Vērienīgo lidostas Rīga infrastruktūras rekonstrukcijas projektu veiks ilggadējā lidostas vadītāja Dzintara Pomera pārstāvēts uzņēmums a/s A.C.B.
Par to liecina lidostas Rīga izsūtītais uzaicinājums uz preses konferenci, kurā paredzēts informēt par uzsāktajiem brūvdarbiem lidostā. Ar presi runāšot satiksmes Anrijs Matīss, lidostas Rīga valdes priekšsēdētājs Aldis Mūrnieks un a/s A.C.B. tehniskais direktors Dzintars Pomers.
DB jau rakstīja, ka, neskatoties uz pārsūdzībām, veikt teju 80 milj. eiro vērto lidostas rekonstrukcijas projektu pērnā gada rudenī ieguva pilnsabiedrība FCC, Hochtief un A.C.B. «Būtībā A.C.B. vinnēja Hochtief dēļ, kas ir ar ļoti lielu pieredzi šādu darbu veikšanā un varēja sagatavot viennozīmīgi vislabāko piedāvājumu. Savukārt Pomers lidostu arī no tehniskā viedokļa pārzina tik labi, kā reti kurš. Būtībā visa rekonstrukcija, kas lidostā Rīga ir notikusi, tika veikta Pomera laikā,» Db.lv sacīja bijušais lidostas Rīga valdes priekšsēdētājs Arnis Luhse.
Dz. Pomers lidostu Rīga vadīja no 1992. gada līdz 2007. gada janvārim, kad pēc neoficiālas informācijas darbu atstāja nesaskaņu dēļ ar toreizējo satiksmes ministru Ainaru Šleseru, kurš Pomera vietā iecēla Krišjāni Peteru.
«No 90. gadu beigām aktīvi tika turpināta plaša lidostas rekonstrukcija, 2007. gadā tika pagarināts arī skrejceļš, lai lidosta varētu uzņemt lielās starpkontinentālo reisu lidmašīnas. Tomēr visvērienīgākie attīstības plāni ar lidostu tika saistīti tā saucamajos «treknajos gados», kad tika zīmētas krāšņas vīzijas par jauniem, plašiem termināļiem, desmitiem miljonu apkalpoto pasažieru gadā... Taču realitātē šajos gados ar lidostas rekonstrukciju īstenībā negāja uz priekšu nekas, jo neviens nezināja, kā tad šīs lielās idejas īstenot. Jau 2007. gada janvārī mums bija tehniskais projekts un biznesa plāns, kā attīstīt tālāk esošo pasažieru termināli, pavasarī bija jāsāk būvniecība, bet nepaspējām, politiskais rakurss mainījās,» DB stāstīja VAS Starptautiskā lidosta Rīga valdes loceklis Andis Damlics, kas savulaik darbu lidostā bija spiests atstāt kopā ar Dz. Pomeru, bet vēlāk lidostas valdē tomēr atgriezās.
Pēc neoficiālas informācijas kādreizējais satiksmes ministrs Uldis Augulis piedāvājis arī Dzintaram Pomeram atgriezties lidostas Rīga vadībā, no kā Dz. Pomers atteicies.
Kā liecina aģentūras LETA arhīvs, Dz. Pomers pirms lidostas jau strādājis ceļu būves industrijā. Savukārt pēc darba pamešanas lidostā DB ziņoja, ka Pomers bija kļuvis par sabiedriskās ēdināšanas uzņēmuma Lido viceprezidentu, bet pēc tam viņš pievienojās būvfirmas Ceļi un tilti vadībai. Vērtējot lidostas Rīga vadītāju darbu, vairāki aviācijā ilgstoši strādājošie Dzintaru Pomeru ir vērtējuši kā vienu no visprofesionālākajiem lidostas vadītājiem.