Rīgas sabiedriskā transporta uzņēmuma Rīgas satiksme (RS) klientu apkalpošanas centrs Brīvības ielā 191 tiek slēgts uz rekonstrukciju, informē RS Klientu apkalpošanas un komunikācijas daļas vadītājs Viktors Zaķis.
No 15. maija uz rekonstrukciju tiek slēgts klientu apkalpošanas centrs Brīvības ielā 191. No 18. maija pie klientu centra ārpusē tiks izvietots pagaidu klientu apkalpošanas centrs, kurā tiks pieņemti klienti līdz rekonstrukcijas beigām augusta vidū.
Pagaidu klientu apkalpošanas centrs darba dienās strādās no plkst. 9.00 līdz 19.00, sestdienās no plkst. 10.00 līdz 16.00, bet svētdienās tas būs slēgts. V. Zaķis skaidro, ka klientiem būs pieejami visi pakalpojumi, kas līdz šim tika nodrošināti klientu centrā Brīvības ielā 191 - personalizēto un nepersonalizēto e-talonu noformēšana un saņemšana, atlaižu saņēmēja statusa pagarināšana un citi pakalpojumi.
No 18.maija arī juridisko personu apkalpošana uz remontu laiku tiek pārcelta uz Klientu apkalpošanas centru Spīķeri, Spīķeru ielā 1, un tiek mainīts juridisko klientu apkalpošanas darba laiks: pirmdienās - ceturtdienās plkst. 9:00-18:00, piektdienās plkst. 9:00-15:00.
Pagaidu klientu apkalpošanas centrā strādās divas darbinieces, kuras apkalpos klientus rindas kārtībā. Lai neveidotos drūzma, klienti aicināti doties uz citiem RS apkalpošanas centriem.