Raidījumu veidošanai par eiro ieviešanu sabiedriskajiem medijiem – Latvijas Televīzijai (LTV) un Latvijas Radio (LR) piešķirti 30 tūkstoši latu, informē Finanšu ministrija.
Finansējums piešķirts «informatīvi analītisku sižetu veidošanai Latvijas sabiedriskajos medijos, lai informētu sabiedrību par jautājumiem, kas saistīti ar eiro ieviešanu Latvijā», norāda ministrijas pārstāvji.
Paredzēts, ka LTV1 demonstrēs dokumentālās videofilmas par Slovākijas un Igaunijas pieredzi, pievienojoties eirozonai, un stāstīs par Lietuvas un Polijas plāniem ieviest eiro tuvākajā nākotnē. Tāpat paredzēts izveidot videofilmu par vienotās Eiropas valūtas vēsturi, attīstību, piedzīvotajām grūtībām, iedzīvotāju atbalstu, eirozonas valstu kopējo finanšu atbildību, problēmām un risinājumiem šodien.
Viedokļi par un pret eiro tiks apskatīti divu LTV1 analītisko raidījumu 100. panta preses klubs un Sastrēgumstunda speciālizlaidumos.
LR1 un LR4 veidos reportāžas no Slovēnijas un Igaunijas, kuras ir pēdējās divas valstis, kas ieviesušas eiro. LR1 sižetu sērija programmā Labrīt gada garumā sekos līdzi viena Latvijas uzņēmēja gatavošanās procesam eiro ieviešanai, līdzīgi arī LR4 analītisko raidījumu ietvaros būs dzirdami sižeti par to, kā eiro ieviešanai gatavojas Latvijas uzņēmēji un iedzīvotāji. Savukārt LR2 būs dzirdami īsi ziņu izlaidumi par eiro ieviešanas Latvijā aktuālajiem jautājumiem.
Eiro ieviešanas komunikācijas kampaņas intensīvais periods sāksies šā gada maijā un ilgs līdz eiro ieviešanas dienai 2014. gada 1. janvārī, organizējot publiskos pasākumus, veidojot informatīvos materiālus, nosūtot informatīvos sūtījumus uz mājsaimniecībām pa pastu un veicot citas aktivitātes, atgādina Finanšu ministrijas pārstāvji.