Jaunākais izdevums

Banka Citadele piešķīrusi 7,9 miljonu eiro finansējumu nekustamā īpašuma attīstības grupas Kenova meitasuzņēmumiem tuneļveida automazgātavu PRO BRO izveidei Rīgā.

Pirms gada banka finansēja PRO BRO tuneļveida automazgātavu attīstību Latvijā, piešķirot 3,56 miljonus eiro aizdevumu citam Kenova grupas uzņēmumam – SIA KNVPP LV 2.

“Elastība, savstarpēja uzticēšanās un ātra lēmumu pieņemšana mums ir īpaši svarīga, tāpēc priecājamies par finanšu partnerību ar banku Citadele. Sadarbojoties ar banku, turpināsim veiksmīgi īstenot plānotos projektus,” stāsta Norbertas Faktorovičius, Kenova direktors.

“Viens no Baltijas reģiona ekonomikas attīstības stūrakmeņiem ir konkurētspējīga uzņēmējdarbība. Bankas Citadele un Kenova ilgtermiņa sadarbība apliecina mūsu uzticību šīs uzņēmumu grupas stratēģiskajiem lēmumiem un pieredzei, attīstot klientiem draudzīgus un mūsdienīgus pakalpojumus,” saka Vaidas Žagūnis, bankas Citadele korporatīvo klientu pārvaldības vadītājs Baltijā, valdes loceklis.

Kenova grupa attīsta dažādus nekustamā īpašuma projektus. Viens no virzieniem, kurā uzņēmums specializējas, ir pasūtījuma (angļu val. build-to-suit) projekti. Kopš 2018. gada Kenova ir piedalījusies vairāk nekā 10 tuneļveida automazgātavu attīstīšanā Lietuvā un Latvijā.

Latvijā darbojas 19 PRO BRO zīmola tuneļveida automazgātavas. Šajās mazgātavās līdz pat 90 % ūdens tiek pārstrādāts un izmantots citos mazgāšanas procesos. Automašīna tiek nomazgāta 96 sekundēs.

SIA "Pro Bro Operations LV" 2023.gadā strādāja ar 71 545 eiro apgrozījumu un 44 804 eiro zaudējumiem.

"Pro Bro Operations LV" reģistrēts 2022.gadā, un tā pamatkapitāls ir 2800 eiro. Uzņēmums pieder Lietuvas "Pro Bro Asset Managment".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas degvielas uzpildes staciju tīkls “BRO” plāno uzsākt darbu Latvijas tirgū, vēloties pasargāt savu zīmolu, lai klientiem nerastos asociācijas ar citu zīmolu, kam jau ir reputācijas problēmas Lietuvas tirgū.

“BRO” Lietuvā ir vērsies tiesā par pārkāpumiem attiecībā uz uzņēmuma preču zīmes izmantošanu, pieprasot kaitējuma atlīdzību 1,6 miljonu eiro apmērā. Tā ir lielākā kompensācija, kas jebkad pieprasīta šāda veida lietās Lietuvas tiesās.

Degvielas uzpildes staciju tīkls “Stateta” Lietuvā strādā kopš 1999. gada. 2018. gada jūnijā tas iesniedza pieteikumu reģistrēt preču zīmi “BRO”. Šobrīd šī preču zīme tiek izmantota 174 degvielas uzpildes stacijās Lietuvā. Katrai ir savs īpašnieks, bet visas ietilpst “BRO” degvielas uzpildes staciju tīklā un nodrošina ne vien degvielas uzpildes, bet arī citus pakalpojumus, piemēram, auto mazgāšanu un mazumtirdzniecību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzkopšanas pakalpojumu uzņēmums “PRO BRO Group” Rīgā, Mūkusalas ielā atvēris savu ceturto tuneļveida automazgātavu Latvijā, kuras izveidē ieguldīti vairāk nekā 7 miljoni eiro.

“PRO BRO” turpina paplašināt franšīzes tīklu Rīgā un līdz 2025. gada beigām plāno atvērt vēl divas “PRO BRO” automazgātavas, kopējām investīcijām Latvijas tirgū sasniedzot jau 24 miljonus eiro.

Kopš pagājušā gada beigām Rīgā darbojas “PRO BRO Express” tuneļveida automazgātava Juglas ielā, martā tika atklāta automazgātava K. Ulmaņa gatvē un jūnijā – Vienības gatvē.

Līdz 2025. gada beigām automazgātavu tīklu plānots paplašināt ar vēl divām automazgātavām, kas atradīsies Rīgā, Gunāra Astras un Dzirciema ielā, tādējādi plašāk aptverot galvaspilsētas teritoriju.

“Mēs piedāvājam dažādus abonementu veidus bez mazgāšanas reižu limita. Vēlamies veidot patstāvīgo klientu loku gan privātajā, gan biznesa segmentā, tāpēc automazgātavu tīkla pārklājums nodrošina integrēšanos klientu ikdienas maršrutos,” stāsta Darjus Krjuks (Darius Kriukas), “PRO BRO” vadītājs Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

4. septembrī aprit gads, kopš Baltijas vadošais uzkopšanas pakalpojumu uzņēmums "PRO BRO Group” atklāja savu pirmo automatizēto tuneļveida automazgātavu Latvijā, Rīgā, Juglas ielā. Gada laikā uzņēmums galvaspilsētā ir atklājis jau 4 mazgātavas, kopumā investējot vairāk nekā 22 miljonus eiro.

Latvijā uzņēmums joprojām redz lielu potenciālu biznesa paplašināšanai, ko pierāda augošais klientu skaits. Lai arī joprojām popularitātes augšgalā ir pašapkalpošanās mazgāšanas iespējas, uzņēmums ir pārliecināts, ka šī tendence Latvijā tuvākā gada laikā mainīsies, jo jau šobrīd uzņēmuma dati liecina, ka Latvijā klienti arvien vairāk iegādājas automazgātavu abonementus.

Ienākot Latvijas tirgū, kā lielāko izaicinājumu “PRO BRO” min cilvēku paradumu mainīšanu, jo īpaši visā, kas saistīts ar auto uzturēšanu. Piemēram, pēdējo gadu laikā Latvijā milzīgu popularitāti ir iemantojušas pašapkalpošanās automazgātavas, kuru izmantošana jau daudziem kļuvusi par ikdienu. Uzņēmumā skaidro, ka tā rezultātā Latvijā valda priekšstats, ka pašapkalpošanās automazgātavas ir izdevīgākas gan naudas, gan laika ziņā. Taču “PRO BRO” pieredze rāda, ka tie, kas izmēģina tuneļveida mazgātavas, izvēlas tās izmantot arī turpmāk, jo galu galā pašiem nekas nav jādara un auto tiek kvalitatīvi nomazgāts mazāk nekā divu minūšu laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru