Taksometru lietotne Taxify paplašina savu darbību, piedāvājot inovatīvu biznesa pārvadājumu pakalpojumu Baltijā, informē uzņēmumā.
Atverot biznesa kontu, uzņēmumiem būs iespēja izmantot taksometru pakalpojumus vairāk kā desmit valstīs, kur šobrīd darbojas Taxify, un apmaksāt braucienu izmaksas ar vienu rēķinu. Šis pakalpojums ļaus uzņēmumiem būtiski ietaupīt naudu un laiku, atsakoties no čeku grāmatvedības un skaidras naudas norēķiniem. Biznesa pārvadājumu pakalpojuma klientu vidū jau ir tādi Baltijas uzņēmumi kā Transferwise, Telia, Swedbank, SEB un Statoil.
Pakalpojums ir izstrādāts, sadarbojoties ar Baltijas valstu uzņēmumiem, kuru darbinieki izmanto taksometrus darba vajadzībām, piemēram, lai satiktos ar klientiem, dotos uz lidostu, kā arī komandējumos. Latvijā šobrīd biznesa līgumus piedāvājot tikai atsevišķas firmas, kuru cenas ir aptuveni divas reizes augstākas par Taxify, un tās darbojas tikai Latvijas robežās. Taxify norāda, ka jau šobrīd piedāvā braucienus tādās valstīs kā Latvija, Lietuva, Igaunija, Čehija, Gruzija, Serbija, Nīderlande, Baltkrievija, Somija un Meksika. Darbinieks var vienlīdz ērti izsaukt taksometru ar aplikācijas palīdzību gan Rīgā, gan jebkurā citā pilsētā, kur darbojas Taxify, izvēloties piemērotāko cenu līmeni un apmaksājot visus braucienus ar vienu rēķinu. 2016. gadā Taxify plāno turpināt izvērst darbību citās valstīs, to skaitā Polijā, Zviedrijā un Dānijā.
«Tagad Taxify var piedāvāt Baltijas valstīs lielāko pārbaudītu taksometru vadītāju komandu, nodrošinot ātrāko izsaukuma laiku un elastīgus norēķinu veidus. Uzņēmuma darbinieki var izvēlēties taksometru, vadoties pēc savām vajadzībām un cenu līmeņa, kas uzņēmumiem nodrošina tūkstošiem eiro lielu ietaupījumu un tikai vienu rēķinu apmaksai mēneša beigās,» pastāstīja Taxify līdzdibinātājs Martins Villigs (Martin Villig).
Biznesa klientiem ir pieejama arī īpaši izstrādāta informatīvā sistēma, kurā iespējams pārvaldīt darbinieku taksometru pakalpojumu izmantošanu, nodrošinot pilnu pārskatu par cenu, maršrutiem, laiku un darbinieka sniegto brauciena pamatojumu. Klienti var izsaukt taksometru, izmantojot mobilo lietotni vai vienkāršu tīmekļa saskarni Taxify Button, kas paredzēta uzņēmumu sekretāriem, restorāniem, viesnīcām un citiem, kuriem ir nepieciešams izsaukt taksometru centralizēti.
Taxify katru nedēļu pārbaudot 40‒50 automašīnas katrā pilsētā, lai nodrošinātu, ka tās ir labā stāvoklī. Rīgā Taxify esot nobloķējis vairāk nekā 900 taksometru vadītāju pakalpojumus sliktās kvalitātes un klientu sniegto atsauksmju dēļ.
Taxify ir Igaunijas tehnoloģiju uzņēmums, kas izstrādā mobilās lietotnes taksometru un kopīgo braucienu pakalpojumiem. Taxify ir dibināts 2013. gadā, šajā uzņēmumā strādā vairāk nekā 40 darbinieku 10 valstīs. Taxify ir saņēmis 1,5 miljonus eiro lielus ieguldījumus no tādiem investoriem, kā Rubylight, TMT Ventures, Mobi Solutions, kā arī starptautiskajiem inovatīvo projektu investoriem.