Citas ziņas

Rīgā viesosies slavenais Business Week galvenais redaktors John Byrne

,20.09.2007

Jaunākais izdevums

Jau nākamnedēļ Fastleader Vadības konferencē Rīgā viesosies pasaulē ietekmīgā biznesa žurnāla Business Week galvenais redaktors John Byrne, kurš žurnālā darbojas jau 18 gadus.

John Byrne ir goda viesis Fastleader Vadības konferencē, kas notiks 26. un 27.septembrī Reval Hotel Latvia. Konferencē uzstāsies arī citi pieredzējuši ārvalstu un vietējie vadības speciālisti, kā arī Latvijā izcilākie vadītāji.

Fastleader Vadības konference, ko organizē "Hansa Conferences" un "Fastleader.com", notiek jau trešo gadu.

57 vāka publikāciju īpašnieks

John Byrne strādā Business Week gandrīz 18 gadus. Viņa vadībā tika attīstītas idejas par mēneša bestselleru sarakstu, izveidota vadošo biznesa industrijas skolu klasifikācija, žurnāla tops par labākajām un sliktākajām uzņēmuma vadībām un radīts saraksts ar visdāsnākajiem filantropiem. Strādājot Business Week John Byrne sasniedza rekordu - 57 žurnāla pirmā vāka publikācijas.

Cauri ellei un atpakaļ

John Byrne visu profesionālo darbības dzīves daļu ir aizvadījis žurnālos, tāpēc, kurš gan cits, ja ne viņš pārzina šo biznesu. J.Byrne visvairāk saistījusi tematika par uzņēmuma vadību. Daudzus gadus viņš šo tēmu pētījis Business Week līdz nolēmis uzrakstīt vienu no pārdotākajām vadības grāmatām "Jack:Straight form the Gut". John Byrne ir pavadījis vairāk nekā 1000 stundas kopā ar vienu no visu laiku ekstravagantākajiem un prasīgākajiem vadītājiem - bijušo General Electric vadītāju Jack Welch. Rakstot grāmatu par Jack Welch John Byrne saka, ka izgājis cauri ellei un atpakaļ, taču guvis daudz vērtīgu atziņu, ko realizējis arī savā praksē, būdams galvenais redaktors Business Week.

Latvijas un ārvalstu vadības speciālisti

Fastleader Vadības konferences viens no galvenajiem lektoriem Gareth Jones ir Eiropas vadošais eksperts organizāciju kultūrā un vadībā. Viņš ir iekļuvis pasaules ietekmīgāko biznesa domātāju topā - Thinkers 50. G.Jones ir autors rakstam "Why Should Anyone Be Led by You?", kas ieguva Harward Business Review prestižo McKinsey balvu par labāko rakstu. 2006.gadā iznākusī grāmata ar tādu pašu nosaukumu ir piecu gadu ilgušā pētījuma kulminācija par autentisku vadību.

Konferencē uzstāsies Chris Nichol, "Oratio Lingua" direktors (Kanāda), kā arī speciālisti no Latvijas -Ph.D. Atis Zakatistovs, Poļina Nazarova, "Europian Hit Radio" pārdošanas un mārketinga nodaļas vadītāja, Valts Ābols, "GlaxoSmithKline Latvia" valdes priekšsēdētājs, Pēteris Dzirkals, "Latvijas energoceltnieks" valdes priekšsēdētājs, Andris Ozoliņš, "DnB Nord Banka" valdes priekšsēdētājs, Aigars Lazdāns, "Latvijas Tālrunis" direktors un Juris Baumanis, "Sportland" izpilddirektors.

Par "Hansa Conferences"

"Hansa Conferences" ir viena no vadošajām Baltijas kompānijām, kas organizē augsta līmeņa konferences, meistarklases un seminārus vadības, personālvadības, mārketinga, pārdošanas un inovācijas jomās ar zīmoliem Best Marketing, Fastleader.com, Labs Serviss.lv, InnoLatvia, u.c.

Fastleader Vadības konference notiek trešo gadu. Vadības konferencēs piedalās vadošie ārvalstu un Latvijas eksperti līderības un organizācijas vadības jomā. Iepriekšējā Vadības konferencē "Gudrs līderis. Kā viņš strādā?" pasaulē atzīti eksperti dalījās pieredzē, kā gudri vadītāji iedvesmo un vada savus cilvēkus, kā viņi padara efektīvākus procesus uzņēmumā ar mērķi sasniegt labākus rezultātus, vienlaikus līdzsvarojot darbu un personisko dzīvi.

Informāciju sniedza:

Natālija Gavriļenkova

"Hansa Conferences"

izpilddirektore

Informāciju sagatavoja:

Ilze Jansone

T.7358920; M.29858014

[email protected]

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Rīgā viesosies Business Week galvenais redaktors

,20.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nākamnedēļ Fastleader Vadības konferencē Rīgā viesosies pasaulē ietekmīgā biznesa žurnāla Business Week galvenais redaktors John Byrne, kurš žurnālā darbojas jau 18 gadus, liecina konferences organizatoru sniegtā informācija medijiem.

John Byrne ir goda viesis Fastleader Vadības konferencē, kas notiks 26. un 27.septembrī Reval Hotel Latvia.

