Vietējo uzņēmumu veikalu tīkls "CITRO" plāno vērienīgas - 5 miljonu eiro - investīcijas, liecina tā sniegtā informācija.
Latvijas uzņēmumu mazumtirdzniecības veikalu tīkls "CITRO" 2019. gadā strādājis ar vairāk nekā 80,3 miljonu eiro lielu apgrozījumu, kas ir par 5% vairāk nekā gadu iepriekš. Provizoriskās peļņas apmērs pērn ir vairāk nekā 3,5 miljoni eiro, liecina "CITRO" neauditētie finanšu dati. Plānotās investīcijas tiks ieguldītas vienota "CITRO" tīkla koncepta ieviešanā, tirdzniecības vietu modernizācijā un sortimenta piedāvājuma paplašināšanā.
Imants Kelmers, SIA "Latvian Retail Management" valdes priekšsēdētājs, informē: "Turpmākie šā gada attīstības mērķi ir ambiciozi, un mēs plānojam izaugsmi, kāpinot apgrozījumu par 8–9%, vienlaikus paplašinot gan sortimentu, gan veikalu tīklu, tostarp piesaistot jaunus apvienības partnerus."
Šogad uzņēmumu apvienība "Latvian Retail Management" plāno vairāk koncentrēties uz vienota zīmola koncepta ieviešanu un "CITRO" tirdzniecības vietu modernizāciju. I. Kelmers skaidro: "Pērn lielāko investīciju daļu veidoja izdevumi saistībā ar pāreju uz jauno sistēmu un jaunā "CITRO" zīmola pakāpenisku ieviešanu visās partneru tirdzniecības vietās. Šogad plānota veikalu modernizācija, pilnveidojot tos atbilstoši aktuālajām mazumtirdzniecības tendencēm par ērta un patīkama iepirkšanās procesa nodrošināšanu. Vairākos "CITRO" veikalos jau tiek veikti rekonstrukcijas darbi. Tiek īstenota arī iekārtu maiņa uz energoefektīvākiem un videi draudzīgākiem risinājumiem."
Šogad uzņēmumu apvienība plāno paplašināt sadarbības partneru loku un sortimenta dažādību. Daudzos "CITRO" zīmola veikalos jau ir vietējo novadu ražotāju stendi. Plānots pakāpeniski tos ieviest visā "CITRO" tīklā, piesaistot plašāku vietējo sadarbības partneru loku.
""CITRO" zīmols ir atvērts sadarbībai ar vietējiem novadu ražotājiem, tādējādi sniedzot atbalstu viņu uzņēmējdarbībai un ģimenēm. Ticu, ka visiem kopā mums izdosies pārdzīvot šo laiku un pēc tam kļūt vēl spēcīgākiem un vienotākiem," pauž I. Kelmers.
Vietējo uzņēmumu apvienību SIA "Latvian Retail Management" veido vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS "Diāna", SIA "Gabriēla", SIA "LEKON" un SIA "AA&CO". Uzņēmumu apvienība pārstāv "CITRO" zīmola veikalu tīklu ar 76 tirdzniecības vietām visā Latvijā.
SIA "Latvian Retail Management" nodrošina vienotu kopējā tīkla sortimentu, organizējot loģistikas sistēmu un ietverot individuāla piedāvājuma veidošanu katra sadarbības partnera tirdzniecības vietās atbilstoši reģiona tradīcijām un vietējo ražotāju piedāvājumam.
Db.lv jau vēstīja, ka, apvienojoties vietējiem mazumtirdzniecības veikalu tīklu uzņēmumiem, 2019. gada nogalē tika dibināta SIA "Latvian Retail Management" ar mērķi attīstīt jaunu veikalu tīkla zīmolu "CITRO". Līdz tam apvienību veidojošo uzņēmumu mazumtirdzniecības vietas tika pārstāvētas ar zīmolu "top!".
Kā stāstīja I. Kelmers, saskatot nepieciešamību pēc pārmaiņām, uzņēmēji vispirms centušies rast vienotu ceļu kopā ar "top!" zīmola vadību, taču panākt vēlamo nav izdevies. Domājot par nākotni, bijis skaidrs, ka bez pārmaiņām uzņēmēji darbību attīstīt nevarēs, līdz ar to mazumtirgotāji vienojās, ka ir laiks dibināt jaunu apvienību.