Jaunākais izdevums

Britu ražotāja Bentley visu laiku jaudīgākais un ātrākais sērijveida modelis Bentley Continental Supersports, ir gatavs doties sacīkšu trasē, lai pierādītu ikvienam, ka nosaukumā lietotais vārds nav tukša pļāpāšana vai lēts mārketinga triks.

To, ka jaunais divvietīgais Continental ģimenes loceklis sevī slēpj milzīgas jaudas rezerves apliecinās Supersports atlētiskā stāja. Milzīgi gaisa savācēji bampera sānos un pilnīgi taisna apakšējā gaisa ieplūdes atvere, kā arī ventilācijas iegriezumi motora pārsegā. Jaunais Supersports par pamatu ir izmantojis Bentley Continentl GT platformu. Liekot lietā modernākus izejmateriālus Supersports ir nometis 110 kg liekā svara. Piemēram, lai atbrīvotos no liekajiem kilogramiem Supersports modelim ir speciāli radīti supervieglie karbona sēdekļi. Žēl, ka fotogrāfijas vai video nespēj noraidīt to smaržu, kas ir raksturīga ikvienam Bentley modelim.

Tiesa, atlikušie 2240 kg priekš sportiskas izcelsmes auto sākotnēji šķiet ir ļoti daudz.

Šis superauto ir finansiāli situētu klientu prioritāte. Protams, vispirms tie ir Bentley zīmola cienītāji, kuri vienmēr ir gatavi iegādāties kaut ko jaunu un neredzētu. Tomēr lielākais Supersports modeļa spēks ir meklējams tajā, ka atšķirībā no Continental GT vai GT Speed jaunais Continental Supersports ir pilnpiedziņas sporta auto, kur 60 % grieze tiek novirzīta aizmugurējai asij. Tas nozīmē, ka Supersports akcijas noteikti pieaugs tajos tirgos, kur sportiski orientēti Bentley īpašnieki vēlētos auto izmantot arī ziemas apstākļos. Arī Bentley amatpersonas neslēpa, ka liela daļa no 80 Bentley Supersports pasūtījumiem esot no Krievijas. Bentley supersportists Eiropā, tostarp arī Latvijā parādīsies 2009. gada rudenī, un tā cena Baltijas tirgū sasniegs 236 010 tūkst. eiro. Starp citu, no septembra klienti var pasūtīt Continental Supersports modeli arī ar četrām sēdvietām, par to papildus piemaksājot tikai 5082 eiro.

Lielāko sensācija atradīsim superauto motortelpā, proti, pirmo Bentley FlexFuel dzinēju, kas spēs darboties gan ar benzīnu, gan ar bioetanolu. (E85) Jāpiebilst, ka sešu litru ietilpīgajā dzinēja izstrādē par pamatu tika ņemts pazīstamais Volkswagen 12 cilindru spēka agregāts. FlexFuel kas spēs darboties gan ar benzīnu, gan ar bioetanolu.

Bentley FlexFuel divpadsmit cilindru spēkstacija saražos 630 ZS lielu jaudu un astronomisku 800 (!) ņūtonmetru lielu griezes momentu, lai divvietīgais pilnpiedziņas auto līdz 100 km/h ieskrietos nieka 3.9 sekundēs, bet maksimālais ātrums atdursies pie 329 km/h atzīmes. Pie tam, neraugoties uz visai solīdo vidējo degvielas patēriņu - 16 l/100km, Supersports CO2 izmešu daudzums būs tikai 116g/km, kas atbilst mazās klases modeļu rādītājiem.

Jāatzīst, ka par Bentley Supersports sportiskajām īpašībām māca šaubas, jo 2240 kilogrami priekš sportiskas orientācijas auto patiešām ir daudz. Ar zināmu skepsi devos uz Seviļu, kur netālu esošajā Monteblanco trasē Bentley bija noorganizējis jaunā modeļa ugunskristības, lai izraudzītai žurnālistu brālībai pierādītu, ka Bentley sportiskākajam modelim ir pa spēkam izaicināt Porsche, Ferrari vai Lamborghini. Un tas britu modelim izdevās par 200 %. Monteblanco trasē Bentley supersportists jūtās kā zivs ūdenī. Atlētisks un ātrs ar necerētu vieglumu pārvarot ikvienas konfigurācijas un sarežģītības pakāpes līkumu. Liels nopelns automašīnas azartiskajā uzvedība ir jāvelta modernizātajai ZF sešpakāpju automātiskajai pārnesumkārbai ar Quickshift funkciju, kura vajadzības gadījumā ļaus pārnesumkārbai pārslēgt divus pārnesumus uz leju. Būtiski arī ir uzsvērt, ka auto, kurš aprīkots ar keramiskajām bremzēm bremzēšanas brīdī, atļaus piekoriģēt braukšanas trajektoriju, tostarp arī akseleratora pedālis atsaucīgi reaģēs uz stūres vīra pavēlēm. Visbeidzot, Bentley Continental Supersports ir pilnpiedziņas auto, kur griezes moments starp asīm tiek sadalīts attiecībā 40 pret 60.

