Ar šādu situāciju, kad kontrolpirkuma laikā pieķerts autovadītājs, kurš, izmantojot mobilo lietotni Taxify, nodarbojies ar komercdarbību bez atbilstošas licences, kompānija saskaras pirmo reizi
«Runājot par vakar medijos izskanējušo gadījumu, ka policija apturējusi vadītāju, kurš izmanto Taxify platformu bez autovadītāja tiesībām - uzņēmums ar šādu situāciju saskaras pirmo reizi savā darbības vēsturē. Šāda rīcība ir ne tikai nelikumīga, bet arī nopietni apdraud pasažierus. Šobrīd uzņēmums aktīvi pēta iespējamos risinājumus, lai nodrošinātu, ka šāda situācija nekad neatkārtotos. Viens no risinājumiem būtu platformas datubāzes sasaiste ar CSDD, lai aktuālā informācija par sodiem un vadītāja tiesību liegumu būtu pieejama uzreiz,» norāda Juris Krūmiņš, Taxify vadītājs Latvijā.
Db.lv jau rakstīja, ka Rīgas pašvaldības policijas darbinieki pagājušajā nedēļā kontrolpirkuma laikā pieķēruši autovadītāju, kurš, izmantojot mobilo lietotni Taxify, nodarbojies ar komercdarbību bez atbilstošas licences. Tāpat izrādījies, ka autovadītājam spēkā bijis auto vadīšanas tiesību aizliegums. Par notikušo uzsākta administratīvā lietvedība un atsavināts pārkāpumā izmantotais Subaru markas transportlīdzeklis.
J. Krūmiņš uzsver, ka Taxify ļoti nopietni uztver gan drošību, gan pakalpojumu kvalitāti. Pārbaudes, kādas ir jāiziet privātajiem vadītājiem, pirms tie var lietot Taxify platformu, šobrīd esot stingrākas nekā taksometru vadītājiem. «Vadītājiem nedrīkst būt iepriekšējas sodāmības, braukšanas dzērumā vai nopietnu satiksmes noteikumu pārkāpumu, auto ir jābūt lieliskā stāvoklī, ar tehnisko inspekciju pārbaudi un apdrošināšanu, tiek pārbaudīti autovadītāja tiesību dokumenti, kā arī visa automašīnas, apdrošināšanas un tehniskā dokumentācija. Pirms pievienošanas sistēmai, visi vadītāji iziet Taxify obligātās apmācības, kā ietvaros tiek pārrunāta drošība pie stūres, pakalpojuma sniegšanas kvalitātes nozīme un standarti, kā arī vadītāju saistības pret valsti un godīga nodokļu nomaksa,» viņš uzskaita.
Lai piedāvātu klientiem labas kvalitātes pakalpojumus, Taxify ir turpinājis maza apjoma kopbraukšanas (ridesharing) pilotprojektu. Kopbraukšana, kad privātie vadītāji pārvadā pasažierus ar savu personīgo auto, kā biznesa modelis veiksmīgi darbojas gan Lietuvā, gan Igaunijā, gan daudzās citās valstīs Eiropā un ASV. «Latvijas pasažieru pārvadājumu likumi ir radīti laikā, kad modernās tehnoloģijas un to sniegtās iespējas vēl nepastāvēja, un mēs turpinām aktīvu dialogu ar valsts iestādēm un politiķiem, lai parādītu kopbraukšanas iespēju radītos ieguvumus Latvijas ekonomikai, kā arī mudinām radīt atbilstošu kopbraukšanas regulējumu,» saka J. Krūmiņš.
Taxify ir platforma, kas galvenokārt piedāvā licencētu taksometru pakalpojumus. Pēdējo divu gadu laikā Taxify ir nobloķējis vairāk nekā 1000 taksometru vadītāju, ar kuru sniegto pakalpojumu klienti nav bijuši apmierināti, vai kuri neatbilda Taxify kvalitātes standartiem. Katru nedēļu Taxify platformai pievienojas vairāki jauni vadītāji.