AS “Pasažieru vilciens” administrācija no šī gada 1.aprīļa pārcelsies uz jaunām telpām biroja kompleksā Pērses ielā 8, Rīgā, kas piecu gadu laikā uzņēmumam varētu ļaut ietaupīt vairāk nekā 300 000 eiro.
Pārcelšanās sekmēs līdz šim divās dažādās adresēs – Turgeņeva ielā 14 un Stacijas laukumā 2 – strādājošo darbinieku produktīvāku sadarbību, samazinās izmantojamo telpu platību, to apsaimniekošanas izmaksas un atvieglos ikdienas tehnoloģiskos procesus uzņēmumā.
“Pārvācoties uz jaunu biroju, mēs iegūsim aktivitātēs bāzētu, produktivitāti veicinošu darba vidi, vienlaikus ietaupot resursus. Moderns birojs un iespēja strādāt daļēji attālinātā režīmā palīdzēs “Pasažieru vilcienam” piesaistīt un noturēt jaunos talantus. Mēs kļūsim efektīvāki, dinamiskāki un, ciešāk sadarbojoties, radīsim labākus piedāvājumus un pakalpojumus klientiem un sadarbības partneriem,” norāda AS “Pasažieru vilciens” valdes priekšsēdētājs Rodžers Jānis Grigulis.
AS “Pasažieru vilciens” attīstības stratēģijā noteiktās rūpes par uzņēmuma darbinieku labbūtību ietver nepieciešamās pārmaiņas mūsdienīgas darba vides veidošanā. Viens no galvenajiem šo pārmaiņu pasākumiem ir uzņēmuma administrācijas kolektīva pārcelšanās uz jaunu, darba vides standartos un viedtehnoloģijās balstītu biroju, kurā ir patīkami strādāt un kur tiek koplietoti atbalsta pakalpojumi un nepieciešamā infrastruktūra.
No līdz šim izmantotajām vairāk nekā 50 dažādās vietās un vairākos stāvos izkaisītajām darba telpām “Pasažieru vilciena” administrācija pāries uz 15 telpām, ievērojami samazinot izmantoto kvadrātmetru skaitu. Mazāka platība nozīmē zemākas komunālo pakalpojumu, administratīvās un apsaimniekošanas izmaksas, tāpēc jauno telpu izmantošana salīdzinājumā ar esošo biroju telpu uzturēšanas izmaksām piecu gadu laikā uzņēmumam varētu ļaut ietaupīt vairāk nekā 300 000 eiro.
Jaunais birojs ir veidots atbilstoši korporatīvajā vidē popularitāti guvušiem atvērtas, aktivitātēs bāzētas darba telpas principiem un pielāgots “Pasažieru vilciena” komandas vajadzībām. Darba vides plānojumā iekļautas telpas sapulcēm, projektu darba grupām un individuālajam darbam. Birojā izvietotas arī speciālas pārrunu kabīnes, kurās varēs netraucēti sarunāties pa tālruni, jo tām ir nodrošināta skaņas izolācija.
Uzlabotie darba apstākļi un mūsdienīgā darba vide sekmēs ātrāku informācijas apriti, efektīvāku komunikāciju un ciešāku sadarbību starp darbiniekiem un struktūrvienībām.
Vadītāji kļūs pieejamāki darbiniekiem saziņai un jautājumu risināšanai, jo strādās vienā telpā ar kolektīvu.
Birojā vienuviet varēs strādāt līdz pat 80 “Pasažieru vilciena” darbiniekiem. Kopumā būs pieejamas 67 standarta un 12 brīvās darba vietas.