Reprezentatīvs, cēls un pēc Bentley tradīcijām būvētais supersportists tūlīt uzrunās ar augstākās raudzes apdares materiāliem, starp kuriem nav vietas lētai imitācijai vai jaunizgudrotiem reciklētiem materiāliem. Tradīciju spēks slēpjas augstākās raudzes dabīgos materiālos un vairākās paaudzēs slavētajā britu amatnieku roku darbā. Paraugoties uz greznajiem materiāliem un sajūtot to valdzinošo smaržu top skaidrs, kāpēc pasaulē tūkstošiem cilvēku ir gatavi maksāt brangu naudas žūksni par Bentley. Ikviens Bentley modelis ir unikāls, jo otru tādu pasaulē nav.

Kaut arī Bentley Continental Supersports vizuāli maz atšķirsies no Continental GT vai GT Speed. Rakstura ziņā Supersports ir kardināli atšķirīgs auto no saviem cilts brāļiem. Ar pārliecību var apgalvot, ka atšķirība starp Continental GT Speed un Supersports ir daudzreiz lielāka, nekā parastajam Contonental GT ar GT Speed.

picturegallery.5e4ab5d5-1a61-4fec-b88a-be760760a1dc

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Britu luksusauto ražotāja Bentley jaunākais un prestižākais limuzīns Bentley Mulsanne maksās, sākot no 243 tūkst. eiro. (bez nodokļiem)

Tas nozīmē, ka Bentley aristokrātiskais limuzīns būs acīmredzami izdevīgāks pirkums, jo sīkstākie konkurenti - Maybach 57 vai Rolls Royce Phantom maksā aptuveni 400 tūkst. eiro. Atgādināsim, ka Mulsanne motortelpā atradīsies 505 ZS jaudīgais 6.75 litru V8 turbomotors, kuram klāt tiek piekomandēta astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba.

Tam visam klāt nāk keramiskās bremzes, adaptīvā pneimopiekare u.c. ekstras. Aristokrātiskajā greznumlietu sarakstā pircēji varēs izraudzīties kādu no 114 iespējamiem virsbūves krāsojuma toņiem, 21 dažādas krāsas tepiķīšiem un 24 dažādu veidu ādas paraugiem. Paredzams, ka jaunais limuzīns tirdzniecībā parādīsies nākamā gada vasarā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Latvijas restauratoru rokās atdzimst 50.gadu klasiskais auto Bentley Silver Cloud

Dienas Bizness,16.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas auto restaurācijas darbnīcā Riga Master Workshop (RMW) patlaban savu otro dzīvi atgūst pagājušā gadsimta 50.gadu luksusa spēkrats Bentley Silver Cloud (Bentley S), kas ir leģendārs pēckara laika autobūves tehnoloģiju liecinieks, informē RMW īpašnieks Māris Bebris.

«Mūsu uzdevums ir atdot šim savulaik lepnajam automobilim kādreizējo spožumu, pilnībā restaurējot tā komplektējošās detaļas un saliekot no jauna,» viņš sacīja.

Četrdurvju brūnas krāsas auto, kas no konveijera noripoja tālajā 1957.gadā, RMW darbnīcā Jaunmārupē nonāca septembra sākumā no Baltkrievijas. Lai gan automašīna bija braukšanas kārtībā, tās vizuālais izskats liecināja par cienījamu vecumu un ievērojamu nolietojumu.

Pašlaik norisinās automobiļa virsbūves tīrīšanas darbi. Lai 57 gadus vecais dzelzs rumaks atgūtu bijušo godību, RMW meistariem būs jāiegulda rūpīgs darbs vismaz gada garumā, atklāja Bebris.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Britu luksusklases Bentley ir atrotījis piedurknes, lai atkal ar pilnu jaudu mestos sacīkšu trasēs

Mūsdienu trauksmainajā laikmetā izpratne par luksuslietām, tostarp dārgiem limuzīniem, ir mainījusies. Savulaik klasiskais bagātnieka portrets bija korpulents kungs zīda uzvalkā ar zelta Rolex pulksteni un dārgu Kubas cigāru zobos, kurš, izlaidies limuzīna otrajā sēdekļu rindā, laiski malkoja dārgu konjaku.

Bagātnieku portrets pavisam cits

Šobrīd uz Rolls-Royce, Bentley, Aston Martin un citiem dārgiem luksusvāģiem arvien biežāk jau sāk cierēt vienkāršos T kreklos un nošļukušās treniņbiksēs tērpti izstīdzējuši Ziemeļamerikas vai Ķīnas datorģēniji. Tas gan ir nedaudz pārspīlēts jaunbagātnieka apraksts, taču viens ir skaidrs: kiberlaikmeta bagātnieki globāli ir kļuvuši gados jaunāki, attiecīgi tie arvien biežāk raujas sēdēt paši pie vairāku simtu tūkstošu eiro vērta auto stūres, nevis zvilnēt aizmugurējā beņķī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Rīgā atklāts Bentley jaunais autosalons un serviss

Natālija Poriete, rus.db.lv,23.02.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā, Krasta ielā atklātas Bentley autosalona un servisa telpas. Šis uzskatāms par vienu no lielākajiem Bentley autocentriem Eiropā.

