Transports un loģistika

Pēc divu gadu darbības Kipras zemo cenu aviokompānija Cobalt Air piedzīvo bankrotu

LETA,18.10.2018

Jaunākais izdevums

Vien pēc divus gadus ilgas darbības Kipras zemo cenu aviokompānija «Cobalt Air» paziņojusi, ka bankrota dēļ no ceturtdienas atceļ visus lidojumus, radot ceļošanas traucējumus pasažieriem.

Lidsabiedrība brīdinājusi savus klientus, ka tās biroji vairs pakalpojumus nesniegs, un aicinājusi viņus pieprasīt iztērēto līdzekļu atgūšanu caur ceļošanas aģentūrām vai kredītkaršu kompānijām.

Īsā paziņojumā savā mājaslapā bez iepriekšēja brīdinājuma «Cobalt Air» trešdienas vakarā pavēstīja, ka no plkst.23.50 atceļ visus lidojumus, ņemot vērā aviokompānijas darbības pārtraukšanu uz nenoteiktu laiku.

«Tādējādi turpmāki »Cobalt Air« lidojumi un pakalpojumi tiks atcelti, un lidsabiedrība vairs nedarbosies,» vēsta lidsabiedrība, taču iemesli šādai rīcībai netiek paskaidroti.

«Cobalt Air», kas ir lielākā Kipras aviosabiedrība pēc nacionālās lidsabiedrības «Cyprus Airways» bankrotēšanas, pārtraukusi darbību pēc iepriekš izskanējušās informācijas, ka tā nav spējusi panākt vienošanos ar potenciālu Eiropas investoru.

Tāpat informācija liecina, ka aviokompānijas kontos ir vien 15 miljoni eiro, kas tai nepieciešami, lai samaksātu saviem 200 darbiniekiem.

«Cobalt Air» darbību sāka 2016.gadā un iegādājās sešas lidmašīnas, veicot lidojumus uz 23 galamērķiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Kapitāla tirgus aktualitātes ar Signet Bank

Baltijas kapitāla tirgus konference 2024 – atziņas, cerības un secinājumi

Jānis Goldbergs,28.11.2024

Ļaujiet institucionālajiem investoriem ieguldīt kapitāla tirgos, jo sevišķi mazo un vidējo uzņēmumu segmentā. Pārskatiet valsts pensiju sistēmas, ļaujot veikt individuālas izvēles par investīcijām. Tādējādi var stimulēt fondus vairāk ieguldīt Eiropā, norādīja Nasdaq Eiropas tirgus pakalpojumu prezidents Rolands Čai

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas kapitāla tirgus attīstība pēdējo 30 gadu laikā ir bijusi ievērojama, taču tā joprojām lielā mērā balstās uz banku sektoru. Pat paši lielākie Baltijas biržā kotētie uzņēmumi ir salīdzinoši mazi uz ASV vai Eiropas fona.

Tā Baltijas kapitāla tirgus konferencē atzina tās moderators un Nasdaq Baltic biržas vadītājs Karels Ots (Kaarel Ots). Labā ziņa – tirgus ir lielu notikumu gaidās jau nākošgad, un nozīmīgāko pienesumu varētu dot tieši Latvijas valsts un pašvaldību uzņēmumi.

Baltijas biržas vienotais indekss mums par labu

“Tas, ar ko esmu ļoti lepns, ir vienotā Baltijas biržas indeksa izveidošana, un jāteic - Latvija no tā ir ieguvēja,” konferences ievadā sacīja K. Ots. Stāsts ir par biržā kotēto vidējo un lielo uzņēmumu kopējo indeksu, kura noteikšanā tiek izmantoti Morgan Stanley Capital International darbības pamatprincipi. Vienkāršoti runājot – stāsts ir par biržā kotēto uzņēmumu akciju kopvērtību, kuru ietekmē gan pieprasījums, gan piedāvājums. Kādēļ Latvija ir ieguvēja, redzams no akciju kopvērtības valstīs. Baltijas tirgus kopumā ir pielīdzināms jaunattīstības tirgiem. “Mēs vēl aizvien esam daļa no jaunattīstības tirgiem, kā, piemēram, Šrilanka. Tās ir brīnišķīgas valstis, taču, manuprāt, mums nopietni vajadzētu apsvērt, kā nebūt jaunattīstības tirgum. Te jāuzsver viens būtisks aspekts – izmēram ir nozīme! Ar to esam sodīti, ka mūsu uzņēmumu izmērs ir tāds, kāds ir. Apvienojot tirgus un veidojot vienotu indeksu, esam daudz tuvāk mērķim sasniegt vajadzīgo izmēru, lai panāktu gan apjomu, gan likviditāti. Es nesaku, ka esam tuvu, esam tuvāk mērķim, un vēl daudz kas ir darāms,” tā K. Ots.

Komentāri

Pievienot komentāru