Live Rīga vasaras mārketinga komunikācijas kampaņa esot veicinājusi tūrisma apgrozījuma pieaugumu. Šī gada jūnijā tūristu skaits Rīgā pieaudzis par 20%, salīdzinot ar šo periodu pērn, liecina Rīgas tūrisma attīstības biroja (RTAB) informācija.
Kampaņa sākās šā gada 15.maijā un norisinājās līdz jūnija beigām Vācijā, Krievijā, Somijā, Zviedrijā, Norvēģijā, Dānijā, Izraēlā, Igaunijā, Lietuvā, Baltkrievijā un Gruzijā. Kampaņas kopējais budžets bija 650 tūkst. Ls.
«Šī tūrisma apgrozījuma izaugsme ir radījusi pozitīvu strāvojumu nozarē – tā sāk atplaukt pēc nogaidošās pauzes. Jūtot viesu skaita palielināšanos, uzņēmēji sasparojas radīt arvien pievilcīgākus piedāvājumus,» norāda RTAB direktors Gastons Neimanis.
Vislielākā interese par Rīgas tūrisma piedāvājumu bijusi tajās valstīs, kur pašlaik tiekot īstenota kampaņa. Īpaši esot pieaudzis apmeklētāju skaits no Krievijas un Vācijas – attiecīgi gandrīz 60 tūkst. un 44 tūkst. apmeklētāju no šīm valstīm.
Savukārt saistībā ar tūristu skaita palielināšanos, RTAB dibinātājas Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas prezidents Jānis Naglis piebilst, ka tūrisma mītņu noslogojuma dati parādot, ka šī gada jūnijā ir vērojams straujš pieaugums – 10% līdz 20%, salīdzinot ar attiecīgo mēnesi pērn.
Tas esot izskaidrojams ar samazinātās PVN likmes piemērošanu mītnēm un visu iesaistīto pušu realizētajām mārketinga aktivitātēm.