"Mana pieredze ir veidojusies mērķtiecīgi, caur ļoti apzinātiem lēmumiem. Jau studiju laikos zināju, ka strādāšu mārketingā, kaut gan tad vēl nebija ne jausmas, ko tas īsti nozīmē,” stāsta Latvijas kosmētikas ražotāja Stenders izpilddirektore Kristīne Grapmane.
Viņa ieguvusi bakalaura grādu vadības zinībās un maģistra grādu mārketingā Latvijas Universitātē. Izglītība noteikti ir būtiska daļa no K. Grapmanes karjeras attīstības, īpaši sākuma posmā, ko pēc tam jau turpina pieredze. “Daudz esmu mācījusies no saviem vadītājiem, kolēģiem un darot, daudz darot. Esmu iedvesmojošā un atbalstošā līdere, uzdevums – kopīgi sasniegt jaunu vērtību,” pauž Stendera izpilddirektore.
Viņas pirmā darbavieta mārketingā bija AS Laima, kurā, kā pati stāsta, notvēra ražošanas uzņēmuma burvību, kad ir iespēja izdzīvot visu procesu no idejas līdz produkta ieviešanai, komunikācijai un pircējam. K. Grapmane ātri attīstījās dažādās pozīcijās, kad nāca piedāvājums no SIA Fazer maiznīca kļūt jau pašai par mārketinga vadītāju.
“Kristīne ir kompetenta un zinoša vadītāja, apveltīta ar analītisko domāšanu. Viņa ir cilvēks ar pamatotu viedokli un pieredzi daudzos jautājumos. Strādājot Fazer Latvija, Kristīne neapšaubāmi pierādīja sevi kā komandas spēlētāju – viņa uzticas un ieklausās kolēģos, bet tajā pašā laikā pārrauga darba procesu, lai sasniegtu iespējami labākos rezultātus. Ne mazāk svarīgi ir tas, ka Kristīne nešķiro cilvēkus pēc amatiem vai sasniegumiem – viņa ir taisnīga, godīga un, ja nepieciešams, arī stingra. Vienmēr ir bijis prieks sastrādāties ar Kristīni,” komentē Fazer Latvija iepirkumu un loģistikas vadītājs Baltijā Māris Rodins. Viņš K. Grapmani raksturo kā ļoti daudzpusīgu personību, kam piemīt optimisms un mērķtiecība. Viņaprāt, Kristīne tiecas pēc nepārtrauktas izaugsmes gan kā personība, gan kā vadītāja.
Visu rakstu lasiet 11.maija žurnālā Dienas Bizness!
ABONĒJIET, lasiet elektroniski vai meklējiet preses tirdzniecības vietās!