Bentley centra kopējā platība ir vairāk nekā 1300 m2, no tiem 450 m2 aizņem Bentley serviss. Db.lv jau vēstīja, ka turpat blakus atklāts arī jauns Škoda zīmola salons. Investīcijas abu salonu atvēršanā veido aptuveni 4 miljonus eiro.

Bentley un Škoda ir Volkswagen Group zīmoli, tāpēc arī abi saloni ierīkoti blakus, DB pastāstīja Luxury & Sports Cars SE valdes priekšsēdētājs Valdis Spredzis.

2017.gadā Bentley Rīgā pārdevis 77 jaunas automašīnas un 38 lietotas automašīnas. Cenas uz Bentley modeļiem sākās no 146 000 + PVN.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

2012. gadā Latvijā reģistrēto dārgāko premium klases automobiļu tops

Gunta Kursiša,10.01.2013

20. vieta. Lexus LS. Cena no 67,63 tūkst. līdz 75,48 tūkst. ASV dolāru. Latvijā pērn reģistrēta viena automašīna.

Foto: AP/SCANPIX

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai arī pagājušajā gadā jaunu automašīnu reģistrāciju skaita ziņā līderpozīcijas saglabājuši tādi zīmoli kā Volkswagen, Toyota un Peugeot, Latvijā reģistrēts arī ievērojams skaits premium klases automašīnu, un vislielākos panākumus premium klasē 2012. gadā guva Bentley zīmols.

Pagājušajā gadā Latvijā kopumā reģistrētas 20 jaunas Bentley zīmola automašīnas, tostarp 18 jaunas Bentley Continental GT/GTC automašīnas. Tādējādi Bentley kupeju, kabrioletu un rodsteru premium klasē Latvijā aizņem 32,7% tirgus daļas. Otru lielāko tirgus daļu (16,4%) šajā klasē aizņem BMW Coupe/Convertible, trešo un ceturto vietu ar tirgus daļu 9,1% apmēā aizņem Mercedes-Benz E Coupe/Cabriolet un Porsche 911, savukārt piektajā vietā pēc tirgus daļas apjoma (5,5%) ierindojas BMW 1 Coupe/Convertible modeļi.

Ņemot vērā Latvijas Pilnvaroto autotirgotāju asociācijas (LPAA) datus par 2012. gadā Latvijā reģistrētiem jauniem automobiļiem, Db.lv piedāvā aplūkot pagājušajā gadā Latvijā reģistrēto dārgāko automašīnu topu. Saraksts veidots, izmantojot ražotāja ieteikto mazumtirdzniecības cenu 2012. gada auto modelim.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Britu luksusauto ražotājs Bentley jau ir saņēmis vairāk nekā 100 klientu pasūtījumi, kuri vēlētos iegādāties jauno britu aristokrātu Bentley Mulsanne. Atgādināsim, ka Mulsanne ar lieliem panākumiem nule kā debitēja Frankfurtes autoizstādē.

Ekspertu un klientu atsauksmes par jauno britu luksuslimuzīnu bijušas necerēti pozitīvas, sagādājot Bentley iespadīgu pasūtījumu žūksni un skaidru vīziju, ka Arnage modelim ir sagatavots ļoti daudzsološs pēcnācējs. Britu aristokrāta garums sasniegs 5.55 metrus jeb par 16 centimetriem vairāk nekā Arnage. Starp citu, elitārākais Bentley limuzīns, kurš vairākus gadu desmitus izmantoja kolēģa, un tagad jau niknākā konkurenta Rolls Royce platformu ir pagātne, jo Mulsanne ir būvēts uz jaunas Volkswagen/Bentley iztrādātas platformas.

Mulsanne ir tipisks britu aristokrātijas limuzīns, kurā var nojaust acīmredzamu saikni ar hierarhijas kāpnēs zemāk stāvošo Bentley Continental Flying Spur limuzīnu. Spēka agregāta funkcijas pildīs 500 ZS jaudīgais 6.75 litru V8 turbomotors, kuram klāt tiek piekomandēta astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Luksusa automašīnu ražotājs Bentley paziņojis par sieviešu somu kolekcijas klajā laišanu. Somas būs pieejamas ierobežotā daudzumā, un pirmie modeļi varētu pie pircējiem nonākt oktobra sākumā.

Britu automašīnu ražotāja Bentley somu cenas būs 4,5 – 5,5 tūkst. eiro.

Patlaban ir zināmi pirmo divu modeļu nosaukumi - «The Continental» un «The Barnato». Pirmā soma nosaukta par godu Bentley automašīnai, kuras pirmais modelis tika laists klajā 1952. gadā. Otra soma nosaukta par godu britu pilotei Diānai Barnato (Diana Barnato), «Bentley Boys» Džoela Barnato (Joel Barnato) meitai. «Bentley Boys» bija britu sporta mašīnu cienītāju grupa pagājušā gadsimta divdesmitajos gados.

Kopumā «pirmajā metienā» paredzēts pārdot 160 somas. Katrs modelis būs pieejams četrās krāsās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Priekš Volkswagen vai Toyota četri reģistrēti auto arī Latvijā būtu smieklīgi, bet, ja runa ir par britu luksusmarku Bentley, tad šajos ekonomiskajos apstākļos tas ir daudz.

