Britu ražotāja Bentley visu laiku jaudīgākais un ātrākais sērijveida modelis Bentley Continental Supersports, ir gatavs doties sacīkšu trasē, lai pierādītu ikvienam, ka nosaukumā lietotais vārds nav tukša pļāpāšana vai lēts mārketinga triks.
To, ka jaunais divvietīgais Continental ģimenes loceklis sevī slēpj milzīgas jaudas rezerves apliecinās Supersports atlētiskā stāja. Milzīgi gaisa savācēji bampera sānos un pilnīgi taisna apakšējā gaisa ieplūdes atvere, kā arī ventilācijas iegriezumi motora pārsegā. Jaunais Supersports par pamatu ir izmantojis Bentley Continentl GT platformu. Liekot lietā modernākus izejmateriālus Supersports ir nometis 110 kg liekā svara. Piemēram, lai atbrīvotos no liekajiem kilogramiem Supersports modelim ir speciāli radīti supervieglie karbona sēdekļi. Žēl, ka fotogrāfijas vai video nespēj noraidīt to smaržu, kas ir raksturīga ikvienam Bentley modelim.
Tiesa, atlikušie 2240 kg priekš sportiskas izcelsmes auto sākotnēji šķiet ir ļoti daudz.
Šis superauto ir finansiāli situētu klientu prioritāte. Protams, vispirms tie ir Bentley zīmola cienītāji, kuri vienmēr ir gatavi iegādāties kaut ko jaunu un neredzētu. Tomēr lielākais Supersports modeļa spēks ir meklējams tajā, ka atšķirībā no Continental GT vai GT Speed jaunais Continental Supersports ir pilnpiedziņas sporta auto, kur 60 % grieze tiek novirzīta aizmugurējai asij. Tas nozīmē, ka Supersports akcijas noteikti pieaugs tajos tirgos, kur sportiski orientēti Bentley īpašnieki vēlētos auto izmantot arī ziemas apstākļos. Arī Bentley amatpersonas neslēpa, ka liela daļa no 80 Bentley Supersports pasūtījumiem esot no Krievijas. Bentley supersportists Eiropā, tostarp arī Latvijā parādīsies 2009. gada rudenī, un tā cena Baltijas tirgū sasniegs 236 010 tūkst. eiro. Starp citu, no septembra klienti var pasūtīt Continental Supersports modeli arī ar četrām sēdvietām, par to papildus piemaksājot tikai 5082 eiro.
Lielāko sensācija atradīsim superauto motortelpā, proti, pirmo Bentley FlexFuel dzinēju, kas spēs darboties gan ar benzīnu, gan ar bioetanolu. (E85) Jāpiebilst, ka sešu litru ietilpīgajā dzinēja izstrādē par pamatu tika ņemts pazīstamais Volkswagen 12 cilindru spēka agregāts. FlexFuel kas spēs darboties gan ar benzīnu, gan ar bioetanolu.
Bentley FlexFuel divpadsmit cilindru spēkstacija saražos 630 ZS lielu jaudu un astronomisku 800 (!) ņūtonmetru lielu griezes momentu, lai divvietīgais pilnpiedziņas auto līdz 100 km/h ieskrietos nieka 3.9 sekundēs, bet maksimālais ātrums atdursies pie 329 km/h atzīmes. Pie tam, neraugoties uz visai solīdo vidējo degvielas patēriņu - 16 l/100km, Supersports CO2 izmešu daudzums būs tikai 116g/km, kas atbilst mazās klases modeļu rādītājiem.
Jāatzīst, ka par Bentley Supersports sportiskajām īpašībām māca šaubas, jo 2240 kilogrami priekš sportiskas orientācijas auto patiešām ir daudz. Ar zināmu skepsi devos uz Seviļu, kur netālu esošajā Monteblanco trasē Bentley bija noorganizējis jaunā modeļa ugunskristības, lai izraudzītai žurnālistu brālībai pierādītu, ka Bentley sportiskākajam modelim ir pa spēkam izaicināt Porsche, Ferrari vai Lamborghini. Un tas britu modelim izdevās par 200 %. Monteblanco trasē Bentley supersportists jūtās kā zivs ūdenī. Atlētisks un ātrs ar necerētu vieglumu pārvarot ikvienas konfigurācijas un sarežģītības pakāpes līkumu. Liels nopelns automašīnas azartiskajā uzvedība ir jāvelta modernizātajai ZF sešpakāpju automātiskajai pārnesumkārbai ar Quickshift funkciju, kura vajadzības gadījumā ļaus pārnesumkārbai pārslēgt divus pārnesumus uz leju. Būtiski arī ir uzsvērt, ka auto, kurš aprīkots ar keramiskajām bremzēm bremzēšanas brīdī, atļaus piekoriģēt braukšanas trajektoriju, tostarp arī akseleratora pedālis atsaucīgi reaģēs uz stūres vīra pavēlēm. Visbeidzot, Bentley Continental Supersports ir pilnpiedziņas auto, kur griezes moments starp asīm tiek sadalīts attiecībā 40 pret 60.
Reprezentatīvs, cēls un pēc Bentley tradīcijām būvētais supersportists tūlīt uzrunās ar augstākās raudzes apdares materiāliem, starp kuriem nav vietas lētai imitācijai vai jaunizgudrotiem reciklētiem materiāliem. Tradīciju spēks slēpjas augstākās raudzes dabīgos materiālos un vairākās paaudzēs slavētajā britu amatnieku roku darbā. Paraugoties uz greznajiem materiāliem un sajūtot to valdzinošo smaržu top skaidrs, kāpēc pasaulē tūkstošiem cilvēku ir gatavi maksāt brangu naudas žūksni par Bentley. Ikviens Bentley modelis ir unikāls, jo otru tādu pasaulē nav.
Kaut arī Bentley Continental Supersports vizuāli maz atšķirsies no Continental GT vai GT Speed. Rakstura ziņā Supersports ir kardināli atšķirīgs auto no saviem cilts brāļiem. Ar pārliecību var apgalvot, ka atšķirība starp Continental GT Speed un Supersports ir daudzreiz lielāka, nekā parastajam Contonental GT ar GT Speed.