Fastleader Vadības konference, ko organizē Hansa Conferences un Fastleader.com, notiek trešo gadu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Rīgā notiks Fastleader Vadības konference 2007

,29.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau trešo reizi Latvijā notiks Fastleader Vadības konference, ko organizē "Hansa Conferences" un "Fastleader.com". Šogad Vadības konferences tēma būs "Patiesi sirsnīga vadība" - kā rūpēties par darbiniekiem un izrādīt tiem patiesu cieņu, nezaudējot godīgumu un atklātību, vērtējot darbinieku paveikto. Starp konferences runātājiem būs ne tikai Latvijas izcilākie vadītāji, bet arī pieredzējuši ārvalstu vadības speciālisti.

Natālija Gavriļenkova, "Hansa Conferences" izpilddirektore: "Šogad Vadības konferences tēma ir veltīta patiesi sirsnīgai vadībai, jo mūsdienās vadītājs vairs nav tikai hierarhijas piramīdas smaile, vadītājam ir jāspēj iedvesmot un motivēt darbiniekus. Ar savām pētījumu atziņām un praktisko pieredzi sirsnīgā un patiesā vadībā konferencē dalīsies vairāki ārvalstu lektori, kā arī Latvijas veiksmīgākie vadītāji.".

Fastleader Vadības konferencē tiks prezentēti Fastleader.com jaunākā vadības stilu pētījuma rezultāti. Konference norisināsies 2007.gada 26. un 27.septembrī viesnīcā "Reval Hotel Latvija".

Konferences goda viesi

Gareth Jones ir Eiropas vadošais eksperts organizāciju kultūrā un vadībā. Viņš ir iekļuvis pasaules ietekmīgāko biznesa domātāju topā - Thinkers 50. G.Jones ir autors rakstam "Why Should Anyone Be Led by You?", kas ieguva Harward Business Review prestižo McKinsey balvu par labāko rakstu. 2006.gadā iznākusī grāmata ar tādu pašu nosaukumu ir piecu gadu ilgušā pētījuma kulminācija par autentisku vadību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc nominācijas komisijas veiktās kandidātu atlases un RTU rektora apstiprinājuma ar šī gada 26. jūniju par Riga Business School kā Rīgas Tehniskās universitātes struktūrvienības direktoru kļūs Klaudio Rivera. Direktora amatā Klaudio Rivera nomainīs ilggadējo Riga Business School direktoru Jāni Grēviņu.

Riga Business School direktora atlase notiek reizi piecos gados. Nominācijas komisija darbu uzsāka šī gada 5. janvārī. Tās sastāvā bija deviņi dalībnieki ar dažādām lomām Riga Business School darbībā. Pēc atlases publiskas izsludināšanas konkursā pieteicās 26 kandidāti. Uz noslēguma pārrunām uzaicinājumu saņēma trīs kandidāti ar augstāko vērtējumu pēc nominācijas komisijas izvērtējuma.

Sanda Liepiņa, Riga Business School padomnieku konventa vadītāja: “Ir noslēdzies nominācijas komisijas darbs, un RTU rektors apstiprinājis Riga Business School jauno direktoru. Riga Business School stratēģija nākošajiem pieciem gadiem ir mērķtiecīga izaugsme uzņēmējdarbības stiprināšanā tehnoloģiju dominējošā laikā. Inovāciju vadība, digitalizācija un biznesa līderība būs vadošie virzieni nākošo gadu laikā. Riga Business School paredz studentu skaita tālāku izaugsmi, īpaši attīstot apmācības mikrokursu līmenī, attīstot bakalaura un MBA programmas, fokusējoties uz tālāku augsta līmeņa vadītāju apmācību, kā arī Mini MBA programmas piedāvājuma attīstīšanu, un to visu darīt sadarbībā ar vairākām pasaules līmeņa biznesa skolām. Klaudio Riveras redzējums par augstskolas attīstību deva pārliecību, ka skolas stratēģija nonāk īstajās rokās.”

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Michelin ceļveža inspektori ir pavadījuši vēl vienu gadu, apceļojot Latviju un meklējot tās labākos restorānus. Kopumā 2025. gada ceļvedī būs iekļauts 31 restorāns, tostarp divi saņēmuši vienu Michelin zvaigzni, trīs ieguvuši Bib Gourmand apbalvojumu par kvalitatīvu un meistarīgu ēdienu gatavošanu, un viens ieguvis Michelin Zaļo zvaigzni par ilgtspējīgu pieeju.

"Michelin" kvalitātes zvaigzne piešķirta restorānam "John Chef's Hall", kā arī zvaigzni saglabājis restorāns "Max Cekot Kitchen".

"Michelin" zaļo zvaigzni jeb ilgtspējas apbalvojumu saglabājis restorāns "Pavāru māja".

"Michelin Selected Restaurants" jaunākajā ceļvedī iekļauti pieci jauni restorāni - "B7", "Babo", "Lowine", "Seasons" un "Stage 22".

Savukārt arī turpmāk "Michelin Selected Restaurants" ceļvedī iekļauta "Tauro", "Zoltners", "Mo", "3 pavāri", "Whitehouse", "36.līnija", "John", "COD", "Le Dome", "Chef's Corner", "Barents Coctails & Seafood", "Barents", "Aqua Luna", "Entresol", "Ferma", "Neiburgs", "Tails", "H.E.Vanadziņš", "Akustika", "KEST" un "Riviera".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā reģistrēti kopumā 16,36 tūkstoši jaunu uzņēmumu, liecina Lursoft dati.

