Viesnīcu tīkla zīmols Radisson Blu prezentējis jaunu konferenču un pasākumu koncepciju – Experience Meeting, kas tagad tiks ieviesta arī Rīgas Radison Blu viesnīcās.
Pašlaik Experience Meetings darbojas 255 viesnīcās.
Jaunā koncepcija tiks ieviesta visās četrās Rīgas viesnīcās. Katra Radisson viesnīca investēs līdzekļus, tomēr kopējās izmaksas, lai koncepciju ieviestu, Radisson pārstāvji nenosauc. Tuvākie plāni pēc jaunās koncepcijas ieviešanas reālajā dzīvē saistāmi vairāk ar Experience Meetings mārketinga aktivitātēm – popolarizēšanu vietējā un ārvalstu tirgū, Db.lv stāsta uzņēmuma pārdošanas un mārketniga direktors Valdis Portnajs.
Experience Meetings koncepciju veido trīs elementi – Brain Food, Brain Box un Connectivity. Brain Food paredz sanāksmju un konferenču laikā nodrošināt veselīgu ēdienu un dzērienu ēdienkarti.
«Pēdējos gados Latvijā ir novērota tendence, ka arvien vairāk iedzīvotāju dod priekšroku veselīgam dzīvesveidam un kā vienai no tā sastāvdaļām – sabalansētam uzturam. Mēs cenšamies iet līdzi laikam,» norāda Aiga Lapiņa, Radisson Blu viesnīcu Latvijā mārketinga vadītāja.
Otrais elements ir Brain Box - konferenču telpa, kas aprīkota ar pielāgojamām mēbelēm: pārvietojamiem atpūtas krēsliem un spilveniem, regulējamu apgaismojuma sistēmu.
Trešais elements ir Connectivity (savienojamība) jeb ātrs bezmaksas bezvadu internets.