No 9. līdz 12. septembrim Ķīpsalā notiks 14. starptautiskā pārtikas izstāde Riga Food 2009 un patlaban dalībai izstādē pieteikušies 365 uzņēmumi no 28 valstīm.
Izstādi kā mārketinga rīku arvien novērtē Latvijas pārtikas un dzērienu ražotāji, kas Riga Food piedalās ik gadu – Dobeles Dzirnavnieks, Bona Dea, Lāči, Pure Food, Venden, Rozula, Druvas pārtika, Dona u. c. Saldējuma ražotāja Druvas pārtikas pārdošanas direktors Vairis Miltiņš norāda: «Izstādē Riga Food piedalāmies, lai veicinātu uzņēmuma un produktu atpazīstamību un lai mūsu klienti redz, ka mēs darbojamies un turpinām papildināt produktu klāstu. Arī šogad izstādē plānojam piedāvāt produktus ar jaunu garšu un uzlabotu kvalitāti. Ieguvumu ziņā dalība pērnā gada izstādē izrādījās ļoti veiksmīga, jo atradām izstādē jaunus klientus, piemērām, izplatītājus un tirgotājus no Igaunijas».
Dalībai izstādē pieteikušies Latvijas ražotāji, kas Riga Food piedalīsies pirmo reizi un izmantos to kā startu tālākajiem biznesa plāniem – Mežotne LDA, Daers, Artende, Skrīveru saldumi, Edaks, Žiedas, Latvijas Jēri, Latoniks u. c.
Kā skaidro K/S Latvijas Jēri vadītājs Agris Bērziņš, «mēs izstādē piedalāmies, lai Latvijā popularizētu tīru un ekoloģisku jēra gaļas patērēšanu, nevis pieaugušu aitu gaļu, ko tirgo lielveikalos. Līdzās skaidrošanas un popularizēšanas darbiem vietējā tirgū, mēs izstādē vēlamies arī atrast klientus ārzemju tirgū».
Savukārt Jelgavas uzņēmuma Artende valdes priekšsēdētāja Aiva Freimane apgalvo, ka izstādē piedalās, «lai parādītu jaunākās iespējas un tehnoloģijas šokolādes apdrukā, kura ir viena no populārākajām tehnoloģijām pasaulē un nu ir pieejama arī Latvijā. Izstādē vēlamies sastapt partnerus kopīgiem projektiem, kas apvienotu reklāmas aģentūras, pasākumu organizētājus, izplatītājus, iepakojuma un garšvielu ražotājus, lai kopīgiem spēkiem virzītu tirgū mūsu ražojumus un pakalpojumus.»
Desmit dalībnieki saņems Mārketinga Padomes un Zemkopības ministrijas atbalstu dalībai izstādē.
«Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrības BT 1 2009. gada pavasara/vasaras sezonas rezultāti un dalībnieku aptaujas apliecina, ka dalība izstādēs ekonomiskās krīzes laikā kļuvusi īpaši izdevīga, jo izstādēs tiek noslēgti darījumi, kas ikdienas biznesa vidē ir apsīkuši,» uzsver izstādes Riga Food projekta vadītājs Rolands Nežborts.