Starp pirmajiem netipiski maza izmēra kases aparāta "Tiki-Taka Pay" lietotājiem klientiem ir arī "Lufthansa Group" meitasuzņēmums "LSG Sky Chefs", kas nodrošina ēdināšanu "airBaltic" u.c. kompānijām.
"Vairāki simti termināļu jau ir darbībā, pieņem maksājumus visā pasaulē 50 nodokļu zonās," teic Edijs Tanons, informācijas tehnoloģiju kompānijas "Datakom" biznesa attīstības vadītājs. Pēc viņa teiktā tirgus produktu ir pieņēmis labi un klientu skaits pamazām aug. Nākamgad paredzēts aktīvāk reklamēties, lai klientu skaits augtu straujāk.
"Investīcijas šī produkta izstrādē jau esam atpelnījuši. Gada laikā esam tikuši no nulles līdz reālam biznesam, bet nākamgad ceram tikpat tikt eksportā ar augstas pievienotās vērtības produktu," teic E. Tanons. Interese no potenciālajiem klientiem ārzemēs jau esot un uzņēmums fokusējas uz Rietumvalstīm - Vāciju, Itāliju, Franciju.
Db.lv jau rakstīja, ka, ieguldot 250 tūkstošus eiro, "Datakom" izstrādājusi netipiski maza izmēra kases aparātu "Tiki-Taka Pay". Uzņēmuma komanda un iekārtu piegādātāji pie tā strādāja aptuveni divus gadus. Iepriekš "Datakom" valdes priekšsēdētājs Uldis Semeiks norādīja, ka jaunais kases aparāts dod jaunas pārdošanas iespējas. Risinājuma mērķauditorija ir uzņēmumi, kuru apgrozījums ir, sākot no 20 tūkstošiem eiro gadā. Čeks tiek izdrukāts gana ātri un klientu var apkalpot 20 sekundēs, bet risinājumā nav integrēti svari, kas nozīmē, ka uz ierīces nevar uzlikt arbūzu un uzreiz piedāvāt norēķināties. Taču var uz citiem svariem nosvērt preci, izrēķināt cenu un izsist čeku.
Gada laikā, kopš tika izstrādāts "Tiki-Taka Pay", tas jau ir papildināts ar tādām funkcijām kā valūtas maiņas iespēju, specializētām akcijām, e-komercijas pasūtījumu apkalpošanu, lojalitātes sistēmu akcijām un preču komplektu pievienošanu, kā arī vadības un grāmatvediskajām analīzes iespējām, sniedzot uzņēmējam iespēju piekļūt saviem datiem par to, cik un kad ir pārdots.
SIA "Datakom" apgrozījums 2018. gadā bija 13,18 miljoni eiro, kas ir par 10,85% vairāk nekā gadu iepriekš.