Pēc vietējā Bentley pārstāvja sniegtās informācijas, jūlijā tika piereģistrēti 2 Bentley Continental GT Speed modeļi, viens Bentley Continental GT kabriolets, kā arī viens četrdurvju sportiskais limuzīns Bentley Continental Flying Spur Speed.

Salīdzinājumam var pieminēt, ka, piemēram, Bentley Continental GT Speed cena ir krietni virs 200 tūkst. eiro latiņas. Kopumā 2009. gada septiņos mēnešos Latvijā ir reģistrēti 8 glaunie Bentley.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Britu luksusauto ražotājs Bentley nule kā Kalifornijā oficiāli ir parādījis jauno Bentley Arnage pēcteci Mulsanne. Jauno aristokrātu Eiropā vispirms ieraudzīsim Frankfurtes autoizstādē, bet 2010. gadā tas nonāks tirdzniecībā.

Jaunā Bentley flagmaņa garums sasniegs 5.55 metrus jeb par 16 centimetriem vairāk nekā Arnage modelim. Būtiski ir piebilst, ka elitārākais Bentley limuzīns, kurš vairākus gadu desmitus izmantoja kolēģa, un tagad jau niknākā konkurenta Rolls Royce platformu ir pagātne, jo Mulsanne ir būvēts uz jaunas Volkswagen/ Bentley iztrādātas platformas.

Kopumā Mulsanne modelis ir tipisks britu aristokrātijas limuzīns, kurā var nojaust acīmredzamu saikni ar hierarhijas kāpnēs zemāk stāvošo Bentley Continental Flying Spur limuzīnu. Spēka agregāta funkcijas pildīs 500 ZS jaudīgais 6.75 litru V8 turbomotors, kuram klāt tiek piekomandēta astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba. Paredzams, ka Mulsanne cena varētu sasniegt 300 tūkst. eiro. Tas nozīmē, ka Bentley aristokrātiskais limuzīns būs acīmredzami izdevīgāks pirkums, jo sīkstākie konkurenti - Maybach 57 vai Rolls Royce Phantom maksā aptuveni 400 tūkst. eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paradoksāli, taču britu luksuszīmola jaunais Bentley Bentayga Diesel ir ne tikai ātrākais, bet arī videi draudzīgākais modelis, kādu jebkad Bentley ir saražojis

Tehniski Bentayga Diesel izmanto to pašu V8 «superdīzeli» ar 435 ZS lielu jaudu un 900 ņūtonmetru lielu griezi, kas tiek lietots Audi SQ7 vajadzībām. Tas pats dīzelis ar diviem klasiskajiem atgāzu turbokompresoriem, kam piespēlēts vēl trešais – EPC (electric powered compressor) jeb elektriskais kompresors ar 48 voltu sprieguma apakšsistēmu. Saņemot šo agregātu, Bentayga Diesel tehniskajā pasē ir ieraksts, ka kaitīgo CO2 izmešu daudzums ir tikai 210 g/km. Bentley vēsturē līdz šim neviens modelis nav bijis tik saudzīgs pret apkārtējo vidi. Būtiski ir uzsvērt, ka Bentley un Audi inženieru kopīgiem spēkiem veidotais motors un citi tehniskie komponenti Bentley Bentayga Diesel gadījumā ir ar pilnīgi atšķirīgu uzstādījumu un regulējumiem. Ja Audi gadījumā astoņcilindru motors tandēmā ar astoņpakāpju automātu ir krietni asāks un uz sportu orientēts braucamais, tad Bentayga Diesel atbilstoši savam zīmola tradīcijām ir daudz mierīgāks un nosvērtāks. Vēl jau jāpatur prātā, ka Bentayga Diesel pret SQ7 ir arī miesās brangāks, proti, SQ7 pašmasa ir 2270 kilogrami, četrvietīgā Bentayga Diesel svars būs 2499, bet piecvietīgā versija - jau 2506 kilogrami. Tas gan neliegs Bentayga Diesel ar pilnu bāku norikšot līdz 1000 kilometru lielu attālumu, kā Db pārliecinājās, vidēji uz 100 kilometriem apēdot līdz 10 litriem dīzeļdegvielas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas uzņēmējiem piederošais ekskluzīvo automašīnu ražotājs Čūskas gadu sagaidījis godam, radot «luksusa tanku» - Dartz Black Snake.

Dartz Black Snake izveidota uz Mercedes GL 63 AMG bāzes, un braucamrīkam ir 5,5 litru V8 bi-turbo dzinējs. Tāpat, iegādājoties automašīnu, iespējams izvēlēties kādu no iekšējās apdares materiāliem, piemēram, čūskādu, krokodilādu, strausu ādu vai vaļu dzimumlocekļu ādu. Savukārt «luksusa tanka» grīdas apdarē izmantota baltās haizivs āda. Automašīnas virsbūve rotāta ar zeltu, bet, ja ir vēlme, iespējams to izrotāt arī ar dimantiem.

