Jaunākais izdevums

Kosmētikas ražotājam SIA Stendera ziepju fabrika labākie interneta veikala pārdošanas rādītāji ir Japānā.

Patlaban uzņēmumam Stenders interneta tirdzniecība darbojas Zviedrijā, Somijā, Latvijā, Polijā, Slovēnijā, Ungārijā, Krievijā un Japānā. Daži no interneta veikaliem darbojas jau kopš 2004.gada, kamēr daži nepilnu gadu. «Vislabākie pārdošanas rezultāti ir Japānā, jo Japānā ir ļoti attīstīta interneta iepirkšanās kultūra - tur cilvēki pat pārtiku iepērk interneta veikalos. Aktīva tirdzniecība ir arī Krievijā - tas gan skaidrojams galvenokārt ar Krievijas plašo tirgu,» informēja Stenders mārketinga komunikāciju vadītāja Maija Āboliņa.

Pēc Āboliņas teiktā, populārākie produkti ļoti atšķiras katrā konkrētajā tirgū, ņemot vērā aromātu izvēles, gaumes specifiku un ķermeņa kopšanas nianses kopumā. Tomēr, līdzīgi kā mazumtirdzniecības veikalos, cilvēki arvien vairāk izvēlas tieši ķermeņa kopšanas produktus, kā arī produktus ar atlaidēm vai citiem bonusiem.

Tikmēr Latvijā Stenders veikalu pārklājums ir ļoti blīvs - 20 veikali, bet interneta iepirkšanās kultūra Latvijā tikai veidojas un tradicionāli tā pircējiem asociējas ar elektronikas preču vai zemākas cenas preču piedāvājumiem nevis ar augstvērtīgas produkcijas iegādi. «Latvijā Stenders interneta veikals vairāk ir kā aktuālās informācijas avots veikalu klientiem. Protams, regulāras akcijas un īpašie piedāvājumi piesaista ne tikai esošos veikalu klientus, bet arvien jaunus pircējus, īpaši reģionos, kur piedāvājam ātru piegādi,» norādīja Āboliņa.

Šonedēļ Stenders svin deviņu gadu pastāvēšanu un dzimšanas dienas pasākumu ietvaros laika posmā no 20.septembra līdz 28.septembrim Stenders veikalos klienti var izbaudīt dažādas izklaidējošas aktivitātes un atlaides. Pircējiem ir iespēja piedalīties loterijā, kurā katru dienu tiek izlozēta iespēja baudīt ķermeņa masāžu SPA salonā Maritim SPA. Savukārt pēcpusdienās klienti Stenders veikalos var baudīt dzīvo mūziku virtuozu ģitāristu izpildījumā.

Deviņu gadu pastāvēšanas laikā Stenders no maza veikala Rīgas sirdī ir izaudzis līdz teju 160 veikalu lielam tīklam vairāk nekā 15 pasaules valstīs. Uzņēmums ir saņēmis vairākus vietējos un starptautiskos apbalvojumus, tai skaitā šogad Reputācijas topā ir iegūta 1.vieta nominācijā Eksporta potenciāls un 11.vieta topa kopvērtējumā, ir saņemta 1.vieta konkursā Videi draudzīgākais tirgotājs 2009, atzinība konkursā Eksporta un inovācijas balva 2009, atzinība starptautiskā konkursā European Business Awards 2010, u.c.

SIA Stendera ziepju fabrika ir 2001.gadā dibināts uzņēmums, kas ražo vannas un ķermeņa kosmētiku. Stenders ir attīstījis aptuveni 160 veikalu tīklu vairāk nekā 15 pasaules valstīs, tai skaitā Ķīnā, Japānā, Somijā, Polijā, Krievijā, Zviedrijā, Ungārijā, Slovēnijā, Kolumbijā un citur.

Stenders apgrozījums pērn sasniedza 3,25 miljonus latu, kas salīdzinājumā ar 2008.gadu ir par 9% mazāk. 2008.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 4,02 miljonus latu. Latvijā kritums ir 24%, turpretī eksporta apjoms palielinājies par 1%.

Savukārt Stendera ziepju fabrikas peļņa pērn bija 234 076 lati, 2008.gadā tā bijusi 200 004 lati, kas ir 2,8 reizes mazāk nekā 2007.gadā, kad koncerns nopelnīja 558 243 latus.

Kā liecina Firmas.lv informācija, uzņēmuma kapitāldaļas pieder Ievai Eglītei - 98%, Jānim Bērziņam - 1%, kā arī Zanei Bērziņai - 1%

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Papildināta - Stenders jaunais vadītājs Gang Yang: Ražošana ir un paliks Latvijā

Zane Atlāce - Bistere,11.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas kosmētikas ražotājs Stenders sadarbībā ar ilggadējiem uzņēmuma franšīzes partneriem Ķīnā noslēdzis darījumu ar Ķīnas investīciju fondu par 100% uzņēmuma daļu pārdošanu. Par uzņēmuma jaunajiem vadītājiem kļūst līdzšinējie partneri un franšīzes īpašnieki Ķīnā Mr. Gang Yang un Mr. Yang Zhao, informē uzņēmuma globālā mārketinga un attīstības vadītāja Baiba Čipa – Ziemele.

Jau vairāk nekā gadu Stenders ir strādājis pie investīciju piesaistes, kas palīdzētu atrisināt finanšu saspīlējumu un ļautu uzņēmumam pilnvērtīgi strādāt, attīstīties un turpināt iepriekšējos gados uzsākto izaugsmi. Pēc gandrīz gadu ilgušām pārrunām sadarbībā ar Stenders ilggadējiem Master franšīzes partneriem Ķīnā darījums ir noslēgts ar CICC Ehealthcare Investment Fund, kas ir daļa no viena no lielākajiem Ķīnas investīciju fondiem.

Šī darījuma rezultātā uzņēmuma dibinātāji Jānis Bērziņš, Zane Stavra un līdzīpašnieki Ieva Eglīte, Ameen Ali Y Yamany un investīciju fonds BaltCap Latvia Venture Capital Fund savas uzņēmuma daļas ir pārdevuši augstākminētajam fondam, kas kopš 2017. gada 29. septembra ir uzņēmuma Stenders vienīgais īpašnieks. Pats fonds uzņēmuma vadībā neiesaistīsies, to darīs līdzšinējie Stenders partneri Ķīnā, tagadējie uzņēmuma valdes locekļi Mr. Gang Yang un Mr. Yang Zhao.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto stāsts

«Kā top?»: Stendera ziepes

Gunta Kursiša,26.08.2013

Stenders ziepju ražošana sākas reaktoros, kur tiek kausēta gatavā ziepju masa. Masai ir jābūt šķidrai. «Nav noslēpums, ka Stenders izmanto gatavu ziepju bāzi,» ražošanas procesa sākumu Db.lv apraksta ražošanas nodaļas vadītāja Līga Ozoliņa. No kurienes tiek iepirkta ziepju masa, l. Ozoliņa gan neatklāj. «Mēs ziepēm iedodam šo skaisto izskatu, pievienotās izejvielas, kuras dod, piemēram, smaržu, pievienojam, piemēram, bāzes eļļas, kas dod mīkstinošu vai mitrinošu efektu,» stāsta L. Ozoliņa.

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot rubriku «Kā top?», kurā portāls Db.lv piedāvā ieskatīties Latvijas produktu ražošanas procesā, šonedēļ piedāvājam aplūkot, kā tiek vārītas ziepes Stenders ražotnē Mūkusalas ielā.

Stenders ziepju ražošanā vissarežģītākais ir radīt pareizo dizainu – ne vien ķermenim, bet arī acīm baudāmas ziepes. Turklāt ziepēm vajadzīgajā apjomā tiek pievienotas dažādas eļļas un krāsvielas, un rezultāts visvairāk ir atkarīgs no ziepju gatavošanas meistara prasmes, iepazīstinot ar ražošanas procesu, stāsta Stenders rāzošanas nodaļas vadītāja Līga Ozoliņa.

Lai ražotu vairāk nekā 30 ziepju veidus, atkarībā no sezonalitātes un pasūtījumu daudzuma Stenders ražotnē strādā no 40 līdz 60 cilvēkiem. Ziepju klāstā atrodamas ziepes ar sūklīti to viducī, kazas piena ziepes, ziepes rozes zieda formā u.c.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Stenders saņem viena miljona investīcijas no BaltCap

Žanete Hāka,12.03.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas riska kapitāla fondu pārvaldnieks BaltCap ir vienojies ar tā portfeļa uzņēmumu - Latvijas kosmētikas ražotāju un franšīzes devēju Stenders, par papildus viena miljona eiro ieguldījuma veikšanu, informē BaltCap pārstāvji.

Stenders ir kosmētikas ražotājs ar 200 franšīzes veikaliem 22 pasaules valstīs. Stenderam ir viena no plašākajām kosmētikas ķēdēm Ķīnā, kas sastāv no 110 franšīzes veikaliem, kas atrodas lielākajās Ķīnas pilsētās. 2014 gadā Stendera globālās mazumtirdzniecības apgrozījums sasniedza 27 miljonus eiro. Stenders veiksmes stāsts ir balstīts uz augstas kvalitātes produktiem un īpašu iepakojumu, pievilcīgu veikalu konceptu un veiksmīgu franšīzes konceptu.

Kopš 2015 gada sākuma par Stenders vadītāju ir kļuvis pasaules līmeņa kosmētikas nozares vadītājs Julien Laporte, kurš iepriekš bijis valdes loceklis pasaules slavenajā franču zīmolā L’Occitane, kura apgrozījums ir virs 1 miljarda eiro, vadītājs Angļu kosmētikas uzņēmumā Crabtree & Evelyn, kā arī L’oreal Turcijas un Baltijas pārstāvniecības vadītājs. Vadības komandas stiprināšana ar starptautiskiem kosmētikas nozares profesionāļiem un papildus investīciju piesaiste, apliecina Stenders ambiciozos attīstības plānus. 2015 gadā Stenders plāno atvērt veikalus dzīvīgajās Singapūras un Londonas pilsētās, kā arī ievērojami paplašināt produktu klāstu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas kosmētikas ražotājs Stenders ir vienojies ar Baltijas riska kapitāla fondu pārvaldnieku BaltCap par papildus viena miljona ieguldījumu, kā rezultātā mainījies uzņēmuma īpašnieku sadalījums, informē Stendera pārstāvji.

Līdz ar jauno darījumu, ir notikušas izmaiņas SIA Stenders kapitāldaļu sadalījumā. KS BaltCap Latvia Venture Capital Fund ir palielinājis dalību SIA „Stenders no 20% uz 28,34%. Pārējie dalībnieki attiecīgi ir Ieva Eglīte ar 68,69%, Jānis Bērziņš un Zane Stavra katrs ar 0,7%, Ameen Ali Y Yamany ar 1,48%.

«Jau iepriekš esam pauduši apņēmību strauji attīstīties ārvalstu tirgos un strādāt pie investīciju piesaistes. Veiksmīgā sadarbība ar BaltCap pierāda, ka Stenders ir stabils uzņēmums ar augstu potenciālu globālā mērogā. Ja līdz šim uzņēmums ir bijis kā neliela izmēra kuģis, kuru vadījām pašu spēkiem, tad līdz ar jaunu investīciju piesaisti mēs strauji izejam dziļākos starptautiskajos ūdeņos. Tas arī rada nepieciešamību piesaistīt vadītāju ar globālu pieredzi, ko esam veiksmīgi izdarījuši,» piebilst Jānis Bērziņš, Stenders padomes priekšsēdētājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotājs SIA "Stenders" pagājušajā gadā strādāja ar 9,735 miljonu eiro apgrozījumu un 1,501 miljona eiro peļņu, liecina "Firmas.lv" informācija.

Ņemot vērā, ka uzņēmums 2019.gadā mainīja finanšu gadu, to pieskaņojot kalendārajam gadam, rādītājus nevar salīdzināt ar iepriekšējo finanšu gadu.

Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka, neraugoties uz Covid-19 ietekmi, peļņas rādītāji skaidrojami ar labiem "Stenders" produkcijas realizācijas rezultātiem Ķīnas tirgū, jaunu tirgu apgūšanu un būtisku e-komercijas apmēru pieaugumu.

Pēc kompānijas vadības vēstītā, pērn būtiski audzis eksporta apmērs, galvenokārt pateicoties jaunajiem produktiem, jaunajai zīmola vizuālajai identitātei un veikalu interjera dizainam. Uzņēmuma lielākais eksporta tirgus joprojām ir Āzija, bet "Stenders" kļuva pieejams arī Surinamā un caur vairumtirdzniecību - arī veikalu tīklā "Douglas" Spānijā. Tāpat parakstīts līgums par franšīzi Jordānijā, kur 2021.gada februārī atvērts jauns veikals.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Papildināta - Par Stenders kapitāldaļu turētāju kļūst Saūda Arābijas pilsonis

Gunta Kursiša,24.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vannas un ķermeņa kosmētikas ražotāja SIA Stenders dalībnieku sarakstā notikušas izmaiņas, par vienu no uzņēmuma līdzīpašniekiem kļūstot Saūda Arābijas pilsonim Amīnam Ali Jamanī (Ameen Ali Yamany), liecina Lursoft dati.

Papildināta ar 3. 4., 5. rindkopu.

Kopš 24. septembra A. A. Jamanī pieder 2,07% SIA Stenders kapitāldaļu, kas nozīmē 5,094 tūkst. Ls ieguldījumu uzņēmumā. Līdz ar izmaiņām uzņēmuma dalībnieku sarakstā, 0,98% kapitāldaļu (2,405 tūkst. Ls ieguldījums) pieder Jānim Bērziņam un Zanei Dreimanei katram, savukārt uzņēmuma lielākā līdzīpašniece vēl aizvien ir Ieva Eglīte, kurai pieder 95,97% Stendera kapitāldaļu ar attiecīgi 235,739 tūkst. Ls ieguldījumu., liecina Lursoft dati.

Pirms izmaiņām SIA Stenders dalībnieku sarakstā 98% kapitāldaļu piederēja I. Eglītei, bet J. Bērziņam un Z. Dreimanei – pa 1% kapitāldaļu.

Uzņēmuma kapitāldaļu pārdošana saistīta ar SIA Stenders centieniem ienākt Tuvo Austrumu tirgū, kurā uzņēmuma vadība saredz lielu potenciālu, Db.lv skaidroja Stenders vadītājs Jānis Bērziņš. Viņš stāsta, ka uzņēmums jau vairākus gadus sadarbojas ar Saūda Arābiju, un patlaban lemts veidot «nopietnu ilgtermiņa sadarbību», kā rezultātā A. A. Jamanī kļuvis par SIA Stenders investoru un līdzīpašnieku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotāja "Stenders" e-komercijas pārdošanas rādītāji šā gada martā, salīdzinot ar pērno martu, ir pieauguši vairāk nekā divas reizes; aprīlī šī tendence turpinās, bet nenosedz dramatisko mazumtirdzniecības apjoma kritumu.

"Šobrīd strādājam arī pie "Amazon" kanāla attīstības, lai vēl vairāk paplašinātu klientu iespējas iegādāties "Stenders" produkciju tiešsaistē un padarītu to vēl plašāk pieejamu visā pasaulē," norāda Jans Gans (Yang Gang), "Stenders" vadītājs.

Sākoties ārkārtas stāvoklim, kompānijā kopumā situācija nemainījās tik krasi, kā tas esot noticis ar daudziem citiem Latvijas uzņēmumiem. Ķīna ir viens no svarīgākajiem "Stenders" tirgiem, kas šobrīd veido lielāko daļu no kopējā apgrozījuma. Kad Ķīnā sākās koronvīrusa uzliesmojums un ar to saistītie ierobežojumi, pārējie tirgi vēl darbojās. Savukārt šobrīd, kad citās valstīs ir spēkā ierobežojumi, Ķīnā situācija lēnām atkal sāk uzlaboties.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc īpašnieka maiņas kosmētikas ražošanas uzņēmumā Stenders tika veikta reorganizācija, un patlaban uzņēmums strādā ar peļņu, portālam DB pastāstīja Stenders vadītājs un valdes loceklis Jans Gans (Yang Gang).

Uzņēmums nupat atklājis jaunāko koncepta veikalu tirdzniecības centrā Akropole. Stenders jaunā koncepta attīstībā šobrīd investēti ap 150 tūkstoši eiro. Nākotnē paredzams, ka lielākais uzsvars tiks likts tieši uz vannošanās rituālu popularizēšanas, jo šajā segmentā Stenders ir visspēcīgākais, viņš skaidro.

«Pēc tam, kad iegādājāmies uzņēmumu, mēs to centāmies reorganizēt, lai padarītu veselīgākus finanšu rādītājus un tas ir izdevies. Patlaban Stenders strādā ar peļņu un finansiālie rādītāji ir uzlabojušies. Mēs esam strādājuši arī ar zīmola atjaunošanu - esam veikuši rebrendingu un esošo konceptveikalu rekonstrukciju, lai piedāvātu cilvēkiem svaigu Stenders,» stāsta J. Gans, gan neatklājot ieguldīto investīciju apjomu. Drīzumā plānots tirgum piedāvāt vairāk jaunu produktu, taču arī turpmāk Stenders plāno strādāt tikai ar esošo zīmolu, jauni zīmoli netiks veidoti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reaģējot uz produkcijas strauji augošo noietu pasaulē un arvien jaunu eksporta tirgu apgūšanu, Latvijas kosmētikas ražotājs Stenders uzstādījis divas jaunas pildīšanas un pakošanas līnijas, kas nodrošinās līdz pat 40% lielāku ražošanas jaudu un ektīvāku procesu, informē uzņēmumā.

Jauno līniju iegādē uzņēmums investējis ap 300 000 eiro.

2020. gads Stenders ir bijis veiksmīgs un iezīmējis pozitīvas attīstības tendences, tostarp eksporta apjoma palielinājumu, galvenokārt pateicoties jaunajiem produktiem un jaunajai zīmola identitātei. Turpinot attīstību, Stenders aprīlī ir uzstādījis jaunas produktu pildīšanas un pakošanas līnijas.

Uzņēmuma spēja ātri pielāgoties sarežģītajai Covid-19 situācijai un atbilstoši reaģēt uz pārmaiņām ļāvusi iepriekšējo gadu pabeigt ar peļņu un šo gadu uzsākt ar jauniem izaugsmes plāniem, galvenokārt fokusējoties uz biznesa attīstību jaunos tirgos, ražošanas procesu efektivizēšanu un jaunu, unikālu produktu izstrādi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas līdzekļu ražotājs SIA Stenders pēdējā finanšu gadā strādājis ar 3,58 miljonu eiro zaudējumiem, liecina uzņēmuma sniegtā informācija.

Finanšu gadu, kas ilga no 2016. gada 1. aprīļa līdz 2017. gada 31. martam, uzņēmums pabeidza ar 5,55 miljonu eiro apgrozījumu. Lielāko daļu no zaudējumiem – 2,36 miljonus eiro - veido iekļautie zaudētie debitoru parādi, db.lv informē uzņēmuma izpilddirektore Baiba Čipa- Ziemele.

Stendera apgrozījums iepriekšējā finanšu gadā bija 8,02 miljoni eiro, bet zaudējumi - 633 414 eiro.

Jau ziņots, ka šogad oktobra sākumā SIA Stenders tika pārdots Kaimanu salās reģistrētais uzņēmums CICC Ehealthcare Investment Fund. Stenders sadarbībā ar ilggadējiem uzņēmuma franšīzes partneriem Ķīnā noslēdza darījumu ar Ķīnas investīciju fondu par 100% uzņēmuma daļu pārdošanu. Par uzņēmuma jaunajiem vadītājiem kļuvuši līdzšinējie partneri un franšīzes īpašnieki Ķīnā Mr. Gang Yang un Mr. Yang Zhao. Jaunais Stenders vadītājs un valdes loceklis Gang Yang sola, ka ražošana paliks Latvijā un tiks radītas papildu darbavietas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Stenders tiek pie jaunām starptautiskām atzinībām

Jānis Rancāns,02.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Stenders starptautiskajā Cosmopolitan Beauty Award 2012 konkursā ieguvis augstākos rezultātus piecās kategorijās.

Pirmās vietas Stenders produkcija ieguvis kategorijās Labākais acu krēms (Stenders mitrinošais balzams ap acīm), Labākais sauļošanās krēms (Stenders nomierinošais balzams pēc sauļošanās), Labākais ķermeņa pīlings (Stenders ražotais rožu sāls skurbis), Labākās vannas putas/eļļa (Stenders 24 karātu zelta vannas eliksīrs) un kategorijā Labākais ķermeņa mazgāšanas līdzeklis (Stenders lavandas dušas zefīrs).

Uzņēmuma vadītājs Jānis Bērziņš uzsvēra, ka brīži, kad tiek saņemti tik nozīmīgi novērtējumi, sniedz gandarījuma sajūtu un spēku turpināt. Viņš arī sacīja, ka produktu tapšanā tiekot ieguldīts liels darbs un zināšanas, un ir dubultprieks, ja to novērtē arī kosmētikas nozares eksperti un pircēji.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotājs SIA "Stenders" šogad plāno atvērt veikalu Saūda Arābijā, intervijā sacīja "Stenders" izpilddirektore Kristīne Grapmane.

Viņa skaidroja, ka patlaban Ķīna ir viens no lielākajiem kompānijas mērķa tirgiem, kas pandēmijas laikā cieta visvairāk. Grapmane norādīja, ka "Stenders" veikaliem Ķīnā ir labs pārklājums un situācija strauji uzlabojas - apgrozījums janvārī-maijā ir dubultojies salīdzinājumā ar gadu iepriekš.

"Gads jau ir strauji iesācies, un šā gada rezultāti varētu būt līdzīgi 2021.gada apjomiem, kas "Stenders" bija veiksmīgs gads," atzīmēja kompānijas izpilddirektore.

Taujāta par pārdošanas apmēriem Ķīnā un Latvijā, Grapmane pauda, ka konkrētos tirgos situācija ir mainīga, taču šobrīd Latvijas tirgus aizņem apmēram 20% no kopējā "Stenders" apgrozījuma, Ķīnas tirgus - 60%, citas valstis - 20%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotājs SIA "Stenders" pagājušajā gadā strādāja ar 12,652 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 29,9% vairāk nekā 2020.gadā, un guva 2,303 miljonu eiro peļņu, kas ir pieaugums par 53,4%, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka, neraugoties uz Covid-19 ietekmi, peļņas pieaugums sasniegts pateicoties labiem "Stenders" produkcijas realizācijas rezultātiem Ķīnas tirgū, jaunu tirgu apgūšanu un par 80% kāpinātiem e-komercijas apmēriem.

Pēc kompānijas vadības vēstītā, pērn būtiski audzis eksporta apmērs, tostarp uzņēmuma lielākais eksporta tirgus joprojām ir Āzija.

Pērn pārskatīts sadarbības līgums ar "Douglas" - jaunā vienošanās ļāva paplašināt "Stenders" produkcijas pieejamību Polijas, Nīderlandes un Rumānijas tirgos. Tāpat pērn noslēgts līgums ar trešo lielāko aptieku tīklu Rumānijā, parakstīti jauni franšīzes līgumi un atvērti veikali Jordānijā, Irākā, Katarā un Nīderlandē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Stenders saņēmis zelta medaļu Krievijas un NVS valstu izstādē

Gunta Kursiša,30.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Stenders ieguvis zelta medaļu jeb augstāko novērtējumu Krievijas un NVS valstu nozīmīgākajā kosmētikas izstādē InterCharm 2012, kurā uzņēmums piedalījās pirmo reizi.

Kā apgalvo izstādes organizatori, 80% no skaistumkopšanas industrijas darījumiem Krievijā tiek noslēgti tieši šīs izstādes laikā. Izstāde InterCharm 2012 norisinās desmito gadu.

Zelta medaļa Latvijas uzņēmumam tika piešķirta «Par aktīvu jaunu biznesa modeļu attīstīšanu skaistumkopšanas industrijā», informē uzņēmuma pārstāvji.

Uzņēmuma vadītājs Jānis Bērziņš norāda, ka «ko tādu līdz šim nebijām piedzīvojuši» - interese par Stenders esot bijusi milzīga un potenciālie partneri pie stenda esot veidojuši rindas.

«Lai gan izstādes organizatori atzina, ka lielā uzmanība stendam tika pievērsta jaunā Stenders Gardener of Feelings zīmola vizuālā noformējuma dēļ, es domāju, ka nozīmīgs bija arī fakts, ka Stenders zīmols Krievijā ir jau zināms,» pauda J. Bērziņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas ziepju un vannas kosmētikas tirgotājs un ražotājs Stenders šogad vasarā plāno atvērt pirmo veikalu Irākā, kā arī pirmos veikalus Londonā un Singapūrā, aģentūrai BNS pastāstīja uzņēmuma Mārketinga un komunikācijas vadītāja Baiba Čipa-Ziemele.

«Noteikti turpināsim izaugsmi Baltijā, Eiropā un Āzijā. Gada sākumā esam parakstījuši sadarbības līgumu par Stenders produktu tirdzniecību Irākā, kur pirmo veikalu plānojam šī gada vasarā. Plānā ir arī veikali Londonā un Singapūrā,» pastāstīja Čipa-Ziemele.

Viņa arī norādīja, ka, pateicoties Stenders pārstāvniecībai Āzijas reģionā, uzņēmums veicis nopietnas iestrādes darbā ar potenciālajiem partneriem Korejā un Dienvidaustrumāzijā, līdz ar to šogad plānots paplašināt Āzijas tirgu ar franšīzes pārstāvniecībām un mazumtirdzniecības veikaliem.

Čipa-Ziemele arī norādīja, ka Stenders šogad plāno turpināt izaugsmi Eiropā, attīstot mazumtirdzniecības veikalu tīklu un paplašinot franšīzes veikalu tīklu Austrijā un Spānijā, kur pērn atvēra pirmo veikalu. Tāpat uzņēmumam ir svarīgi turpināt nostiprināt savas pozīcijas Latvijā un Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Stenders Grieķijas tirdzniecības centrā Golden Hall atvēris tirdzniecības vietu.

Golden Hall, kas ir augsta līmeņa tirdzniecības centrs Atēnās, kura mērķauditorija ir sabiedrības turīgākā daļa. «Veikals Grieķijā ir pirmais Stenders attīstības solis Vidusjūras reģionu valstu apgūšanā, turklāt esam ļoti veiksmīgi startējuši, pirmo tirdzniecības vietu atverot modernākajā tirdzniecības centrā Atēnās un šobrīd klientu interese par mūsu produkciju ir ļoti liela un pircēju skaits arvien pieaug,» norāda Stenders Mārketinga komunikācijas vadītāja Maija Āboliņa.

Šogad Stenders jau ir paplašinājis veikalu tīklu esošajās franšīzes teritorijās – Krievijā (8 jauni veikali), Ķīnā (8 jauni veikali), Baltkrievijā (1 jauns veikals), Slovēnijā (1 jauns veikals) un Lietuvā (2 jauni veikali). Šā gada maijā tika atvērts arī pirmais Stenders veikals.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas kosmētikas un ziepju ražotāja Stenders apgrozījums pērn, salīdzinot ar iepriekšējo gadu nav piedzīvojis būtiskas izmaiņas. 2013. gadā uzņēmums apgrozījis aptuveni 6,5 miljonus eiro, kas ir apmēram tikpat, cik pirms gada, Db.lv uzzināja uzņēmumā.

2012. gadā SIA Stenders apgrozījums veidoja 4,55 jeb 6,47 miljonus eiro, liecina Lursoft dati. Savukārt ražotāja peļņa bija 205 tūkstoši latu jeb 291 tūkstotis eiro. Kā Db.lv stāstīja SIA Stenders pārstāve Baiba Čipa – Ziemele, peļņas un citi finanšu rādītāji par 2013. gadu pašlaik vēl nav aprēķināti.

SIA Stenders pārstāvji norāda, ka pērn tika atvērti 43 jauni veikali, un tādējādi pašlaik 22 pasaules valstīs ir kopumā 230 Stenders veikali. Uzņēmuma pārstāvji stāsta, ka lielākā izaugsme esot Ķīnā, kuras lielākajās pilsētās kopumā darbojas 110 Stenders veikali.

Visos reģionos Stenders mazumtirdzniecības apgrozījums audzis par gandrīz 17%. 2013. gadā visos Stenders veikalos pasaulē mazumtirdzniecības apgrozījums veidoja aptuveni 27 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas kosmētikas ražotājs STENDERS finanšu gadu plāno noslēgt ar 30% apgrozījuma pieaugumu un jaunu uzņēmuma vadītāju.

Uzņēmums līdzšinējā vadītāja Žiljēna Laporta (Julien Laporte) vadībā esot spējis pacelt apgrozījumu līdz ~8,2 milj.* eiro, nodrošinot lielāko uzņēmuma izaugsmi pēdējo 5 gadu laikā. Aizvadītā gada laikā noslēgti jauni sadarbības līgumi, atvērts pirmais uzņēmuma veikals Singapūrā un ievērojami attīstīts produktu sortiments. Līgumsaistības ar Ž. Laportu beidzas šā gada 31. martā, kad vadītāja amatu pārņems ilggadējā STENDERS Russia vadītāja Aleksandra Novinska. Ž. Laports turpinās konsultēt uzņēmumu dažādos globālās attīstības jautājumos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Jaunais vadītājs apņēmies Stenderu stūrēt globālo kosmētikas zīmolu jūrā

Anda Asere,19.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotāja Stenders jaunā vadītāja Žiljēna Laporta galvenais mērķis ir padarīt kompāniju par globālu tirgus spēlētāju

Pirmie soļi jau ir sperti – sortimentā parādās jauni produkti, šogad paredzēts atvērt savus veikalus Singapūrā un Lielbritānijā.

Pašlaik Latvijas kosmētikas ražotājam Stenders ir 200 franšīzes veikalu 22 pasaules valstīs. Viena no plašākajām veikalu ķēdēm ir Ķīnā, kur ir 110 franšīzes veikali. Pērn Stendera globālās mazumtirdzniecības apgrozījums sasniedza 27 miljonus eiro. Šī gada sākumā Stenders vienojās ar riska kapitāla fondu pārvaldnieku BaltCap par papildu viena miljona eiro ieguldījuma veikšanu. Par uzņēmuma vadītāju kļūstot Ž. Laportam, iepriekšējais vadītājs Jānis Bērziņš kļuvis par Stenders padomes priekšsēdētāju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Stenders jaunu produktu izstrādē sadarbosies ar Šveices Givaudan

Sandra Dieziņa,10.05.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ziepju un vannas kosmētikas ražotājs Stenders noslēdzis līgumu ar pasaulē vadošā smaržu un aromātu industrijas kompāniju Givaudan par sadarbību jaunu ķermeņa kosmētikas produktu radīšanā.

«Šīs sadarbības mērķis ir izveidot niansētākos un izsmalcinātākos aromātus Stenders ikdienas ķermeņa un sejas kopšanas kosmētikai. Tas nozīmē, ka tuvākā gada laikā plānots ieviest vairāk kā 12 jaunus sejas kopšanas produktus, šampūnus un balzamus matiem,» informē Stenders pārstāve Marta Romanova. Šveices kompānija palīdzējusi radīt Dior, Ed Hardy, Mark Jacobs, JLo, Calvin Klein zīmolu kosmētiku un smaržas. Kā atklāj Stenders pārstāve, šobrīd puse no pasaules aromātu dižgariem jeb tā saucamajiem TOP «deguniem» strādā šajā kompānijā un šie speciālisti spējīgi atpazīt ap 3000 dažādu aromātu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Krievijas nestabilā ekonomiskā situācija pērn būtiski ietekmējusi Stendera finanšu rādītājus

LETA,16.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievijas ekonomikas straujā sabremzēšanās un situācija ar nestabilo valūtu ir būtiski ietekmējusi Latvijas kosmētikas ražotājas SIA Stenders kopējos finanšu rādītājus un attīstību kopumā, stāsta Stendera mārketinga un komunikāciju vadītāja Baiba Čipa-Ziemele.

Viņa norāda, ka plānotā pieauguma vietā Krievijā pagājušais gads tika pabeigts ar gandrīz 40% samazinājumu.

Uzņēmuma provizoriskie rezultāti liecina, ka 2014.gadu Stenders pabeidzis ar aptuveni 6,4 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir līdzīgi kā 2013.gadā. Taču kopumā, atskatoties uz aizvadīto gadu, uzņēmums ir apmierināts ar rezultātu. Par pagājušā gada peļņas rādītāju Čipa-Ziemele komentārus nesniedz.

Taču pagājušā gada laikā turpinājās Stendera attīstība Ķīnā, un 2014.gadā šajā tirgū ir 20% pieaugums pret iepriekšējo gadu. Tāpat pieauguši Latvijas mazumtirdzniecības rādītāji, gadu noslēdzot ar 14% pieaugumu. «Tādējādi, ņemot vērā situāciju Krievijā, rezultāti ir likumsakarīgi, un esam gandarīti, ka izdevies saglabāt sasniegto līmeni,» atzīmē Čipa-Ziemele.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Stenders atver jau septīto veikalu Igaunijā

Sandra Dieziņa,11.11.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šomēnes vannas un kosmētikas ražotājs SIA Stenders ziepju fabrika Igaunijā atvēris jaunu veikalu.

Veikals atvērts otrajā lielākajā Igaunijas pilsētā Tartu jaunā tirdzniecības centrā Tasku, informē kompānija. Stenders Igaunijā veiksmīgi darbojas jau vairākus gadus un šajā laikā ir atvērti 4 veikali Tallinā, viens veikals Pērnavā un viens Narvā.

Šogad Stenders jau paplašinājis veikalu tīklu esošajās franšīzes teritorijās – Krievijā atvērti astoņi jauni veikali, Ķīnā - tikpat, Baltkrievijā - viens, Slovēnijā - viens un Lietuvā divi jauni veikali. Kompānija atklāj, ka maijā tika atvērts pirmais Stenders veikals Kolumbijā, bet oktobrī durvis vēra pirmā Stenders tirdzniecības vieta Grieķijā. Līdz 2010. gada beigām Stenders plāno atvērt vēl vismaz 15 jaunus veikalus, galvenokārt Ķīnā un Krievijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Stenders ražošanā sāk izmantot Baltijas dzintaru

Gunta Kursiša,08.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotājs Stenders sācis izmantot sasmalcinātu dzintaru ķermeņa kopšanas līdzekļu ražošanā. Dzintara izmantošanā tika ņemts vērā tas, ka austrumu zemēs ir ļoti svarīgi, lai produktu sastāvā būtu kaut kas raksturīgs izcelsmes vietai.

«Ja mums ir jāizskaidro, kas ir Baltijai raksturīgs, tad viena no šādām lietām ir dzintars. Tajā pašā laikā Ķīnā un citās austrumu zemēs par to neko nezina,» stāsta Stenders vadītājs Jānis Bērziņš, norādot, ka, izstrādājot Stenders Dzintara līnijas produktus, tika ņemtas vērā ne vien dārgakmens īpašības, bet arī vēsturiskā un emocionālā saikne, kas saista Baltijas jūras valstis.

Līdz šim Austrumu valstis Baltijas dabai raksturīgas izejvielas novērtējuši ar lielu interesi. Vislielākā piekrišana ir dzērveņu, kumelīšu, kliņģerīšu, liepziedu, medus un kazas piena produktiem, norāda J. Bērziņš.

Komentāri

Pievienot komentāru