Sniega trūkuma dēļ decembrī Rīgas dome nav iztērējusi divus miljonus latu kā 2010. gada beigās, tomēr viens miljons ir izlietots, kā tas bijis plānots, vēsta laikraksts Diena.
Satiksmes departamenta pārstāve Ilze Dišlere skaidrojusi, ka veikti dažādi uzturēšanas darbi, kādus parasti veic vasaras periodā, līdz ar to nevarot runāt par īpašu ietaupījumu.
Kopējā summa, ko transportbūvju uzturēšanai dome atvēlēja 2011. gada sākumā, bija 8,8 miljoni latu, bet pēc grozījumu veikšanas pavasarī summa pieauga līdz 12,7 miljoniem. Šāgada budžetā ieplānoti 9,36 miljoni latu.
Oktobrī ielu un tiltu uzturēšanai izlietoja 603 tūkstošus latu, novembrī - 679 tūkstošus. Līdzekļu izlietojums decembrī liecina, ka Satiksmes departaments acīmredzot nav centies taupīt uz neuzsnigušā sniega rēķina, bet izlietojis ieplānoto miljonu latu citiem mērķiem, norāda laikraksts.
I. Dišlere teikusi, ka veikti tādi uzturēšanas darbi, kādus parasti veic vasarā, piemēram, ielu slaucīšana, apmaļu remonts u. c., precīzi gan nenorādot, kam un cik nauda izlietota. Vairākas reizes decembrī ielas arī kaisītas ar pretslīdes materiāliem, par ko liecina paziņojumi presei. «Operatīvi tiek izlemts, ko darīt atkarībā no laika apstākļiem,» skaidrojusi I. Dišlere.
Latvijas Automoto biedrības prezidents Juris Zvirbulis (Vienotība) miljonu mēnesī ielu uzturēšanai vērtējis kā visai lielu summu, taču atzinis, ka grūti vērtēt tās izlietojumu, neredzot precīzu atskaiti. «Izklausās ļoti liels skaitlis, bet jāņem vērā, ka ir arī pastāvīgās izmaksas, tehnika ir jāuztur kārtībā, lai nav tā, ka nekas netiek darīts un strādā tikai tad, kad uzsnieg sniegs. Ja gribam, lai Rīgā būtu garantēts pakalpojums, tehnikai ir jābūt kārtībā.» Par to, ka decembrī iztērēts krietni vairāk nekā novembrī vai oktobrī, brīnījies autožurnālists Pauls Timrots: «Tādā ziemā kā šī vienīgais, par ko uztraukties, ir tilti un viadukti no rītiem. Mēs zinām, ka pagājušā gada decembrī bija ļoti daudz sniega.»