Lidsabiedrības nekad nav bijušas tik izpalīdzīgas, pretimnākošas un līdzjūtīgas kā mūsdienās, tā raksta mashable.com. Šīs pozitīvās īpašības ir uzplaukušas līdz ar sociālo mediju parādīšanos, jo aviokompānijas ir ņēmušas vērā sociālo mediju klātbūtni un padarījušas interaktīvos medijus par klientu apkalpošanas rīku. Patlaban tādos sociālajos medijos kā Twitter un Facebook aviokompāniju pasažieri var izteikt sūdzības un ieteikumus, kā arī atzinības un komplimentus. Portāls ir apkopojis sociālajos medijos visiemīļotākās ASV lidsabiedrības.
Visvairāk sekotāju sociālajos medijos ir aviokompānijai Virgin Airlines. Patlaban tai ir vairāk nekā 250 tūkstoši sekotāju Twitter, un pati aviokompānija seko vairāk nekā 27 tūkstošiem citiem Twitter lietotājiem. Interneta vietnē Virgin Airlines ir vairāk nekā 2,6 miljoni skatījumu.
Lidsabiedrība Delta Airlines, kura 2010. gada augustā kļuva par pirmo aviokompāniju, kuras lidojumus varēja rezervēt, izmantojot Facebook, patlaban ir vairāk nekā 197 tūkstoši sekotāju sociālajā tīklā Facebook un vairāk nekā 236 tūkstoši sekotāju Twitter. Savukārt Virgin Airlines Facebook lapas jaunumiem seko vairāk nekā 165 tūkstoši sociālā tīkla lietotāju.
British Airways «patīk» jau vairāk nekā 96 tūkstošiem klientu, tā pati seko vairāk nekā 14 tūkstošu citu Twitter lietotāju aktivitātēm, un tai pašai ir vairāk nekā 109 tūkstoši sekotāju.
Savukārt Latvijas nacionālās lidsabiedrības airBaltic lapa Facebook «patīk» vairāk nekā 62 tūkstošiem sociālā tīkla lietotāju un 16 tūkstošiem Twitter lietotāju. Zemo cenu aviokompānijas Ryanair ziņām (RyanarNews) seko vairāk nekā septiņi tūkstoši Twitter lietotāju, bet Facebook lapā šai aviokompānijai ir vairāk nekā 103 tūkstošu «draugu».