Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi radio auditorijas pētījuma Nacionālais Mediju Pētījums: Radio Ziema 2008 rezultātus.
Kā liecina radio auditorijas pētījuma rezultāti 2008.gada ziemā Latvijā kopumā vismaz reizi nedēļā radio ir klausījušies vidēji 76 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem, bet vismaz reizi dienā radio ir klausījušies vidēji 59 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem.
Saskaņā ar pētījuma rezultātiem līdzīgi kā 2007.gada ziemas periodā visbiežāk minētā radio klausīšanās vieta ir mājas, kur radio 2008.gada ziemas periodā klausījušies 55 % no vidējās radio klausītāju auditorijas. Otrā biežāk minētā radio klausīšanās vieta ir darba vieta (29 %), kam seko radio klausīšanās mašīnā (11 %).
Apkopotie pētījuma rezultāti liecina, ka 2008. gada ziemā radio internetā vismaz reizi nedēļā ir klausījušies 9 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem.
TNS Latvia radio un patēriņa pētījumu projektu vadītāja Signe Hokonena komentē, ka, salīdzinot ar 2007.gada rudens periodu, laiks, ko vidēji viens radio klausītājs ir pavadījis, klausoties radio, 2008.gada ziemas periodā nav būtiski mainījies. Tas palielinājies par 1 minūti bija vidēji 260 minūtes jeb 4,3 stundas dienā.
Salīdzinot kopējo radiostaciju nedēļas auditoriju Latvijā kopumā un dažādās mērķa grupās, var secināt, ka vismaz reizi nedēļā radio 2008.gada ziemas periodā vairāk ir klausījušies šādu sociāli–demogrāfisko grupu pārstāvji: latvieši (83 %), uzņēmuma/ augstākā līmeņa vadītāji (89 %), kurzemnieki (87 %), lauku iedzīvotāji (81 %) un iedzīvotāji ar individuālajiem ienākumiem virs 400 latiem (86 %).
Analizējot radio klausīšanās laika sadalījumu starp radiostacijām, redzams, ka 2008. gada ziemas periodā Latvijā kopumā visklausītākās radiostacijas ir Nacionālās apraides radiostacija Latvijas Radio 2 (25,7 %), Latvijas Radio 1 (11,4 %) un Rīgā kā arī atsevišķos Latvijas reģionos raidošā radiostacija Radio Skonto (8,9 %). Desmit Latvijā klausītāko radiostaciju vidū ir arī tādas radiostacijas kā Radio SWH (8,0 %), Latvijas Radio 4 (7,0 %), European Hit Radio (5,4 %), Star FM (5,0 %), 96,2 – Krievijas Hiti (Russkoje Radio) (5,0 %), SWH+ (4,1 %) un Radio Mix FM (2,2 %).