Salīdzinot ar 2012.gadu, pagājušā gadā reģistrēto uzņēmumu skaits sarucis, taču jaunreģistrēto uzņēmumu skaita kritums nebūt nenozīmē, ka būtu samazinājusies arī jauno uzņēmēju radošā pieeja, izvēloties savu uzņēmumu nosaukumus. Veicot pētījumu par 2013.gadā reģistrēto uzņēmumu nosaukumiem, Lursoft secinājis, ka radoši ļaudis dzīvo visā Latvijas teritorijā, sākot ar Liepāju, beidzot ar Daugavpili.

Vairāki uzņēmēji saviem uzņēmumiem izvēlējušies nosaukumus, kuri liek uzreiz noprast par komersanta darbības jomu. Tādi ir, piemēram, Beķerfeja, Ātra Paka, Kārumu fabrika, Prieks Būvēt, Tortes fabrika. Lursoft novērojumi arī liecina, ka nezūdoša ir cilvēku vēlme uzņēmumu nosaukumos iepīt pozitīvisma pilnus vārdus, kas, pavisam iespējams, nākotnē varētu līdzēt veiksmīgi vairot klientu loku. Starp interesantākajiem pērn reģistrēto uzņēmumu nosaukumiem, kuri tā vien vairo ticību savām spējām un rada optimismu, noteikti jāmin Yes, we can, Laimīgie nami, Good Feeling, Labs dzēriens, Tīri un Skaisti, Patiesi ar Mīlestību, Pozitīvo emociju aģentūra, Happy Latvia, tomēr ir uzņēmēji, kuri uzskata, ka lietas ir jāsauc īstajos vārdos, tādēļ pagājušajā gadā arī reģistrēti uzņēmumi, kuriem ir tādi nosaukumi kā Cerība resnīšiem un Pēdējā aģentūra.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā topošais biroju nomas projekts “Elemental Business Centre” 30.martā nosvinēja spāru svētkus, tādējādi atzīmējot apjomīgāko būvniecības darbu paveikšanu.

Līdztekus ierastajām spāru svētku tradīcijām, kā vainagu uzcelšana ēku augšējā stāvā un projektam pietuvinātu personu uzrunas, pasākumā bija vērojams arī īpašs kaskadiera priekšnesums – pārgājiens no vienas “Elemental Business Centre” ēkas jumta stāva uz otru.

“Elemental Business Centre” ir biroju nomas projekts Rīgā, Skanstes ielā 25, ar 21 000 m2 iznomājamo platību divās ēkās, kuras plānots nodot ekspluatācijā šā gada rudenī. Biroju nomas kompleksa būvniecība tika uzsākta 2021. gadā zem nosaukuma “Elemental Skanste”, taču šā gada sākumā projekts tika pārdēvēts par “Elemental Business Centre”.

Projekta attīstītāja “Kapitel” izpilddirektors Tāvi Ojala spāru ceremonijā norādīja, ka savā vairāk nekā 25 gadu pieredzē uzņēmumam ir nācies saskarties ar dažādiem izaicinājumiem, taču “Elemental Business Centre” būvniecība, ņemot vērā pēdējo gadu globālos notikumus, īpaši izceļas.“Neskatoties uz izaicinājumiem, mēs apņēmīgi turpinājām īstenot “Elemental Business Centre” projektu. Pirms diviem gadiem, ar mūsu profesionālo kolēģu un uzticamo partneru atbalstu, mēs šeit uzsākām būvniecību un tagad redzam, ka mūsu pūles ir atmaksājušās, jo mūsu acu priekšā top Rīgas labākās biroju ēkas. Jau šoruden mēs šeit varēsim svinēt atklāšanu, iezīmējot nozīmīgu pavērsienu mūsu ceļā uz pasaules līmeņa biroju nomas kompleksu,” sacīja T. Ojala. Viņš arī norādīja, ka mūsdienās augstākās klases biroju kompleksi ir kļuvuši par neatņemamu pilsētvides sastāvdaļu, tāpēc “Kapitel” tiecas attīstīt biroju ēkas, kas ne vien nodrošina izcilu darba vidi, bet arī uzlabo pilsētas ainavu un veicina vietējās kopienas izaugsmi un labklājību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par spīti pēdējā laika pazīmēm par iekšzemes kopprodukta (IKP) stabilizāciju pasaules valstīs, Centrālā un Austrumeiropas valstis ekonomikas atlabšanas ziņā joprojām atpaliek no Rietumu valstīm, raksta Business Week.

Runājot konkrēti par Latviju, Business Week norāda uz mūžsenajiem strīdiem par to, kas padara cilvēku par pesimistu un kas par optimistu. Proti, Latvijas premjers Valdis Dombrovskis augustā sacījis, ka valsts IKP rādītāji, kas patiesībā liecina par dziļu lejupslīdi, «norāda uz ekonomikas stabilizāciju».

Atgādinām, ka Latvijas Centrālās statistikas pārvaldes dati liecina, ka šī gadā pirmajā ceturksnī, salīdzinot ar 2008. gada attiecīgo laika periodu, Latvijas IKP saruka par 18%, savukārt otrajā ceturksnī kritums palielinājies līdz 19.6%. Business Week ironizē par V. Dombrovska mēģinājumu mierināt tautu: «situācija vismaz nav tik dramatiska, kā prognozējuši atsevišķi ekonomisti, proti, kritumu 22 līdz 28 procentu apmērā».

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Riga Fashion Week 2017 kā inovāciju etalons

Alans Amrons, amerikāņu izgudrotājs, 40 patentu turētājs, DB viesautors*, sagatavoja Annija Apsīte,07.11.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izgudrošana un būšana inovatīviem attiecas ne tikai uz jauniem produktiem un pakalpojumiem jau ierastās un pašsaprotamās industrijās.

