Jaunākais izdevums

Lietuvas degvielas uzpildes staciju tīkls “BRO” plāno uzsākt darbu Latvijas tirgū, vēloties pasargāt savu zīmolu, lai klientiem nerastos asociācijas ar citu zīmolu, kam jau ir reputācijas problēmas Lietuvas tirgū.

“BRO” Lietuvā ir vērsies tiesā par pārkāpumiem attiecībā uz uzņēmuma preču zīmes izmantošanu, pieprasot kaitējuma atlīdzību 1,6 miljonu eiro apmērā. Tā ir lielākā kompensācija, kas jebkad pieprasīta šāda veida lietās Lietuvas tiesās.

Degvielas uzpildes staciju tīkls “Stateta” Lietuvā strādā kopš 1999. gada. 2018. gada jūnijā tas iesniedza pieteikumu reģistrēt preču zīmi “BRO”. Šobrīd šī preču zīme tiek izmantota 174 degvielas uzpildes stacijās Lietuvā. Katrai ir savs īpašnieks, bet visas ietilpst “BRO” degvielas uzpildes staciju tīklā un nodrošina ne vien degvielas uzpildes, bet arī citus pakalpojumus, piemēram, auto mazgāšanu un mazumtirdzniecību.

Lietuvas automazgāšanas pakalpojumu uzņēmums "PRO BRO Group", kas Latvijā ir izveidojis vairākas tuneļveida automazgātuves, 2019. gada aprīlī iesniedza pieteikumu reģistrēt preču zīmi “PRO BRO”. Tas noticis gandrīz gadu pēc tam, kad “Sateta” iesniedza pieteikumu reģistrēt preču zīmi “BRO”.

Saistībā ar šo pieteikumu uzņēmums “Stateta” ir vērsies Lietuvas Patentu birojā, prasot preču zīmes “PRO BRO” atzīšanu par spēkā neesošu.

“PRO BRO Group” turpina izmantot šo preču zīmi, nodarot kaitējumu uzņēmumam “Stateta”. Tāpēc uzņēmums ir bijis spiests vērsties tiesā, tostarp lūdzot piedzīt zaudējumus no “PRO BRO Group”.

Uzņēmuma “Stateta” ģenerāldirektors un “BRO” zīmola idejas autors Karolis Stasiukinas (Karolis Stasiukynas) norāda: “Tā kā mūsu klienti ceļo pa visu Eiropu, esam paplašinājuši savas kartes iespējas ārpus Lietuvas robežām. Mums ir arī attīstības plāni kaimiņvalstīs.”

Uzņēmums “Stateta” arī sadarbojas ar Vācijas koncernu „DKV Mobility“, izveidojot vienotu “BRO/DKV” degvielas uzpildes staciju tīklu. „DKV Mobility“ darbojas vairāk kā 50 valstīs un savieno vienā tīklā lielāko skaitu degvielas uzpildes staciju visā Eiropā.

Prasībā, ar ko uzņēmums “Stateta” ir vērsies Lietuvas tiesā, norādīts uz “BRO” un “PRO BRO” zīmolu līdzību. Tā kā abi uzņēmumi piedāvā līdzīgus pakalpojumus, klienti var tikt maldināti. Pierādījumos, kas iesniegti tiesā, cita starpā ir norādīts uz vairākiem šādiem gadījumiem, kas liecina, ka klienti jau ir tikuši maldināti. Piemēram, pie “Stateta” uzņēmuma informācijas mājaslapā “Rekvizitai.lt”, kas ir lielākais Lietuvas uzņēmumu katalogs, kur pieejami arī to finanšu dati, klienti ir uzrakstījuši atsauksmes, ka viņu automašīnas ir tikušas bojātas tuneļveida automazgātuvēs. Klienti ir maldināti, ka automazgātavu pakalpojumus piedāvā “PRO BRO Group” nevis “BRO” degvielas staciju tīkla uzņēmumi. “Vairākās lapās internetā, kur tiek apkopotas klientu atsauksmes par uzņēmumu pakalpojumiem, pie “BRO” zīmola ir norādīts, ka auto mazgāšanas laikā ir bojātas automašīnas vai norādīti citi tuneļveida automazgātuvju pakalpojuma trūkumi. Taču “BRO” zīmola uzņēmumi šādus pakalpojumus nepiedāvā. Tāpēc ir skaidrs, ka sūdzības attiecas uz “PRO BRO” nodrošinātajiem pakalpojumiem, jo tieši šī zīmola uzņēmumi nodrošina tuneļveida automazgātuvju pakalpojumus,” uzsver K. Stasiukinas.