Uzņēmuma Dartz īpašnieks Leonards Jankelovičs norādījis, ka Dartz automašīnas ir «21. gadsimta meistardarbs», kas tā īpašnieku pasargās ne tikai no lodēm, ja nepieciešams, bet arī būs izdevīgs no finansiālā viedokļa jeb, citiem vārdiem, neesot vērts iegādāties luksusa automašīnu, «ja tas būs kārtējais Rolls-Royce Phantop Drophead Coupé Ricā», L. Jankelovičs pauda ārvalstu medijam forbes.com. Automašīnai tiek paredzēti panākumi Ķīnas tirgū, kas kļūst arvien bagātāka un kurā cilvēki arvien vairāk meklē iespējas iegādāties ko unikālu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Britu ražotājs Bentley ir publiskojis informāciju par visu laiku jaudīgāko un ātrāko sērijveida četrvietīgo Bentley kabrioletu Bentley Continental Supersports Convertible. Unikālo auto no maija varēs jau pasūtīt, bet septembrī to ieraudzīsim Latvijā.

Dažiem tas šķitīs pārsteigums, taču Bentley Continental Supersports kupeja par kuru db.lv jau rakstīja iepriekš ir izrādījusies gana populāra mūsu reģionā. Bentley reģionālais importētājs vēsta, ka ir jau pārdoti divi eksemplāri, no kuriem viens drīzumā pierakstīšoties Latvijā. Pats par sevi saprotams, ka Convertible saņems tos pašus labumus, ko kupeja, ieskaitot sešu litru W12 twin turbo spēka agregātu, kurš attīstīs 630 zirgspēkus un 800 Nm lielu griezes momentu. Atšķirībā no kupejas kabrioletam paātrinājums līdz 100 km/h būs par 0.3 sekundēm lēnāks, proti, 4,2 sekundes. Auto maksimālais ātrums atdursies pie 325 km/h atzīmes (kupejai 329 km/h). Jāpiebilst, ka sešu litru ietilpīgajā dzinēja izstrādē par pamatu tika ņemts pazīstamais Volkswagen 12 cilindru spēka agregāts. Modernā FlexFuel sistēma atļaus dzinējam izmantot gan ar benzīnu, gan ar bioetanolu. (E 85). Continental Supersports Convertible cena bez nodokļiem Latvijā būs 202 900 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Bentley Continental GT neticamā kārtā ir spējis gadu desmitiem slavētās britu rokdarbnieku tradīcijas «salaulāt» ar digitālās ēras jaukumiem. Gala rezultātā tas palicis par auto, nevis par superdārgu viedierīci uz riteņiem

Precīzākas virsbūves līnijas, sportiskāka stāja, par dažiem centimetriem platāks, vienlaikus nometis gandrīz 100 kilogramu liekā svara, bet zemāk novietotais purngals ar īsāku pārkari ne tikai izskatīsies labāk, bet arī ļaus braukt labāk nekā iepriekš.

Pārsteigumi turpināsies, ielūkojoties salonā, kur goda vietā būs milzīgais 12,3 collu skārienjutīgais ekrāns ar lielisku izšķirtspēju. Katrā sīkākajā detaļā, precīzi nošūtajā salona apdares centimetrā vai metālisko detaļu slīpējumā pamatā ir kāds stāsts. Piemēram, ikviena Bentley Continental GT salonā tiek izmantoti vairāk nekā 10 kvadrātmetri dabīgā koka apdares paneļu, un, lai to visu sagatavotu un pēcāk precīzi saliktu pa vietām, britu rokdarbniekiem ir nepieciešamas deviņas stundas. Bentley pat izrēķinājis, ka katrā jaunajā Continental GT auto apšuvumā britu rokdarbnieki ir veikuši 310 675 dūrienus, kas atbilst 2,8 kilometriem. 17 dažādas virsbūves pamatkrāsas, kā arī 15 salona iekārtojuma versijas – tas viss ir tikai neliels «starterītis» maltītes sākumā, jo klients ārpus obligātās programmas varēs izpildīt dullāko krāsu un komponenšu salikumu, protams, ja par to būs gatavs arī dāsni samaksāt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Auto, kas padara tā īpašnieku par zvaigzni

Aldis Zelmenis,06.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nav jābūt Deividam Bekhemam vai Anglijas karalienei Elizabetei II, lai kļūtu slavens. Pietiks ar to, ka iegādāsieties pirmo Bentley SUV modeli Bentley Bentayga

Nokļūšana starmešu gaismā tiks garantēta, ja būsiet iekļuvuši Bentayga First Edition īpašnieku sarakstā. Atgādināsim, ka atbilstoši Bentayga 12 cilindru spēkstacijas saražotajiem 608 zirgspēkiem ir izlaists tieši tik daudz šīs ekskluzīvās kolekcijas eksemplāru. Pēc reģionālā Bentley pārstāvja Luxury&Sports Cars SE sniegtās informācijas četri First Edition modeļi atraduši pircējus Baltijā (!). Šāda ekskluzīva muiža uz riteņiem neskaitot PVN, maksā 246 600 eiro. Pārējiem atliek «parastās» Bentayga versijas, kam cenu latiņa, nerēķinot PVN, sāksies no 175 200 eiro atzīmes. Arī tie visi jau ir izķerti kā karsti pīrādziņi, jo 2016. gadam Bentley Eiropas tirgum atļāvies piesolīt tikai 1000 vienības. Priecīgā ziņa, ka Bentley pārstāvis Baltijā ir paspējis savam tirgum «pievākt» vismaz 20 eksemplārus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai ieviestu un uzturētu Rail Baltica vienotu datu vidi (CDE) būves informācijas modelēšanas sistēmai (BIM), RB Rail AS ir noslēdzis līgumu ar vienu no vadošajiem pasaules programmatūras risinājumu piegādātājiem Bentley Systems International Ltd.

