17. un 18. jūnijā Porsche atkal mērosies spēkiem cīņā par godalgām izturības sacīkstēs, mēģinot trešo gadu pēc kārtas uzvarēt Lemānas 24 stundu sacīkstēs. Sīkstākā sāncense trasē ir Toyota komanda.
Japāņu ražotājs vēl nav plūcis laurus Lemānas sacīkstēs. 2016. gadā Toyota tehnisku problēmu dēļ izstājās no sacensībām tikai pāris minūtes pirms finiša, un 2017. gadā augstākajā LMP1-H kategorijā komandu pārstāvēs trīs automašīnas pret diviem Porsche 919 Hybrid.
«2017. gada Lemānas sacīkstes būs īpaši smagas, varbūt vēl ātrākas par 2016. gada sacīkstēm,» norāda Frics Encingers (Fritz Enzinger), apzinoties gaidāmo sacīkšu nozīmīgumu. LMP1 viceprezidents uzsver: «Tā nebūs tikai cīņa ar Toyota. Vislielākais izaicinājums Lemānā ir pašas sacīkstes. Nekad nedrīkst pienācīgi nenovērtēt 5000 kilometru braucienu dienā un naktī mainīgos laikapstākļos, braucot ātrāk par 330 km/h un nepārtraukti apsteidzot sāncenšus un par apļiem apdzenot atpalicējus. Nekas nav garantēts, viss var mainīties vienā mirklī. Lemānas lielo balvu var izcīnīt tikai ar pilnīgu un savlaicīgu sagatavošanos, nevainojamu darbu un braukšanu bez starpgadījumiem.»
Komandas vadītājs Andreass Zeidls (Andreas Seidl) piebilst: «Ne tikai garā distance padara Lemānas sacīkstes par grūtākajām sacīkstēm pasaulē. Visa pasākuma laikā ir jāsadala savi spēki un jāpārvalda resursi. Tas ilgst divas nedēļas, un šajā laikā 90 cilvēku darbaspēks strādā plecu pie pleca ierobežotā telpā un ievērojamā spriedzē. Viņi kopā piedzīvo kāpumus un kritumus. Bet sestdien plkst. 15.00 visiem komandas locekļiem – mehāniķim, pilotam, jebkuram no komandas – jābūt fiziski un morāli gatavam sacīkstēm. Tieši šajā brīdī mums būs jāparāda viss, ko esam iemācījušies un noslīpējuši treniņos. Mēs esam izdarījuši visu, ko varējām, lai būtu gan tehniskā, gan vadības ziņā gatavi Lemānas sacīkstēm. Porsche 919 Hybrid, mūsu spēcīgo pilotu sastāvs un komanda ir gatava cīnīties par uzvaru.»
Porsche 919 Hybrid ticis ievērojami pārveidots īpaši 2017. gada čempionātam. 60%-70% no Lemānas prototipa sastāvdaļām ir izstrādātas no jauna. Tas īpaši attiecas uz aerodinamikas, šasijas un iekšdedzes motora zonām. Taču spēka piedziņas bloks kopumā paliek nemainīgs. Inovatīvās sacīkšu hibrīdautomašīnas sistēmas jauda sasniedz aptuveni 900 ZS (662 kW), ko nodrošina kompaktais divu litru turbouzlādes V4 motors (aptuveni 500 ZS/368 kW) un divas dažādas enerģijas reģenerācijas sistēmas – bremžu enerģija no priekšējās ass apvienojumā ar izplūdes enerģiju. Iekšdedzes dzinējs apgādā aizmugurējo asi, kamēr elektromotors atbild par priekšējo asi ar vairāk nekā 400 ZS (294 kW) jaudu. Elektroenerģija, kas nāk no priekšējām bremzēm un izplūdes sistēmas, uz laiku tiek uzglabāta ar šķidrumu dzesējamā litija jonu akumulatorā.
24 stundu sacīkstes ir trešais no deviņiem 2017. gada FIA Pasaules Izturības čempionāta posmiem. Pēc pirmajām divām 6 stundu sacīkstēm (Silverstona un Spā), Porsche komanda ieguvusi 61 punktu un ražotāju vērtējumā ierindojusies otrajā vietā pēc Toyota komandas (69,5 punkti).