Lietuvas tiesā iesniegtajos dokumentos ir norādīts, ka “PRO BRO” grupas uzņēmumi ir nodarījuši kaitējumu uzņēmumam “Stateta” 1,6 miljonu eiro apmērā. Lietuvas vēsturē tā ir viena no lielākajām summām, kas jebkad ir prasīta strīdos par preču zīmju izmantošanu.

Lietuvas tiesā arī ir prasījums uzņēmumam “PRO BRO Group” mainīt nosaukumu, lai tas nebūtu līdzīgs “Stateta” iepriekš reģistrētajai preču zīmei “BRO”.”

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzkopšanas pakalpojumu uzņēmums “PRO BRO Group” Rīgā, Mūkusalas ielā atvēris savu ceturto tuneļveida automazgātavu Latvijā, kuras izveidē ieguldīti vairāk nekā 7 miljoni eiro.

“PRO BRO” turpina paplašināt franšīzes tīklu Rīgā un līdz 2025. gada beigām plāno atvērt vēl divas “PRO BRO” automazgātavas, kopējām investīcijām Latvijas tirgū sasniedzot jau 24 miljonus eiro.

Kopš pagājušā gada beigām Rīgā darbojas “PRO BRO Express” tuneļveida automazgātava Juglas ielā, martā tika atklāta automazgātava K. Ulmaņa gatvē un jūnijā – Vienības gatvē.

Līdz 2025. gada beigām automazgātavu tīklu plānots paplašināt ar vēl divām automazgātavām, kas atradīsies Rīgā, Gunāra Astras un Dzirciema ielā, tādējādi plašāk aptverot galvaspilsētas teritoriju.

“Mēs piedāvājam dažādus abonementu veidus bez mazgāšanas reižu limita. Vēlamies veidot patstāvīgo klientu loku gan privātajā, gan biznesa segmentā, tāpēc automazgātavu tīkla pārklājums nodrošina integrēšanos klientu ikdienas maršrutos,” stāsta Darjus Krjuks (Darius Kriukas), “PRO BRO” vadītājs Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

4. septembrī aprit gads, kopš Baltijas vadošais uzkopšanas pakalpojumu uzņēmums "PRO BRO Group” atklāja savu pirmo automatizēto tuneļveida automazgātavu Latvijā, Rīgā, Juglas ielā. Gada laikā uzņēmums galvaspilsētā ir atklājis jau 4 mazgātavas, kopumā investējot vairāk nekā 22 miljonus eiro.

Latvijā uzņēmums joprojām redz lielu potenciālu biznesa paplašināšanai, ko pierāda augošais klientu skaits. Lai arī joprojām popularitātes augšgalā ir pašapkalpošanās mazgāšanas iespējas, uzņēmums ir pārliecināts, ka šī tendence Latvijā tuvākā gada laikā mainīsies, jo jau šobrīd uzņēmuma dati liecina, ka Latvijā klienti arvien vairāk iegādājas automazgātavu abonementus.

