Atzīmējot valsts simtgadi, Latvijas ražotāji izstrādājuši dažādus produktus. Tam esam veltījuši rubriku Simtgades produkti.
Šodien piedāvājam ieskatu divos «Food Union» ražojumos - «Ekselence» saldējums un «Kārums» sieriņš.
«Zīmola «Kārums» jubilejas sieriņa un zīmola «Ekselence» saldējums Latvijas karoga krāsās «Latvijai Simts» ieviešana «Food Union» produktu sortimentā un veikalu plauktos jau tagad pozitīvi ietekmē uzņēmuma kopējos pārdošanas rezultātus,» portālam db.lv stāsta Ieva Ražinska, «Food Union» mārketinga vadītāja.
«Kārums» sieriņi pārdošanā ir pieejami kopš pagājušā gada rudens. «Kārums» sieriņi jubilejas iepakojumā ir nopērkami Latvijā, kā arī tiek eksportēti uz Igauniju, Lietuvu, Vāciju, Angliju un Zviedriju. Savukārt, «Ekselence» saldējums «Latvijai Simts» ir produkts, kas paredzēts tikai vietējam tirgum.
«Ekselence» saldējums ir īpašais Latvijas simtgades produkts limitētā daudzumā. «Food Union» plāno, ka šā gada laikā Latvijas iedzīvotāji apēdīs līdz 50 tonnām «Ekselence» saldējuma.
Arī zīmola «Kārums» sieriņi simtgades jubilejas iepakojumā ir pieejami ierobežotu laiku. Kopumā līdz šā gada novembrim tiek plānots saražot ap 30 miljoniem sieriņu.
«Ekselence» saldējums ir jauns zīmola produkts ar speciāli Latvijas simtgadei izstrādātu sastāvu, bet «Kārums» sieriņa garša ir klasiskā - vaniļas sieriņa garša ar šokolādes glazūru. Jaunums ir pats Latvijas simtgadei veltītais iepakojums, kas aicina stiprināt apziņu «Es esmu Latvija» un «Mēs mīlam Latviju!».
Investīciju apmērs, kas ieguldīts abu produktu palaišanā tirgū, ir ap 40 tūkstošiem eiro.
Abu «Food Union» Latvijas simtgadei veltīto produktu iepakojumos ir integrēts «Latvijai 100» oficiālais logotips, pēc kura patērētāji var viegli atpazīt, ka šis ir īpašais Latvijai jubilejai veltītais produkts.