Latvijas izcelsmes globālā pasūtījuma drukas platforma “Printify” tagad sniedz saviem tirgotājiem iespēju piedāvāt klientiem arī pēc pasūtījuma fasētas patēriņa preces, piemēram, ādas kopšanas līdzekļus un uztura bagātinātājus, informēja uzņēmuma izpilddirektore Anastasija Oļeiņika.
“Printify” mērķis ir sniegt finansiālu un karjeras brīvību e-komercijas uzņēmējiem jebkurā vietā pasaulē, un pēc pasūtījuma fasētas patēriņa preces ir vēl viens veids, kā nodrošināt iespēju vairāk nekā 10 miljoniem partneru piedāvāt arvien jaunas preces saviem klientiem.
“Mūsu kopiena jau ilgstoši lūgusi papildināt sortimentu ar tādām jaunām kategorijām kā uztura bagātinātāji un ādas kopšanas līdzekļi. Tirgotāji saskata lielas iespējas, un tādēļ mūsu komanda ir cītīgi strādājusi, lai viņiem tās nodrošinātu. Es ar nepacietību gaidu jaunus pārdošanas rekordus,” saka“Printify” izpilddirektore Anastasija Oļeiņika.
Sava kosmētikas zīmola izstrāde var prasīt 6-12 mēnešus un 25 tūkstošu dolāru ieguldījumu. “"Printify" to piedāvā paveikt piecu minūšu laikā un bez investīcijām. Globālais e-komercijas bizness, kurā preces tiek nosūtītas pircējam bez pārdevēja tiešas iesaistes (dropshipping), 2022. gadā bija 225 miljardus dolāru vērts, taču tikai 2,6 % no tā veidoja kosmētikas un veselības produkti. “Printify” saskata lielu potenciālu piedāvāt savas platformas lietotājiem arī šīs kategorijas produktus.
“Printify” fasētās patēriņa preces ASV un Kanādā oficiāli sāks piedāvāt februārī. “Printify” kataloga papildinājumi iezīmēs vēl vienu pavērsiena punktu, jo tirgotājiem būs pieejami vairāk nekā 1000 produktu, kurus iespējams pielāgot un pārdot tiešsaistē. “Printify” nodrošina lielu izvēli, augstākās kvalitātes produktus un viskonkurētspējīgākās cenas visiem produktiem.
2021. gada rudenī “Printify” noslēdza 50 miljonu dolāru A sērijas investīciju raundu no “Index Ventures”, “Virgin” un “H&M Group”.
Līdz šim vairāk nekā 10 miljoni cilvēku ir reģistrējušies, lai veidotu savu uzņēmējdarbību, izvietojot savus dizainus uz vairāk nekā 900 pielāgojamu, augstas kvalitātes produktu “Printify” katalogā. Tas ir radījis desmitiem miljonu pasūtījumu, kurus izpilda vairāk nekā 80 pasaulē vadošo tipogrāfiju, kas ietilpst “Printify” globālajā tīklā.
“Printify” ir biroji Rīgā un Tallinā un vairāk nekā 600 cilvēku komanda, kas strādā visā pasaulē, koncentrējas uz klientiem un palīdz radīt jaunus ienākumu avotus miljoniem cilvēku.
“Printify” 2015. gadā izveidoja Jānis Berdigans, Artis Kehris un Gatis Dukurs.