Ienākot Latvijas tirgū, kā lielāko izaicinājumu “PRO BRO” min cilvēku paradumu mainīšanu, jo īpaši visā, kas saistīts ar auto uzturēšanu. Piemēram, pēdējo gadu laikā Latvijā milzīgu popularitāti ir iemantojušas pašapkalpošanās automazgātavas, kuru izmantošana jau daudziem kļuvusi par ikdienu. Uzņēmumā skaidro, ka tā rezultātā Latvijā valda priekšstats, ka pašapkalpošanās automazgātavas ir izdevīgākas gan naudas, gan laika ziņā. Taču “PRO BRO” pieredze rāda, ka tie, kas izmēģina tuneļveida mazgātavas, izvēlas tās izmantot arī turpmāk, jo galu galā pašiem nekas nav jādara un auto tiek kvalitatīvi nomazgāts mazāk nekā divu minūšu laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas uzkopšanas pakalpojumu uzņēmums “PRO BRO Group” Rīgā, K.Ulmaņa gatvē atvēris otro tuneļveida automazgātava Latvijā, kuras izveidē investēti aptuveni 6 miljoni eiro.

Jau šī gada vasarā Rīgā turpināsies strauja “PRO BRO” franšīzes tīkla paplašināšana, atverot vēl divas jaunas automazgātavas, bet līdz 2025. gadam Latvijā būs attīstītas ap 10 “PRO BRO” automazgātavu, līdztekus uzsākot būvdarbus arī citās Eiropas valstīs.

Rīgā jau kopš pērnā gada beigām darbojas “PRO BRO” express tuneļveida automazgātava Juglā, kas kļūst arvien populārāka – mēneša laikā tajā nomazgā līdz 20 000 automašīnu. Līdz pat 90% mazgāšanas procesā izmantotā ūdens tiek pārstrādāti un novadīti atpakaļ otrreizējai izmantošanai. Lai veidotu ērtu automazgātavu tīkla pārklājumu, jaunā automazgātava atklāta pavisam citā Rīgas apkaimē, un jau vasarā “PRO BRO” automazgātavu tīkls tiks paplašināts ar divām automazgātavām Mūkusalas ielā un Vienības gatvē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Trešās tuneļveida automazgātavas izveidē PRO BRO Group investē 5 miljonus eiro

Db.lv, 27.06.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā, Vienības gatvē atvērta Baltijas uzkopšanas pakalpojumu uzņēmuma “PRO BRO Group” trešā tuneļveida automazgātava Latvijā, kuras izveidē ieguldīti vairāk nekā 5 miljoni eiro.

“PRO BRO” franšīzes tīkla paplašināšana turpināsies – plānots, ka līdz 2025. gada beigām Rīgā darbosies 6 “PRO BRO” automazgātavas.

Rīgā jau kopš pērnā gada beigām darbojas “PRO BRO Express” tuneļveida automazgātava Juglas ielā, bet martā tika atklāta automazgātava K. Ulmaņa gatvē. Šis auto mazgāšanas veids kļūst arvien populārāks, jo klienti novērtē tā ātrumu un ērtumu. Līdz ar jaunu automazgātavu atvēršanu strauji aug autobraucēju interese un šogad divās “PRO BRO” tuneļveida automazgātavās nomazgātas jau vairāk nekā 80 000 automašīnu.

“Abonementi bez mazgāšanas reižu skaita ierobežojuma ļauj autobraucējiem rūpēties par savu automašīnu tīrību katru dienu vai pat vairākas reizes dienā. Tas nozīmē, ka ērts automazgātavu izvietojums pilsētā ir kritiski svarīgs, lai efektīvi izmantotu mūsu piedāvājuma priekšrocības. Paplašinot savu darbību Rīgā, mūsu svarīgākais uzdevums ir veidot pastāvīgo klientu loku gan privātajā, gan biznesa klientu segmentā, vienlaikus rūpējoties par to, lai varam integrēties klientu ikdienas maršrutā un veidotu ērtu automazgātavu tīkla pārklājumu. Tāpēc katra jaunā automazgātava tiek atklāta citā Rīgas apkaimē,” stāsta Darjus Krjuks (Darius Kriukas), “PRO BRO” vadītājs Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru