Twitter paziņojis par kārtējo ceturksni, kad bremzējas lietotāju izaugsme, tādējādi veicinot uzņēmuma akcijas cenas kritumu un radot spiedienu kompānijas vadībai pierādīt, ka tā spēj piesaistīt vairāk lietotāju un reklāmdevēju, raksta Bloomberg.
Sociālā tīkla aktīvo lietotāju skaits pieaudzis par 23% līdz 284 miljoniem. Iepriekšējā ceturksnī to skaits auga par 24%.
Pēc jaunākajiem datiem uzņēmuma akcijas cena saruka par 13%.
Kompānijas pārdošanas apjomi gan dubultojās līdz 361,3 miljoniem dolāru, pārsniedzot vidēju analītiķu prognozi – 351 miljonu dolārus. Twitter zaudējumi sasniedza 175,5 miljonus dolāru jeb 29 centus par akciju, salīdzinot ar 64,6 miljoniem dolāru pērnā gada attiecīgajā periodā.
Kompānijas vadītājs minējis, ka uzņēmumam ir apņemšanās piesaistīt lielāko ikdienas lietotāju skaitu pasaulē. Lai to izdarītu, Twitter lietotāju skaits būtu jāaudzē četras reizes, tādējādi izaicinot Facebook, kuram ir 1,32 miljardi lietotāju. Uzņēmumā ir mainīti vadītāji un ieviesti jaunu produkti, lai pārliecinātu investorus, ka Twitter, kurš pērnā gada novembrī sāka kotēt akcijas biržā, ir vieta izaugsmei.
Twitter akcija maksā 42,28 dolārus. Pērnā gada decembrī tā sasniedza rekordaugstu līmeni – 73,31 dolāru, bet šā gada maijā saruka līdz gada zemākajai atzīmei – 30,5 dolāriem.