Lai būtu soli priekšā pasaulei, jebkuru lietu izgudrotājiem un dizaineriem jābūt radošiem un inovatīviem. Lai spētu noturēt savu ietekmi, ikvienam jābūt inovatīvam un radošam. Jābūt progresīvi domājošam un galu galā - progresīvam savā rīcībā. Modes dizaineri noteikti ir vieni no viedākajiem un talantīgākajiem, kuriem ir skaidra vīzija par mūsdienu pasauli. Viņi spēj ne tikai izgudrot inovatīva izskata un stila drēbes, bet tās vienlaikus rada arī funkcionāli pareizas no dizaina, materiāla un krāsu aspektiem. Atšķirībā no produktu izgudrošanas citās jomās, modes pasaulē izgudrotāji jeb dizaineri ir pamanīti un kļūst par stilīguma, mūsdienīguma un funkcionalitātes paraugiem. Visbiežāk jauno izgudrojumu krāsa, materiāls un stils nav tas, kas nosaka jaunā produkta veiksmi vai neveiksmi, ieejot pasaules tirgū. Savukārt modes pasaulē krāsa, materiāls (audums) un stils (izskats), kopā savienojot, veido kombināciju, kas nosaka to, vai jaunais dizains atradīs vietu tirgū. Sava zīmola aizsargāšana (tāpat kā veiksmīgi izstrādāta dizaina aizsargāšana) ir ārkārtīgi būtiska. Preču zīmju reģistrēšana (un mazo burtiņu TM pievienošana pie sava zīmola nosaukuma), kā arī patenta reģistrēšana ir atslēga, kā aizsargāt sev piederošo izgudrojumu. Var droši teikt, ka neviens nevēlētos redzēt konkurentu nopelnām no paša radītajām veiksmīgajām biznesa idejām, kuras jums ļāvušas nopelnīt naudu un kuras ar jūsu pūlēm ir iepazīstinātas ar pasauli. Gribu atgādināt, ka preču zīmes un patenta reģistrēšana nav dārga un ir ļoti rekomendējama.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Elemental Business Centre" būvnieks "Merks" nodevis biroju ēku kompleksu attīstītājam "Kapitel", tādējādi noslēdzot būvniecības posmu, kas tika uzsākts 2021.gada septembrī.

Projekta kopējās investīcijas pārsniedz 60 miljonus, un tas sastāv no divām ēkām ar 21 000 m2 kopējo iznomājamo platību. Šobrīd nomai vēl pieejami 5000 m2 biroju platību, savukārt teju 75% ir jau iznomāti. Pašlaik jaunās biroja telpas tiek nodotas pirmajiem desmit nomniekiem, kuru kopējais darbinieku skaits biroju ēku kompleksā būs aptuveni 500. Pirmie nomnieki darbu "Elemental Business Centre" sāks jau oktobra beigās.

"Elemental Business Centre" pārdošanas vadītājs Imants Krēsliņš stāsta, ka Skanstē tapušās biroju ēkas ir gatavas un tuvākajā laikā tās apdzīvos vairums to nomnieku.

"Ar lielu prieku paziņojam, ka aktīva darba rezultātā, līdz ar biroju centra nodošanu ekspluatācijā, telpas varam nodot desmit uzņēmumiem, kuru darbinieki sāks tās izmantot jau no oktobra beigām. Nākamie desmit nomnieki savas jaunās telpas sāks apdzīvot nākamā gada pirmajā ceturksnī, kad arī gaidāma pusdienu restorāna "Restart" un fizioterapijas centra "Fiziocentrs" atvēršanas svētki. Prieks redzēt, ka ēkā izmantotās tehnoloģijas uzrāda iecerēto efektivitāti, jau šobrīd ēkas apkurei tiek izmantoti ģeotermālie siltumsūkņi, kā arī ēkā tiek nodrošināts augstākās klases mikroklimats. Ar ēkas nodošanu ekspluatācijā esam izpildījuši visus solījumus nomniekiem, kuri mums uzticējās būvniecības gaitā."

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kamēr Eiropas ekonomika cīnās ar recesiju, viens sektors tomēr ir sācis augt-tas ir "melnais tirgus", atsaucoties uz Austrijā veiktu pētījumu, vēsta Business Week. Latvija šajā jomā tiek īpaši izcelta.

Tiek prognozēts, ka ēnu ekonomika, kurā neietilpst nopietni noziegumi, piemēram, narkotiku tirdzniecība un prostitūcija, šogad 14 bagātākajās Eiropas Savienības valstīs, kas ietilpst arī Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijā, pieaugs par 0.3 līdz 0.9%.

Vislielākais ēnu ekonomikas pieaugums - 0.8 līdz 0.9% - tiek prognozēts Īrijā, Lielbritānijā un Spānijā. Vismazākais pieaugums tiek paredzēts Beļģijā, Austrijā un Vācijā.

Pētījumā nav aplūkots potenciālais ēnu ekonomikas pieaugums bijušajās PSRS valstīs, bet ekonomisti norāda, ka "tas būs tāds pats, ja ne vēl lielāks".

Business Week raksta, ka ēnu ekonomikas apjomi dažādos reģionos ir atšķirīgi. Piemēram, Ziemeļeiropā un Skandināvijā tā ir ap 10 - 18% no oficiālā IKP. Vidusjūras valstīs, piemēram, Portugālē un Itālijā apjoms ir lielāks - 20 līdz 25%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas laikraksta Äripäev galvenais redaktors Melis Mandels (Meelis Mandel) Zviedrijas bankām Swedbank un SEB nosūtījis vēstuli, kurā lūdz turpmāk, rakstot par Baltiju, atsevišķi atspoguļot Igauniju, Latviju un Lietuvu, jo attīstība šājās valstīs atšķiras, ziņo bbn.

