Par starptautiskās viesnīcu ķēdes Radisson jauno ģenerālmenedžeri kļuvis Džerards Kellijs (Gerard Kelly), kurš turpmāk būs atbildīgs arī par vairākiem Radisson Hotel Group īpašumiem Rīgā.
Pēc vairāk nekā 10 viesnīcas menedžera amatā aizvadītiem gadiem Īrijā, Apvienotajā Karalistē, Vācijā un Krievijā tagad viņa pārziņā būs arī Latvijā esošo viesnīcu Radisson Blu Daugava Hotel, Radisson Hotel Old Town Riga, Park Inn by Radisson Riga Valdemara un Park Inn by Radisson Residence Riga Barona vadība un biznesa attīstība, ko Kellijs ikdienā pārraudzīs no uzņēmuma centrālā biroja Rīgā.
Džerardam Kellijam ir vairāk nekā 13 gadus ilga pieredze viesmīlības nozarē, un viņš savas profesionālās darbības laikā ir pieredzējis neskaitāmu Eiropas viesnīcu atklāšanas un renovācijas. 2006. gadā viņš pievienojās Radisson komandai kā bāra vadītājs Park Inn Dundalk viesnīcā Īrija, trīs mēnešus vēlāk tika paaugstināts par operāciju menedžeri un pēc tam vien sešus mēnešus vēlāk tika iecelts par ģenerālmenedžeri.
Kopš tā laika Kellijs ir atvēris Park Inn by Radisson Belfast viesnīcu Īrijā un pārveidojis Park Inn by Radisson viesnīcu Šeremetjevas lidostā Maskavā, kur viņš kopš 2010. gada nostrādāja sešus gadus, kā arī paralēli atvēra jaunu Radisson Blu Sheremetyevo viesnīcu, kas aizvien turpina veiksmīgi operēt.
Džerarda Kellija iepriekšējā darba vieta bijusi ģenerālmenedžera amatā Radisson Blu Berlin – četru zvaigžņu augstākā līmeņa viesnīcā Vācijā –, kur viņš nostrādāja pēdējos divarpus gadus, veidojot starptautiskās viesnīcu ķēdes zīmolu, nodrošinot rentabilitāti un ievērojami palielinot uzņēmuma izaugsmes rādītājus. Papildu savai dzimtajai angļu valodai viņš runā arī vācu un krievu valodā, turklāt gadu gaitā jaunais ģenerālmenedžeris ir pabeidzis vairākus treniņkursus, sākot ar līderu ekselences programmu un beidzot ar Kenyon krīzes menedžmenta treniņiem un ģenerālmenedžeru sertifikācijas programmu.
Viņš ir arī Radisson Hotel Group mentors, un kopš 2008. gada ir apmācījis piecus jaunus ģenerālmenedžerus. Tā ir stratēģiska pieeja, kas nodrošina kvalitāti un apmierinātību viesiem, darbiniekiem, augstākā līmeņa vadībai un īpašniekiem. Kellijs tic, ka uzņēmuma panākumi ir atkarīgi no spējas iedvesmot kolēģus.