Līdz ar to Rail Baltica globālais projekts gatavojas ieviest un iestatīt mākonī balstītu CDE, kas tiks izmantota dzelzceļa līnijas projektēšanas, būvniecības un darbības posmā. Piecu gadu līguma kopējā summa ir 1,224 miljoni eiro (bez PVN), kurā ietilpst programmatūras izstrāde, ieviešana un uzturēšana, kā arī licences maksa un lietotāju apmācība. Finansējums tiek piešķirts no CEF (Eiropas infrastruktūras savienošanas instrumenta) līdzekļiem.

Līgums sastāv no mākonī balstītas CDE izstrādes, ieviešanas un iestatīšanas, testēšanas fāzes un lietotāju apmācībām, kā arī iekļauj izvēles CDE risinājuma funkcionalitātes paplašinājumu, ja tāds ir nepieciešams klientam. Papildus, piegādātājs nodrošinās licencēšanu, atbalstu un programmatūras uzturēšanu Rail Baltica globālajam projektam. Aplēses rāda, ka Rail Baltica celtniecības darbu kulminācijā, sistēmas ikdienas lietotāju skaits varētu palielināties līdz 370 lietotājiem, apmainoties un atjauninot tehniskā projekta dokumentāciju, ieskaitot projektēšanas modeļus, rasējumus un citu tehnisko informāciju. Turklāt sistēma atbildīs augstākajiem IT drošības standartiem, lai visām iesaistītajām pusēm nodrošinātu drošu un ātru tehniskās dokumentācijas un informācijas apmaiņu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Bentley Systems Lietuvā investēs inženieru apmācībā

Gunta Kursiša,10.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Programmēšanas uzņēmums Bentley Systems, kurš izstrādā dizaina, konstrukciju un infrastruktūras pārvaldīšanas risinājumus, izveidos inženieru apmācības un treniņu programmatūru Viļņas Ģedimina tehniskajā universitātē (Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas, VGTU), ziņo Baltic Course.

Tādējādi studentiem tiks nodrošināta iespēja mācīties, izmantojot Bentley Systems, un nākotnē tam vajadzētu palīdzēt karjeru mūsdienīgās kompānijās, teikts valsts organizācijas Invest Lithuania paziņojumā.

Turpmāk VGTU varēs izmantot Bentley Systems licenci CAMPUS-Wide, kas ļaus instalēt akadēmiskās platformas Bentley 2D/3D CAD versiju MicroStation PowerDraft 500 universitātes datoros, kā arī vēl 500 studentu un pasniedzēju datoros.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Latvijas «trakākais automobiļu ražotājs» apvilcis Bentley ar čūskas ādu

Gunta Kursiša,12.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīdziniekiem piederošais automašīnu ražotājs Dartz, kura iespaidīgās automašīnas «filmējušās» Holivudas filmā un kura spēkratus iekāro arī pasaulslaveni mūziķi, nolēmis nosvinēt gaidāmo Čūskas gadu, apvelkot Bentley markas automašīnu ar čūskas ādu.

Jaunā automašīna nodēvēta par Bentley SS (saīsinājums no snake skin (čūskas āda)), un patlaban ir saražotas četras šādas automašīnas, savukārt plānos ir radīt vēl sešas ar čūskas ādu apvilktas automašīnas. Viena no Bentley SS markas automašīnām nesen tika pārdota kādam Lielbritānijas futbolistam, Db.lv stāstīja Kannās bāzētā uzņēmuma Elite Wrap, kas veica automašīnas «ietīšanu» čūskas ādā, izpilddirektors un īpašnieks Igors Daļeckis.

Viņš norāda, ka par automašīnām izrādīta liela interese, kā piemēru minot Francijas un Lielbritānijas futbola klubu spēlētājus. Tomēr paredzēts, ka šāda veida automašīnas tiks ražotas ierobežotā daudzumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Volkswagen luksusa automašīnām pērn pārdošanas rekords

Gunta Kursiša,10.01.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas autoražotāja Volkswagen luksusa klases zīmolu – Porsche, Audi un Bentley – automašīnu pārdošanas apjomi pērn sasnieguši rekordus, vēsta BBC.

Porsche piegādes 2013. gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, augušas par 15%, Audi – par 8,3%, bet Bentley – par 19%.

Pieprasījums pēc luksusa klases automašīnām audzis jaunajos tirgos, piemēram, Ķīnā un Indijā. Tāpat sācis atkopties pieprasījums vienā no pasaules lielākajiem luksusa klases automašīnu tirgiem – ASV. Tur pērnā gada laikā pieprasījums pēc Audi automobiļiem audzis par 13,5%, Porsche – par 21%, bet Bentley – par 28%.

