Latvia pārstāve Elīna Ansaberga.

Šī gada Baselworld izstādē pulksteņu zīmoli ir sagādājuši dažādus pārsteigumus, tā, piemēram, Blancpain iepriecināja ūdenssporta un niršanas cienītājus ar Fifty Fathoms modeli. Zīmols Bulova plašākai publikai prezentēja Mēness pulksteni jeb Bulova Moon Watch, kas radīts iedvesmojoties no rokaspulksteņa, ko 1971.gadā NASA astronauts Deivs Skots ņēma līdz Apollo 15 misijā, dodoties uz Mēnesi. Modes zīmols Chanel šogad īpašu uzmanību vērš rokas pulksteņiem, kuru galvenā auditorija ir gados jauni vīrieši.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Parīzes viesnīcā Ritz nolaupītas dārglietas četru miljonu eiro vērtībā

LETA,11.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bruņoti laupītāji trešdien Parīzē slavenajā viesnīcā «Ritz» nolaupījuši dārglietas četru miljonu eiro vērtībā.

Piecu vīriešu banda Vendoma laukumā esošās viesnīcas pirmajā stāvā ar cirvjiem izsita skatlogus un devās prom ar dārglietām.

Trīs bandas locekļus izdevās notvert, kad tie bēga no nozieguma vietas. Aģentūras AFP žurnālists pavēstīja, ka pēc incidenta varasiestādes slēgušas vairākus ceļus ap viesnīcu. Divi aizdomās turamie joprojām tiek meklēti.

«Mēs dzirdējām skaļu troksni un lielu kņadu ielā,» viens viesnīcas darbinieks pavēstīja aģentūrai AFP. «Garāmgājēji meklēja glābiņu viesnīcā. Mēs nezinājām, kas notiek, līdz kāds mums pateica, ka notikusi laupīšana.»

Cits viesnīcas darbinieks redzējis, kā viesnīcai lielā ātrumā garām pabrauc motocikls.

Vairāki luksusa zīmoli izrāda savas dārglietas «Ritz» skatlogā, kas redzams no ielas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atgūtas visas dārglietas četru miljonu eiro vērtībā, kas trešdien tika nolaupītas Parīzes slavenajā viesnīcā «Ritz», ceturtdienas vakarā paziņoja šai lietai tuvs ziņu avots.

Daļa no laupījuma tika atgūta trešdien, kad trīs no pieciem laupītājiem tika notverti, viņiem bēgot no nozieguma vietas.

Pārējās nolaupītās dārglietas atradās «somā, kuru vakar konfiscēja policija», sacīja ziņu avots.

Jau ziņots, ka piecu vīriešu banda Vandoma laukumā esošās viesnīcas pirmajā stāvā ar cirvjiem izsita skatlogus un devās prom ar dārglietām.

Trīs bandas locekļus izdevās notvert, kad tie bēga no nozieguma vietas, bet divi aizdomās turamie joprojām tiek meklēti. Pēc incidenta varasiestādes slēdza vairākus ceļus ap viesnīcu.

Vairāki luksusa zīmoli izrāda savas dārglietas «Ritz» skatlogā, kas redzams no ielas.

Kāds informācijas avots Francijas tieslietu sistēmā dārglietas novērtēja uz «vairāk nekā četriem miljoniem eiro».

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Latvija ir labs tirgus elitārām precēm

Anda Asere,23.02.2018

Luksusa zīmolu Chopard, Montblanc un Bang & Olufsen veikalu līdzīpašnieks Aleksandrs Cimbaļuks

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvija vienmēr ir bijis labs tirgus elitārām precēm – te šāda veida preces pērk gan vietējie, gan tūristi, uzskata luksusa zīmolu Chopard, Montblanc un Bang & Olufsen veikalu līdzīpašnieks Aleksandrs Cimbaļuks.

Viņš cer, ka kvartāls ap Elizabetes, Tērbatas un Barona ielu ar laiku izveidosies par iepirkšanās galamērķi ne vien vietējiem, bet arī tūristiem, jo viņam šķiet, ka šobrīd Rīgā prasīgiem pircējiem īsti nav, kur tērēt naudu. Vairāk par savu iepirkšanās ielas vīziju, luksusa preču tirdzniecības īpatnībām un to, cik ilgi jāgaida rindā, lai tiktu pie tiesībām pārstāvēt augstas klases zīmolus, viņš stāsta intervijā Dienas Biznesam.

Fragments no intervijas

No vienas puses, šobrīd attīstās tirdzniecības centri, no otras puses – iepirkšanās internetā. Kā jūtaties šādā situācijā, esot pa vidu ar veikaliem pilsētas centrā?

Internetā neko nevar pataustīt. Kad kādu lietu esat vienreiz jau nopircis, otrreiz to varētu pirkt internetā, bet, kā likums, luksusa preces nepērk vienas un tās pašas, bet gan dažādas. Pirkt dārgas lietas ir svarīgs lēmums. Tāpēc, lai tērētu lielu naudu par tām, vajag šo priekšmetu pataustīt. Nav problēmu nopirkt internetā sporta kedas, bet, kad ir runa par labu pulksteni, tas ir jāuzliek uz rokas, jāpielaiko, jāredz, kā izskatās. Ir jāsaprot, kā jutīsities ar šo lietu. Cilvēki pulksteni izvēlas ilgi, internets te palīdz izpētē.

Komentāri

Pievienot komentāru