«Dārgie Swedbank un SEB baņķieri,

Abas jūsu bankas šonedēļ publicēja trešā ceturkšņa rezultātus, kas plaši tika atspoguļoti gan Skandināvijas biznesa presē, gan citviet,» ar šādiem vārdiem sākas redaktora vēstule bankām.

Laikraksta redaktors norāda: kā jūs labi zināt, lai gan nelielas, taču mēs joprojām esam atsevišķas valstis un ir skaidri redzams, ka attīstība Igaunijā ir atšķirīga no tās, kas ir Latvijā un Lietuvā.

Noslēgumā viņš akcentē, ka šāds dalījums būtu arī pašu banku interesēs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Īpaša piedāvājuma ietvaros Keysoff piedāvā dažus naudas taupīšanas padomus MS Office 2021 par 17€!

Reklāmraksts,22.06.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neatkarīgi no tā, vai iegādājaties jaunu klēpjdatoru vai modernizējat esošo sistēmu, Microsoft Office un Windows lietošana ir būtiska, lai šodien datorā varētu veikt darbu. Keysoff programmatūras izpārdošanā, izmantojot kupona kodu SM62, jūs varat iegādāties Microsoft Office Pro 2021 un Windows 11 Pro licenci uz mūžu par 38,99 € - tas ir ar 90% atlaidi.

Microsoft Office Professional Plus 2021 no Keysoff par 28,99 € ietver visas klasiskās un būtiskās Microsoft programmas, tostarp Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher, Access un Teams. Ja jums nav nepieciešami visi zvani un svilpjiņas, apskatiet šo piedāvājumu Microsoft Office 2019 par 20,45 €, kas piedāvā visas tās pašas funkcijas, izņemot Teams.

62% off uz Genuine MS Office (Atlaides kods: SM62)

Microsoft Office 2021 Pro Plus – 28.99€

• Microsoft Office 2021 Pro Plus (2 Atslēgas ) – 51.97€ (25.99€/Galvenais)

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Īpaša piedāvājuma ietvaros Keysoff piedāvā dažus naudas taupīšanas padomus MS Office 2021 par 17€!

Reklāmraksts,29.06.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neatkarīgi no tā, vai iegādājaties jaunu klēpjdatoru vai modernizējat esošo sistēmu, Microsoft Office un Windows lietošana ir būtiska, lai šodien datorā varētu veikt darbu. Keysoff programmatūras izpārdošanā, izmantojot kupona kodu SM62, jūs varat iegādāties Microsoft Office Pro 2021 un Windows 11 Pro licenci uz mūžu par 38,99 € - tas ir ar 90% atlaidi.

Microsoft Office Professional Plus 2021 no Keysoff par 28,99 € ietver visas klasiskās un būtiskās Microsoft programmas, tostarp Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher, Access un Teams. Ja jums nav nepieciešami visi zvani un svilpjiņas, apskatiet šo piedāvājumu Microsoft Office 2019 par 20,45 €, kas piedāvā visas tās pašas funkcijas, izņemot Teams.

62% off uz Genuine MS Office (Atlaides kods: SM62)

Microsoft Office 2021 Pro Plus – 28.99€

• Microsoft Office 2021 Pro Plus (2 Atslēgas ) – 51.97€ (25.99€/Galvenais)

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Gamechanger Audio kāpj uz uzvarētāju pjedestāla Creative Business Cup finālā Dānijā

Laura Mazbērziņa,21.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskajā jauno uzņēmēju konkursā Creative Business Cup, kura fināls norisinājās Dānijas galvaspilsētā Kopenhāgenā Global Entrepreneurship Week ietvaros, Latvijas uzņēmums Gamechanger Audio ieguva 2. vietu.

Creative Business Cup ir starptautisks konkurss radošo industriju uzņēmējiem, kurā jau sesto gadu pēc kārtas piedalās arī Latvija. Sacensību finālā piedalījās radošo industriju uzņēmumi no 49 valstīm, kuri bija izturējuši nacionālo atlasi un sacentās par galveno balvu - naudas prēmiju 7 tūkstošu eiro apmērā. Latvijas pārstāvji - jaunuzņēmums Gamechanger Audio, kurš šogad ieguvis atpazīstamību ar savu mūzikas produktu, Latvijai nodrošināja augstāko rezultātu līdzšinējās dalības vēsturē.

Uzņēmums Gamechanger Audio apvieno talantus inženierzinātņu un mūzikas lauciņā un izstrādā audio efektu ierīces. Pirmo produktu - klavieru tipa ģitāras pedāli - Plus Pedal uzņēmuma komanda sāka piedāvāt 2017. gadā, un to ir pozitīvi novērtējuši atzīti mūzikas eksperti un ģitāristi no pasaulē populārām grupām, to skaitā Pink Floyd, Rolling Stones un Roger Waters. Šā gada vasarā jaunuzņēmums iepazīstināja jau ar otro inovatīvo produktu - distortion tipa ģitāras efektu pedāli Plasma Pedal. Arī Latvijas finālā žūrija bija vienisprātis, ka tieši Gamechanger Audio piemīt liels potenciāls.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skanstes apkaimē topošais biroju nomas komplekss “Elemental Business Centre” parakstījis sadarbības līgumu ar meklētājoptimizācijas (SEO) un satura mārketinga aģentūru “SEOBROTHERS”.