Kopumā pagājušajā gadā tika pārdoti 1,57 miljoni Audi zīmola automašīnu, vairāk nekā 162,1 tūkstoši Porsche zīmola braucamo, kā arī vairāk nekā desmit tūkstoši Bentley. «Tas nozīmē, ka pēdējo četru gadu laikā Audi vien ir piesaistījis 600 tūkstošus jaunu klientu,» paziņojusi kompānija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amerikāņiem vai ASV viesiem turpmāk būs iespēja vismaz uz neilgu laiku tikt pie Aston Martin, Bentley, Ferrari vai citu zīmolu luksusa automašīnām - automašīnu nomas uzņēmums Hertz Corporation paziņojis par programmas Hertz Dream Cars uzsākšanu. Tās ietvaros nomai tiks piedāvātas premium klases automašīnas.

«Hertz Dreams Cars sniegs patērētājiem iespēju izbaudīt luksusa klases ceļošanu,» norāda Hertz vadītājs Marks Frisora (Mark Frissora), solot, ka nomai būs pieejami «labākie braucamie, kas uzbūvēti uz planētas».

Hertz piedāvās tādu luksusa automobiļu nomu kā Aston Martin V8 Vantage, Audi R8, Bentley Continental GT, Cadillac CTS-V, Ferrari (California, F430), Lamborghini Gallardo, Land Rover Range Rover Sport, Mercedes-Benz AMG (SLS, C63, E63), Mercedes-Benz SL550, S550 un G550, Porsche (911, Cayenne, Boxster, Panamera), SRT Viper un Tesla Model S, raksta prnewswire.com.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Dārgākie luksusa auto, ko pērn atļāvušies Latvijas uzņēmēji

Lato Lapsa, Kristīne Bormane, pietiek.com, speciāli DB,25.02.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairāk nekā 230 tūkstoši eiro – šāda ir rekordsumma, ko kāds Latvijas uzņēmums pērn iztērējis par luksusa klases automašīnu.

DB jau tradicionāli ir apkopojis Ceļu satiksmes drošības direkcijas datus par 25 dārgākajiem luksusa klases automobiļiem, ko pērn savām vai savu saimnieku vajadzībām iegādājušies Latvijas uzņēmumi. Savukārt kopējie dati par pagājušā gada reālo luksusa auto tirgu vēl tiks publicēti.

Portālā publicējam TOP3 dārgākos auto.

Viss saraksts 25 dārgākie luksusa auto, ko pērn atļāvušies Latvijas uzņēmēji lasāms 25. februāra laikrakstā Dienas Bizness.

##TOP3:

##1. FERRARI GTC4 LUSSO

Mēdz jokot, ka šis auto atgādina maizes klaipu. Taču tam ir ievērojama jauda, pateicoties četru riteņu piedziņai un četru riteņu stūrēšanas iekārtai, kas ļauj palielināt gan ātrumu, gan stabilitāti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas apgabaltiesa daļēji apmierinājusi AS Rietumu banka prasību pret kādreiz vienu no lielākajiem privātās zemes īpašniekiem Gati Saknīti un viņa sievu Eviju Saknīti par viņu laulību līgumu atzīšanu par spēkā neesošu, DB uzzināja tiesā.

Tiesa nolēma, ka automašīna Bentley Continental, kas pieder E.Saknītei, atzīstama par kopīgu abu laulāto mantu, savukārt automašīna Porsche Cayenne un cita kustamā manta, tai skaitā dārglietas, līdz vienam miljonam latu atzīstama par šķirtu.

Spriedumā arī teikts, ka prasības nodrošinājums atceļams, izņemot daļā par automašīnu Bentley. Pilns spriedums tiesā būs pieejams 9.jūlijā, kad to 20 dienu laikā varēs pārsūdzēt likumā noteiktajā kārtībā.

Savā prasībā banka bija lūgusi atzīt par spēkā neesošu laulības līgumu daļā par kustamās mantas šķirtību, kas esot jāatzīst par laulāto kopmantu, bet prasības nodrošināšanai tiesa apķīlāja Saknīša sievai piederošās automašīnas Porsche Cayenne un Bentley Continental. Savukārt par aptuveni vienu miljonu latu tika apķīlāta kustamā manta, kas atradās G. Saknīša deklarētajā dzīvesvietā, kā arī citās vietās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Volkswagen plāno investēt septiņus miljardus Ziemeļamerikā

Gunta Kursiša,13.01.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācu autoražotājs Volkswagen turpmāko piecu gadu laikā Ziemeļamerikā investēs septiņus miljardus ASV dolāru, ziņo BBC.

Investīcijas tiks veiktas, lai uzlabotu Volkswagen pārdošanas apjomus reģionā.

Tiek lēsts, ka 2013. gadā kopējie pārdošanas apjomi ASV tirgū Volkswagen sasniedza 15,6 miljonus, kas ir labākais rādītājs šajā tirgū kopš 2007. gada. Salīdzinājumam – 2009. gadā pārdošanas apjomi bija 10,4 miljoni automašīnu.

