Tirdzniecības centram "Spice" būs e-lapa, kurā pircēji varēs izvēlēties pirkumus no "Spices" veikaliem arī tiešsaistes režīmā - vai nu pasūtīt uz mājām, vai izvēlēties internetā un uz veikalu braukt jau pēc konkrēta pirkuma, pastāstīja tirdzniecības centra vadītāja Kadrija Pudova.
Viņa atklāja, ka darbs pie e-lapas izstrādes ir sākts jau iepriekš. Tiek strādāts arī pie "Spices" jaunās zīmola stratēģijas. "Tādēļ varētu teikt, ka šis periods [ārkārtējā situācija] mums ir nācis par labu, jo ir radījis nepieciešamību uz ļoti daudzām lietām paraudzīties citādāk," sacīja Pudova.
Savukārt mārketinga aktivitātes, kas bija plānotas pirms pandēmijas laika, nenotika. Līdz ar to "Spice" strauji pārstrukturējās. Piemēram, tirdzniecības centrs izlaida pirmo e-katalogu, kas pirms tam bija žurnāla formātā.
Tāpat "Spicē" ir jauns kampaņas "LetOut" formāts - lai izvairītos no cilvēku drūzmēšanās, tika rīkots izpārdošanas posms, kas ilgst četras dienas. Tāpat vairāk investēja mediju projektos.
"Iespējams, kad situācija normalizēsies pilnībā, šāda tipa pasākumi atgriezīsies. Taču to ir ļoti grūti prognozēt, jo, kā mēs redzam, epidemioloģiskā situācija pēc robežu atvēršanas ir svārstīga," pauda Pudova.
"Spices" vadītāja piebilda - kamēr pasaulē situācija nav stabilizējusies, rīkot masu kampaņas nebūtu prātīgi. Taču, kad tas būs droši, kampaņas noteikti atsāksies, lai gan nav teikts, ka to formāti būs tādi paši kā kādreiz, viņa sacīja.
Jau ziņots, ka tirdzniecības kompleksa "Spice", kurā ietilpst tirdzniecības centri "Spice" un "Spice Home", apgrozījums pagājušajā gadā samazinājās par 2,3% un bija 173 miljoni eiro.
Tirdzniecības centra "Spice" īpašnieks ir SIA "Tirdzniecības centrs Pleskodāle". Kompānija reģistrēta 2000.gada decembrī, un tās pamatkapitāls ir 711 432 eiro. "Tirdzniecības centra Pleskodāle" 75% kapitāldaļu īpašnieks ir Igaunijas uzņēmums "Kapitel", bet 25% pieder Igaunijas uzņēmumam "Tristafan".
Tev varētu interesēt arī: