Īrijas tirgus ir viens no augošākajiem SIA Spilva eksporta tirgiem.
Šā gada pirmajā ceturksnī eksports uz Īriju pieaudzis par 74 %, salīdzinājumā ar tādu pašu laikaposmu pērn, liecina Spilvas sniegtā informācija. Īrijas tirgus pieaudzis, pateicoties izbraucējiem no Latvijas. Otrs augošākais eksporta tirgus pirmajā ceturksnī Spilvai bijis Somija ar 19 % pieaugumu.
Straujāk par kopējo eksporta pieaugumu 4,1 % apjomā ir palielinājies Spilvas produkcijas eksports uz tās lielākajiem ārvalstu tirgiem – Krieviju un Igauniju. 2012. gada 1. ceturksnī Spilvas produkcijas eksports uz Krieviju pieauga 10,9% apjomā, bet uz Igauniju – par 15,3%, salīdzinot ar 2011. gada pirmajiem 3 mēnešiem.
«Uzņēmuma darbā īpaši nozīmīgs ir produkcijas eksporta pieaugums uz Igauniju un Krieviju – ārvalstu tirgiem, kuros Spilva strādā visilgāk un kuras jau tradicionāli ir lielākās uzņēmuma produkcijas patērētājas ārpus Latvijas. Pieauguma iemesls ir Spilvas komandas pastiprinātais darbs eksporta tirgos, nodrošinot produkcijas pieejamību un pamazām palielinot Spilvas ražojumu sortimentu,» komentē Spilvas mārketinga direktore Dana Erciņa – Užāne.
Spilvas ražojumi pēdējā gada laikā ir eksportēti uz tādām valstīm kā Azerbaidžāna, Baltkrievija, Igaunija, Īrija, Kazahstāna, Kirgizstāna, Krievija, Lielbritānija, Lietuva, Somija, Ukraina, Vācija, Zviedrija. 2011. gadā Spilvas pārdošanas ieņēmumi eksporta tirgos palielinājās par 7,3%, salīdzinot ar 2010. gadu un sasniedzot 1,88 miljonus latu.