Pirmo reizi 18 gadu laikā kopš kompānijas dibināšanas interneta kompānija Yahoo lēmusi par labu logotipa maiņai, vēsta uzņēmuma pārstāvji.
«Mēs vēlējāmies logo, kas paliek uzticīgs mūsu «saknēm», tomēr parāda mūsu produktu evolūciju,» teikts Yahoo paziņojumā.
Lai piesaistītu lielāku uzmanību vizuālajām pārmaiņām, 30 dienu laikā ik dienas Yahoo savā interneta vietnē prezentēja kādu no jaunā logotipa variantiem.
Jaunais logotips ir tikai viena no pārmaiņām, ko piedzīvo Yahoo Inc., kopš par uzņēmuma vadītāju pirms 14 mēnešiem kļuva Marisa Meiere (Maris Mayer), kura iepriekš ieņēma vadošu amatu kompānijā Google un tiek uzskatīta par vienu no Silīcija ielejas ietekmīgākajām sievietēm.
Kopš M. Meieres ienākšanas kompānijā jau ir «uzposta» Yahoo mājas lapa, e-pasta un Flickr fotogrāfiju dalīšanās pakalpojums, kā arī strādāts pie mobilo telefonu lietotāju piesaistes.
Šā gada jūlijā Yahoo kļuvusi par apmeklētāko ASV mājaslapu, pārspējot Google, liecina comScore dati. Aizpagājušajā mēnesī Yahoo apmeklēja 196,6 miljoni unikālo apmeklētāju, salīdzinot ar 192,3 miljoniem Google apmeklētāju. Šī ir pirmā reize, kad Yahoo atgriežas pirmajā vietā ASV kopš 2011. gada maija.