“Tele2” apgrozījums pirmajā ceturksnī pieaudzis par 15 %, salīdzinot ar aizvadītā gada attiecīgo laika periodu, un sasniedzis 42,1 milj. eiro. Apgrozījuma pieaugumu veicināja gan pieaugošais klientu skaits, gan arī ieņēmumu pieaugums no pakalpojumu un viedierīču pārdošanas.
Kā atzīmē “Tele2”, uzņēmums turpināja strādāt ar augstu rentabilitātes rādītāju – 41,5 %, kas apliecina darbības efektivitāti un pārdomāto biznesa stratēģiju.
“Lai arī šī gada pirmajos mēnešos sasniedzām apmierinošus rezultātus, īpaši salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, kad sākās plaša mēroga Krievijas iebrukums Ukrainā un valdīja nenoteiktība un satraukums, uz nākotni tomēr raugāmies piesardzīgi. Inflācijas spiediens ir jūtams, un redzam, ka daļa klientu kļūst apdomīgāki lēmumos, pamatīgāk izvērtē pakalpojumu nepieciešamību, kā arī izvēlas tikai tos produktus, kas ir viņiem vispiemērotākie. Vienlaikus ir novērojama viedierīču tirgus segmentācija un daļa klientu izvēlas arvien dārgākas un jaudīgākas ierīces,” stāsta “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.
2023. gada pirmajā ceturksnī būtiski – vairāk nekā divas reizes – ir palielinājušās arī uzņēmuma investīcijas attīstībā, sasniedzot 3,9 milj. eiro.
“Pirmajos mēnešos aktīvi izvērsām 5G tīklu pilsētās un ārpus tām, pirmie starp Latvijas operatoriem ieviesām inovatīvo VoWiFi tehnoloģiju, kas klientiem būtiski uzlabos iespēju saņemt kvalitatīvākus balss sakarus tieši iekštelpās, kur mobilo sakaru signāls mēdz būt svārstīgs, kā arī izveidojām jaunu klientu apkalpošanas sistēmu digitālajā vidē, nodrošinot klientiem lielākas ērtības,” piebilst V.Vancovičs.
Uzņēmuma EBITDAaL (peļņa pirms procentiem, nodokļiem un amortizācijas, un pēc nomas) šī gada pirmajā ceturksnī bija 17,5 milj. eiro, kas ir par 19,4 % vairāk nekā gadu iepriekš.