Mazumtirgotājs "Pepco" nākamgad plāno atvērt desmit jaunus veikalus Latvijā, atklāja SIA "Pepco Latvija" valdes locekle Ērika Maželiene.
Kompānijas pārstāve sacīja, ka 2023.gadā, līdztekus veikaliem Latvijā, plānots atvērt arī pirmos "Pepco" zīmola veikalus Grieķijā un Portugālē.
Vaicāta par šī gada rezultātiem, Maželiene skaidroja, ka kopumā gads bijis veiksmīgs, ko ietekmējusi kompānijas cenu politika, sortiments un paplašināšanās. Vienlaikus komentēt finanšu rādītājus pārstāve nevarēja.
Neskatoties uz pandēmijas sekām, šogad atvērti vairāki "Pepco" veikali Latvijā un Eiropā.
Kā lielākos izaicinājumus Maželiene uzskaitīja veikalu uzturēšanas izmaksu kāpumu. Vienlaikus energoresursu taupības nolūkos "Pepco" sācis vairākus iekšējos projektus, kas mazinās ne tikai izmaksas, bet arī uzlabos ilgtspēju.
Komentējot pircēju paradumus, "Pepco Latvija" valdes locekle sacīja, ka pašreizējos ekonomiskajos apstākļos cilvēki arvien biežāk dodas uz zemāku cenu zīmolu veikaliem, tādēļ pieprasījums pēc "Pepco" nav krities.
Turpmāk "Pepco Latvija" paredz papildināt preču sortimentu, piemēram, ar videi draudzīgiem produktiem, par kuriem interese klientu vidū pieaug.
Informācija "Firmas.lv" liecina, ka "Pepco Latvija" reģistrēts 2017.gadā, un tā pamatkapitāls ir 20 000 eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Šveicē reģistrētais "Pepkor Europe".
"Pepco Latvija" pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2020.gada 1.oktobra līdz 2021.gada 30.septembrim, strādāja ar 34,705 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 17% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 74,7% - līdz 7,311 miljoniem eiro.