Nomas līgums paredz, ka “SEOBROTHERS” nomās biroja telpas vienas “Elemental Business Centre” ēkas sestajā stāvā un to kopējā platība būs 500 m2.

“Priecājamies, ka “Elemental Business Centre” par savu biroju mājvietu izvēlējies tik mūsdienīgs un inovatīvs IT uzņēmums kā “SEOBROTHERS”. Arvien vairāk redzam, ka moderni, laikam līdzi ejoši uzņēmumi izvēlas nomāt kvalitatīvas biroju telpas, kas atbilst augstākajiem energoefektivitātes rādītājiem. Mūsdienās biroja telpas ir daļa no tā, kas parāda ne vien paša uzņēmuma vērtības, bet arī rūpes par darbiniekiem. Esam gandarīti, ka “SEOBROTHERS” savas jaunās telpas ir atraduši pie mums,” norāda “Elemental Business Centre” vadītājs Imants Krēsliņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biroju nomas komplekss “Elemental Business Centre” parakstījis sadarbības līgumu ar apdrošināšanas kompāniju “Balta”.

Apdrošinātājs uz “Elemental Business Centre” pārcels savu centrālo biroju, kura kopējā platība būs gandrīz 2400 m2. “Balta” birojs aizņems vienas “Elemental Business Centre” ēkas 9. un 10. stāvu , kā arī 1. stāvā atradīsies 60 m2 liels klientu apkalpošanas centrs.

“Ir patiess gandarījums, ka, izvēloties pārcelt savu centrālo biroju tieši uz “Elemental Business Centre”, mūsu nomnieku portfelim pievienojies lielākais apdrošināšanas uzņēmums Latvijā. Esmu drošs, ka uzņēmuma pakalpojumus noteikti novērtēs arī citi biroju nomas kompleksa nomnieki. Arvien vairāk novērojam, ka uzņēmuma vēlme pārcelties uz modernām, energoefektīvām telpām norāda uz tā augsto darba kvalitāti, un “Balta” nav izņēmums. Tā kā šis uzņēmums ir zināms ar savu ilgtspējīgo pieeju it visā un apņemšanos darbiniekiem nodrošināt labākos darba apstākļus, esmu pārliecināts, ka “Elemental Business Centre” būs izcila mājvieta, kur turpināt savu attīstību,” norāda “Elemental Business Centre” pārdošanas vadītājs Imants Krēsliņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Latvijas jaunuzņēmumi Creative Business Cup finālā gūst starptautisku atzinību

Rūta Lapiņa,01.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Novembrī, «Global Entrepreneurship Week» laikā, Dānijas galvaspilsētā Kopenhāgenā jau tradicionāli norisinājās starptautiskā jauno uzņēmēju konkursa «Creative Business Cup» fināls, kurā par galveno balvu un uzvarētāja titulu sacentās dalībnieki no 59 pasaules valstīm. Viņu vidū bija arī Latviju pārstāvošais medicīnas tehnoloģiju jaunuzņēmums «Anatomy Next», kas vasaras izskaņā nacionālajā atlasē bija izcīnījis pirmo vietu, informē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Radošo industriju inkubatora pārstāve Agnese Kuzmina.

Latvijas pārstāvis, «Anatomy Next» izpilddirektors Sandis Kondrāts, konkursā prezentēja interaktīvu medicīnas izglītības lietotni, kas palīdz topošajiem ārstiem pilnvērtīgi apgūt cilvēka anatomiju 3D formātā ar papildinātas realitātes iespējām. Komplicētā aplikācija ir vairāku gadu darba rezultāts, kas tapis sadarbībā ar medicīnas profesionāļiem no Latvijas un ASV vadošajām universitātēm. «Anatomy Next» komandai «Creative Business Cup» konkurss izrādījās īpaši veiksmīgs, jo, lai arī godpilno pirmo vietu šoreiz ieguva Ķīnas pārstāvji, tieši Latvijas dalībnieki spēja ieinteresēt un piesaistīt jaunus investorus savas biznesa idejas tālākai attīstībai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Bimbuļi rimbuļi, Palikt LV, Sēdnīca un citas asprātības uzņēmumu nosaukumos

Dienas Bizness,23.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot iepriekšējos gados aizsāktās tradīcijas, Lursoft apkopojis arī 2014.gadā reģistrēto uzņēmumu interesantākos nosaukumus.

Lursoft skatījumā radošie prāti nav koncentrēti tikai kādā noteiktā reģionā, jo pērn reģistrēti uzņēmumi ar interesantiem nosaukumiem gan Latvijas lielākajās pilsētās, gan novados, informē Lursoft pārstāve Indra Jansone.

Tā, piemēram, no pērn janvārī reģistrētajiem uzņēmumiem, interesantākie nosaukumi Lursoft skatījumā ir Sudraba Laikmets (Rīga), Miera pērle (Rīga), Laika Eksperti (Rīga), Māra kumoss (Rīga), Rituālie Pakalpojumi (Valmiera), Labs Remonts (Rīga), Zirga Spēks (Ozolnieku nov), Flying Dogs (Ventspils), Digipalīgs (Rīga), BRIKU-BRAKU (Grobiņas nov), Viss Labi (Rīga), ZUMZUM (Rēzekne), Elpo Brīvi (Lielvārdes nov), Lec un minies (Ogres nov), 7.vārti (Ogres nov), Irracionāli risinājumi (Rīga), VĀRNU IELAS REPUBLIKA (Rīga).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skanstē topošais biroju ēku komplekss “Elemental Business Centre” parakstījis nomas līgumu ar loģistikas un transporta uzņēmumu “Fracht”.

Uzņēmums nomās biroja telpas vienas “Elemental Business Centre” ēkas sestajā stāvā, un to kopējā platība būs 300 m2.

“Elemental Business Centre” pārdošanas vadītājs Imants Krēsliņš stāsta, ka “Fracht” savu biroju plāno atvērt nākamā gada pirmajā ceturksnī, tādējādi papildinot nomnieku skaitu vienas “Elemental Business Centre” ēkas vienā stāvā.

“Esam gandarīti, ka “Elemental Business Centre” par savu biroju mājvietu izvēlējies arī uzņēmums, kas sniedz augstākās kvalitātes pakalpojumus loģistikas jomā. Pārceļoties uz “Elemental Business Centre” ēku, “Fracht” kļūs par kaimiņu citiem nomniekiem, kas mājos vienā stāvā. Šie nomnieki ir labs piemērs tam, kā varam iznomāt telpas arī mazākās platībās, efektīvi plānojot ēkas stāva iekārtojumu un sadalot vienu stāvu vairākiem nomniekiem,” tā I. Krēsliņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Vējonis: Nav pieļaujams, ka Krievija ir konkurētspējīgāka par Latviju

LETA,26.10.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan ir pozitīvi, ka Latvija pakāpusies Doing Business indeksā, tomēr svarīgāk ir uzlabot tās pozīcijas globālās konkurētspējas indeksā un nav pieļaujams, ka Krievija ir konkurētspējīgāka par Latviju, uzskata Valsts prezidents Raimonds Vējonis.

Komentējot Latvijas pakāpšanos Doing Business indeksā līdz 14.vietai, Vējonis žurnālistiem uzsvēra, ka reitingi ir dažādi un Latvijai vēl ir daudz darāmā, lai uzlabotu savus konkurētspējas rādītājus. Taču viņa ieskatā valdība ir uz pareizā ceļa.

Tomēr būtiskāk esot uzlabot pozīcijas globālās konkurētspējas indeksā. «Nav pieļaujams, ka globālajā konkurētspējā krītamies,» pauda Vējonis.

Savukārt Ministru prezidents Māris Kučinskis (ZZS) atzina, ka valdība analizē katru šādu gadījumu, tomēr arī pakāpšanos uz 14.vietu Doing Business indeksā var saukt par zināmiem panākumiem. Tuvākajā laikā tikšot arī sniegtas atbildes uz to, kāpēc ir bijusi krišanās citos reitingos, solīja premjers.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Papildināta - Ekonomiste: Doing Business slavējošais Latvijas vērtējums daudzos gadījumos utopisks

Jānis Rancāns, Gunta Kursiša,23.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules Bankas Doing Business 2013. gada pētījumā Latvija kritusi par četrām vietām un ieņem 25. pozīciju, tomēr pētījuma autori tajā iekļāvuši arī nelielu sadaļu par Latvijas «veiksmes stāstu reformu īstenošanā pēdējā desmitgadē». Šis autoru vērtējums daudzos gadījumos ir drīzāk utopisks, savukārt detaļas, piemēram, par Latvijas iedzīvotāju skaitu, atklāj, ka autoru zināšanas par Latvijā notiekošo ir visai nosacītas – tā uzskata Swedbank vecākā ekonomiste Lija Strašuna.

Papildināta ar 2., 3., 4., 5. un 7. rindkopu.

Pērn veidotajā Doing Business sarakstā Latvija bija pakāpusies par desmit pozīcijām, apsteidzot kaimiņvalstis.

Doing Business autori sadaļā par Latvijas veiksmes stāstu reformu īstenošanā slavējuši gan «uz reformām orientētus ierēdņus», gan «augstas kvalitātes tehnokrātisko birokrātiju» - pētījumā tiek atzīmētas un uzslavētas Latvijā veiktās reformas, īpaši pirms iestāšanās Eiropas Savienībā un tiekot galā ar 2008. - 2009. gada krīzi. Uzslavas, pēc ekonomistes L. Strašunas domām, daudzos gadījumos ir drīzāk utopiskas.

L. Strašuna norāda, ka «pētot dažādu indeksu rezultātus, vienmēr jāatceras, ka tie parasti ir ļoti šauri un specifiski indikatori (tai skaitā arī Doing Business), kas parāda tikai vienu no daudziem konkurētspēju veidojošiem faktoriem». Viņa piebilst, ka, «spriežot pēc tā, ka Doing Business aprēķinos Latvijas iedzīvotāju skaits joprojām ir 2,2 miljoni (nevis divi miljoni, ko uzrādīja tautas skaitīšana un kas ir zināms jau labu laiku), autoru zināšanas par to, kas notiek Latvijā, ir visai nosacītas».

Komentāri

Pievienot komentāru
Enerģētika

Latvijas zinātnieki un uzņēmēji dodas uz Austriju

Jānis Rancāns,12.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šī gada 12. līdz 15. septembrim Latvijas zinātnieki un uzņēmēji piedalās tirdzniecības misijā vides, biotehnoloģiju un bioenerģijas jomā Austrijā, informē Latvijas investīciju un attīstības aģentūra.

