Piena pārstrādes uzņēmums Food Union paplašinājis piena dzērienu zīmola Rasēns līniju ar jaunu produktu - melleņu pienu 200 ml iepakojumā, kura sastāvā ir Latvijā ražots piens un dabīga melleņu piedeva.
Produkts ir bagātināts ar A, B un D vitamīniem un tajā nav konservantu, sintētisku krāsvielu un aromātvielu, apgalvo ražotājs. Kopumā Rasēns zīmola attīstībā uzņēmums šogad investējis ap 100 tūkstošiem eiro.
Šā gada desmit mēnešos salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pērn Food Union palielinājis kopējo Rasēns piena dzērienu noietu Latvijā gandrīz par piektdaļu jeb 19%. Vislielākais pieaugums ir starp Rasēniem ar banānu un zemeņu garšu - patērētāju pieprasījums pēc tiem šogad audzis par 37%. Pieprasījums pēc Latvijā ražotiem piena dzērieniem audzis arī eksporta tirgos, jo īpaši liels pieprasījums ir pēc zemeņu Rasēna – to pārdošanas apjomi ir teju dubultojušies (44%).
Food Union zīmols apvieno divus lielākos piena ražotājus Latvijā – Rīgas piena kombināts un Valmieras piens, saldējuma ražotāju Premia Igaunijā un Premier Is Dānijā.