Patlaban Volkswagen ir trešais lielākais autoražotājs pasaulē, paliekot iepakaļ Japānas Toyota un ASV General Motors, taču vāciešu ambīcija ir līdz 2018. gadam apsteigt divus iepriekšminētos sāncenšus.

Db.lv jau ziņoja, ka pērn Volkswagen luksusa klases zīmolu - Porsche, Audi un Bentley – automašīnu pārdošanas apjomi sasnieguši rekordus. Porsche piegādes 2013. gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, augušas par 15%, Audi – par 8,3%, bet Bentley – par 19%. Pieprasījums pēc luksusa klases automašīnām audzis jaunajos tirgos, piemēram, Ķīnā un Indijā. Tāpat sācis atkopties pieprasījums vienā no pasaules lielākajiem luksusa klases automašīnu tirgiem – ASV. Tur pērnā gada laikā pieprasījums pēc Audi automobiļiem audzis par 13,5%, Porsche – par 21%, bet Bentley – par 28%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Papildināta - Uzlikts arests aizdomās turēto maksātnespējas administratoru automobiļiem un naudai

LETA,20.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts policija maksātnespējas administratoru lietā uzlikusi arestu trim premium klases automobiļiem un naudas līdzekļiem 380 000 eiro apmērā.

Valsts policijas (VP) Galvenās Kriminālpolicijas pārvaldes priekšnieks Andrejs Grišins otrdien žurnālistiem pastāstīja, ka policija jau vairākus gadus pievērš uzmanību nelikumībām ar maksātnespējas procesiem. Pērn tā sākusi 17 kriminālprocesus par noziedzīgiem nodarījumiem, kurus, iespējams, pastrādājuši administratori. Šogad sākti septiņi kriminālprocesi un šogad arī četras lietas nodotas kriminālvajāšanai.

Policija sadarbībā ar likumsargiem no citām tiesībsargājošajām iestādēm, tostarp Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB), šogad saistībā ar iespējamām nelikumībām maksātnespējas procesos sākusi divas lietas, vienā no tām aizturēti administratori Ilmārs Krūms, Māris Sprūds un finansists Jorens Raitums. Grišins apstiprināja, ka šī lieta ir saistīta ar "Trasta komercbankas" likvidācijas procesu. Trijotnei tiek inkriminēta izspiešana organizētā grupā un noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizēšana.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Bentley «vēl nedzimušā» SUV cena varētu pārsniegt 120 tūkstošus

Lelde Petrāne,26.07.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bentley Motors Ltd., starp kura klientiem ir karaliene Elizabete II un Brunejas sultāns, varētu paplašināt savu piedāvājumu ar SUV, lai apmierinātu «apetīti» pēc lielākiem luksusa modeļiem, atsaucoties uz neoficiālu informācijas avotu sniegto informāciju, vēsta Bloomberg.

Bentley vadītājs Volfgangs Dirhaimers, kurš kā Porsche attīstības vadītājs pārraudzīja sporta auto ražotāja ieiešanu SUV tirgū 2002.gadā, vēloties, lai 92 gadus vecais Lielbritānijas ražotājs ķertos pie apvidus modeļa un par šo jautājumu jau runājis ar mātes kompānijas Volkswagen AG vadītājiem.

Londonas Barclays Capital analītiķis Maikls Tundāls uzskata, ka Bentley SUV cena varētu pārsniegt 120 tūkstošus eiro. «Šķiet, ka ir klienti, kuri ir gatavi tērēt tik lielu summu par luksusa SUV,» viņš teicis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien var droši apgalvot, ka pasaules lielākā 2007.–2009. gadu finanšu krīze ir beigusies un tā aiziet vēsturē. Tomēr tas nepavisam nenozīmē to, ka visas mūsu finanšu sistēmas problēmas ir atrisinātas un ka pārskatāmā nākotnē to nesatricinās jaunas spēcīgas kataklizmas.

Bezprecedenta pasākumi finanšu sistēmas atbalstīšanai, ko veica pasaules varas 2008.–2009. gados (proti: tirgū ieplūdinātie triljoni dolāru un eiro), deva savus augļus. Pateicoties sistēmas piepildīšanai ar likviditāti, pārskatāmā nākotnē nav gaidāma jauna krīze pēc līdzīga scenārija (sk. Pasaules margin call). Taču tās nebūt nenozīmē, ka pārskatāmā nākotnē sistēmu nesagaida jauni un nopietni pārbaudījumi. Tādēļ ka iziešana no krīzes bija «mākslīga», pasaules finanšu sistēma atklāja, ka tā atrodas sev nezināmā, visai smagā situācijā. Un tas pirmkārt attiecas uz pasaules jaunu parādu «ainavu». Par valsts atbalsta vērienīgo pasākumu rezultātu kļuva krass deficītu un valsts parādu pieaugums, tai skaitā arī lielākajām pasaules ekonomikām. Kaut arī pirms krīzes daudzas valstis dzīvoja pāri saviem līdzekļiem, tik spēcīgu deficītu un valsts parādu pieaugumu mūsu finanšu-ekonomiskā sistēma vēl nebija piedzīvojusi.

Komentāri

Pievienot komentāru