4. septembrī aprit gads, kopš Baltijas vadošais uzkopšanas pakalpojumu uzņēmums "PRO BRO Group” atklāja savu pirmo automatizēto tuneļveida automazgātavu Latvijā, Rīgā, Juglas ielā. Gada laikā uzņēmums galvaspilsētā ir atklājis jau 4 mazgātavas, kopumā investējot vairāk nekā 22 miljonus eiro.
Latvijā uzņēmums joprojām redz lielu potenciālu biznesa paplašināšanai, ko pierāda augošais klientu skaits. Lai arī joprojām popularitātes augšgalā ir pašapkalpošanās mazgāšanas iespējas, uzņēmums ir pārliecināts, ka šī tendence Latvijā tuvākā gada laikā mainīsies, jo jau šobrīd uzņēmuma dati liecina, ka Latvijā klienti arvien vairāk iegādājas automazgātavu abonementus.
Ienākot Latvijas tirgū, kā lielāko izaicinājumu “PRO BRO” min cilvēku paradumu mainīšanu, jo īpaši visā, kas saistīts ar auto uzturēšanu. Piemēram, pēdējo gadu laikā Latvijā milzīgu popularitāti ir iemantojušas pašapkalpošanās automazgātavas, kuru izmantošana jau daudziem kļuvusi par ikdienu. Uzņēmumā skaidro, ka tā rezultātā Latvijā valda priekšstats, ka pašapkalpošanās automazgātavas ir izdevīgākas gan naudas, gan laika ziņā. Taču “PRO BRO” pieredze rāda, ka tie, kas izmēģina tuneļveida mazgātavas, izvēlas tās izmantot arī turpmāk, jo galu galā pašiem nekas nav jādara un auto tiek kvalitatīvi nomazgāts mazāk nekā divu minūšu laikā.
Lietuvā “PRO BRO” automazgāšanas pakalpojumu sniedzēju vidū ir līderis, kam lielo klientu bāzi veido ne vien privātpersonas, bet arī uzņēmumi ar saviem autoparkiem. Gan Lietuvā, gan arī Latvijā “PRO BRO” piedāvā 3 maksāšanas iespējas – abonements, SMART E-PAY, kas ir elektronisks maksājums par 1 mazgāšanas reizi caur aplikāciju, kā arī iespējama norēķināšanās pie kases. Pirmajiem diviem maksāšanas veidiem ir pieejama atsevišķa iebraukšana, kur nav jāgaida rindā.
Salīdzinot “PRO BRO” pakalpojumus iegādi abās kaimiņvalstīs, “PRO BRO” vadītājs Latvijā Darjus Krjuks (Darius Kriukas) stāsta, ka Lietuvā klienti vairāk izvēlas vienreizējās mazgāšanas opciju, norēķinoties ar SMART E-PAY palīdzību, kamēr Latvijā cilvēki vairāk izvēlas abonementus.
“Latvijā aptuveni 80 % klientu izmanto abonēšanas pakalpojumus, turklāt īpaši populāra klientu vidū ir VIP mazgāšanas programma. Vienreizējo auto mazgāšanu, maksājot pie kases, parasti izvēlas cilvēki, kuri izmēģina mūsu pakalpojumus pirmo reizi, savukārt SMART E-PAY lielākoties izvēlas tie, kuriem ir nepieciešams auto nomazgāt vien dažas reizes mēnesī, taču viņi nevēlas stāvēt rindās,” tā D. Krjuks.
“PRO BRO EXPRESS” ir tuneļveida automazgātava, kurā, atšķirībā no vienkāršas automatizētas mazgātavas, auto tiek mazgāts kustībā, atrodoties uz kustošas lentas. Tur tas tiek 96 sekunžu laikā nomazgāts un nožāvēts. Papildus tam mūsu mazgātavās pieejami bezmaksas putekļsūcēji un paklāju tīrīšanas mašīnas, kurus var izmantot bez laika ierobežojuma pēc auto nomazgāšanas.
“Jau no uzņēmuma pirmsākumiem mūsu misija ir bijusi veidot tīrības kultūru, tāpēc cenšamies mainīt autovadītāju paradumus, pierādot, ka regulāra sava spēkrata mazgāšanas uzticēšana mums ietaupīs ne tikai laiku un naudu, bet arī veicinās automašīnas vērtības saglabāšanu. Neskatoties uz to, ka jau gadu darbojamies, joprojām cītīgi strādājam pie tā, lai iepazīstinātu auto īpašniekus Rīgā ar mūsu pakalpojumiem, un esam novērojuši, ka tie, kuri mūsu pakalpojumus izmēģina, paliek par mūsu ilgtermiņa klientiem. Turklāt pie mums ir iespējams iegādāties abonementus ar neierobežotu automazgāšanas pakalpojumu izmantošanas skaitu,” stāsta “PRO BRO” vadītājs Latvijā.
Šobrīd Rīgā darbojas četras "PRO BRO Express" tuneļveida automazgātavas: Juglas ielā, K. Ulmaņa gatvē, Vienības gatvē un Mūkusalas ielā. Ņemot vērā pieprasījumu, uzņēmums līdz 2025. gada beigām plāno Latvijā atvērt vēl divas automazgātavas, kas atradīsies Rīgā, Gunāra Astras un Dzirciema ielā, tādējādi plašāk aptverot galvaspilsētas teritoriju.