80% Latvijas iedzīvotāju, iegādājoties OCTA polisi, izvēlas lētāko no tirgū pieejamajiem piedāvājumiem. Turklāt visbiežāk šīs polises tiek pirktas apdrošināšanas sabiedrību interneta mājas lapās.
Tomēr abu iepriekš minēto portāla Gudriem.lv un sociālā tīkla draugiem.lv veikto aptauju rezultāti pierāda, ka Latvijas autovadītāji izmanto katru iespēju ietaupīt, tostarp – ietaupīt uz OCTA polises rēķina.
Vairākums (78%) respondentu atzīst, ka OCTA polisi izvēlas cenas dēļ, turklāt – «jo lētāk, jo labāk», kas ir primārais un arī vienīgais kritērijs.
Ievērojami mazāks autobraucēju skaits (7%) norāda, ka viņu izvēli nosaka apdrošināšanas sabiedrības reputācija. Lojalitāti savam apdrošinātājam saglabā un OCTA polisi vienā vietā pērk 4% iedzīvotāju. Vēl 4% autobraucēju vēlētos, lai OCTA polisē tiktu iekļauti papildu bonusi. Savukārt 5% respondentu vērtē apdrošinātāja klientu servisu – apkalpošanas līmeni un attieksmi pret klientu.
Komentējot pētījumu rezultātus, Latvijas apdrošināšanas sabiedrību pārstāvji atzīst, ka, neraugoties uz tirgū pieejamo apdrošināšanas pakalpojumu daudzveidību, cenu svārstības visvairāk ietekmē tieši OCTA piedāvājumus.
Portāla Gudriem.lv un sociālā tīkla draugiem.lv veiktās aptaujas mērķis bija noskaidrot, kur un kā Latvijas iedzīvotāji iegādājas OCTA polises. Tās rezultāti liecina, ka visbiežāk (20% gadījumu) OCTA polises tiek pirktas internetā – apdrošināšanas sabiedrību interneta mājas lapās. Nedaudz retāk autovadītāji tās pērk apdrošinātāju birojos un ar Gudriem.lv starpniecību. Savukārt visretāk OCTA polises tiek iegādātas apdrošināšanas brokeru interneta mājas lapās.