Pateicoties veiksmīgai uzņēmuma stratēģijai, arī šī gada otrajā ceturksnī turpināja augt “Tele2” klientu un pieslēgumu skaits – tas palielinājās par vairāk nekā 17 000, salīdzinot ar pērnā gada otro ceturksni. Daudzpakalpojumu uzņēmuma apgrozījums šī gada otrajā ceturksnī pieauga par 11 %, salīdzinot ar aizvadītā gada attiecīgo laika periodu, un sasniedza 42,6 milj. eiro.
Kā atzīmē “Tele2”, apgrozījums palielinājās, pateicoties gan pieaugošajam klientu skaitam, gan ieņēmumu pieaugumam no viedierīču, kā arī jauno un esošo pakalpojumu pārdošanas. Saglabājot augstu darbības efektivitāti, uzņēmuma EBITDAaL (peļņa pirms procentiem, nodokļiem un amortizācijas, un pēc nomas) šī gada otrajā ceturksnī bija 18,6 milj. eiro.
“Šī gada otrajā pusgadā turpinājām aktīvi investēt 5G tīklā visā valsts teritorijā, kā arī strādāt pie multipakalpojumu stratēģijas īstenošanas, nodrošinot uzņēmuma nākotnes attīstības potenciālu. “Tele2” investīciju apjoms otrajā ceturksnī bija gandrīz 5 miljoni eiro. Rūpējoties, lai 5G tīkls būtu pieejams pēc iespējas plašākam klientu lokam, šogad uzstādījām gandrīz 150 5G bāzes stacijas un 5G tīkls ir pieejams vairāk nekā 100 apdzīvotās vietās,” stāsta “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.
“Visvairāk priecē tas, ka turpina augt klientu un pieslēgumu skaits, kas aizvien tālāk sniedzas pāri vienam miljonam un stiprina mūsu līderpozīcijas privātpersonu segmentā.”
Šī gada pirmajā pusgadā “Tele2” apgrozījums sasniedza 84,7 milj. eiro (+13 %), bet EBITDAaL – 36,1 milj. eiro (+20 %), savukārt investīcijas attīstībā – 8,8 milj. eiro (+43 %).
“Šis pusgads pagāja bez radikālām ģeopolitiskām izmaiņām, lai arī karadarbība Ukrainā joprojām nozīmīgi ietekmē tirgu. Aizvadījām salīdzinoši sekmīgu pirmo pusgadu, taču uz gada otru pusi raugāmies ar piesardzību. Inflācija, lai arī mazinās, joprojām ir nasta gan uzņēmumiem, gan iedzīvotājiem, un, tuvojoties rudens un ziemas sezonai, iedzīvotāji kļūs piesardzīgāki ar tēriņiem. Tāpat, mobilo sakaru nozarē joprojām valda spēcīga konkurence un asa cīņa par mobilo sakaru lietotājiem. Esmu pārliecināts, ka arī otrajā gada pusē parādīsim labāko, ko spējam, lai uzvarētu šajā cīņā,” saka V. Vancovičs.