Tirdzniecības misijas ietvaros uz Austriju devās četri Latvijas uzņēmumi- AS Biotehniskais centrs, SIA Bekoteks, SIA Advanced Technologies, IK BaltBelPartner. Misijas dalībnieki pārstāv arī nesen dibināto SIA Vides, bioenerģētikas un biotehnoloģijas kompetences centrs, kā arī Latvijas Biotehnoloģijas asociāciju un Latvijas Biogāzes asociāciju.

Paralēli vizītēm uzņēmumos notiks individuālas tikšanās ar potenciālajiem biznesa partneriem, kas organizētas sadarbībā ar Latvijas Republikas vēstniecību Austrijā.

Pirmajā vizītes dienā 12. septembrī zinātnieki un uzņēmēji piedalīsies seminārā par Latvijas un Austrijas sadarbības iespējām vides jautājumos. Seminārā tiks apskatīti atjaunojamās enerģijas jautājumi Austrijā un Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jauno uzņēmēju konkursa «Creative Business Cup» nacionālajai atlasei šogad pieteikušies 34 jaunie uzņēmēji, no kuriem pieci rudenī sacentīsies par ceļazīmi uz konkursa lielo finālu Kopenhāgenā «Global Entrepreneurship Week».

Šogad «Creative Business Cup» pārstāvētās IT un radošo nozaru uzņēmēju idejas ir ļoti dažādas - no personālatlases un personu datu analizēšanas programmatūrām līdz stikla apstrādes studijām, 3D drukas medicīnas iekārtām, inovatīviem pārvietošanās risinājumiem cilvēkiem ar redzes traucējumiem u.c.

«Creative Business Cup» iepriekšējos gados ir pulcējis vairāk nekā 70 dažādu valstu dalībniekus no visas pasaules. Arī Latvijas pārstāvji bija aicināti pieteikt dalību konkursam, lai sacenstos par prestižo uzvarētāja titulu un galveno balvu 15 000 eiro apmērā.

Ikgadējā konkursa mērķis ir atbalstīt radošas idejas, veicināt inovāciju attīstību un sniegt jaunajiem uzņēmējiem iespēju satikties ar investoriem, sasniedzot starptautisko tirgu un piesaistot finansējumu biznesa tālākai attīstībai. 20 labākie pašmāju dalībnieki 22. augustā tiks aicināti prezentēt savas idejas klātienē Latvijas nacionālajā atlasē. No visiem pretendentiem konkursa žūrija izvēlēsies piecus daudzsološākos jaunos uzņēmumus, kuri vasaras izskaņā piedalīsies «Creative Business Cup» nacionālajās fināla sacensībās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nissan veikusi sava jaunā auto popularizēšanas akciju, kuras laikā mēģināja ar vienu pilnu degvielas bāku, ne reizi neuzpildoties, šķērsot visu Apvienotās Karalistes teritoriju, Db.lv informēja Nissan Nordic Europe reģionālais vadītājs Baltijas valstīs Margus Mikk.

To ka tas ir iespējams, pierādīja septiņi pārbaudes autobraucēji no Nissan Eiropas Tehniskā centra (NTCE). Viņi uzsāka izmēģinājuma braucienu ar 1,5dCI QASHQAI modeli no Lendsendas (Land’s End), kas atrodas Anglijas dienvidrietumu krastā, līdz Džonogroutsai (John O’Groats) Skotijas ziemeļgalā, ceļā ne reizi neapstājoties uzpildīt degvielu. 25. septembrī plkst. 6.00 no rīta uzsāktā brauciena 1367. kilometrā (867. jūdzē) sasniegtais degvielas patēriņš bija 4,2 litri uz 100 kilometriem (67,35 galoni uz jūdzi) − šis ceļa posms Apvienotajā Karalistē ir populārs automašīnas izturības un ekonomiskuma pārbaudes braucienu maršruts. Kad autovadītāji nākamajā dienā plkst. 17.30 sasniedza finišu, tika konstatēts, ka tvertnē atlikuši septiņi litri degvielas − pilnīgi pietiekami, lai nobrauktu vēl 176 kilometrus (110 jūdzes).

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Reklāma spēj ietekmēt kultūras procesus

Raivis Spalvēns,04.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Intervija ar vienu no Golden Hammer radošās žūrijas pārstāvjiem aģentūras Big Idea Group prezidentu Džonu Domā (John Domas)

Tuvojas Golden Hammer, kas ir viens no daudziem reklāmas festivāliem pasaulē. Kāpēc vispār nepieciešami reklāmas festivāli?

Reklāma nav tikai rīks, ar ko stimulēt patērētāju, lai tas iegādātos konkrētu preci. Tā spēj ietekmēt arī kultūras procesus, piemēram, mūziku un modi. Reklāmas festivāli ir tikšanās vieta, kurā novērtējam un godalgojam šādas radošas izpausmes.

Reklāmas uzdevums ir būt iedarbīgai un efektīvai. Tādam vajadzētu būt aģentūru mērķim, par ko klienti mums arī maksā. Tomēr efektīvas reklāmas radīšanā lielu lomu nereti spēlē radošums, lai gan tas ne vienmēr tā ir. Golden Hammer ir festivāls, kurā tiek vērtēts radošums, jo tas nav nedz Password, nedz arī Effie veida festivāls. Es balsošu tikai par izcilu radošu sniegumu. Efektivitāte ir mūsu nozares atslēgvārds un mums ir jārada reklāma, kas ir iedarbīga, tomēr šajā festivālā to nevērtēšu.

Komentāri

Pievienot komentāru