Maizes un konditorejas produktu ražošanas uzņēmums Matss pērn apgrozījis 2,56 miljonus eiro, kas ir par 2% mazāk nekā 2012. gadā. Tajā pašā laikā uzņēmuma eksporta apjoms gada laikā ir palielināts par 12%, Db.lv informēja uzņēmuma pārstāvji.
Turpmāko trīs gadu laikā SIA Matss vadība plāno uzņēmuma apgrozījumu dubultot un sasniegt piecus miljonus eiro gadā. DB jau rakstīja, ka iepriekš aptuveni 15% no apgrozījuma uzņēmumam ienesa eksports. Ģeogrāfija ir diezgan plaša – Lielbritānija, Īrija, Vācija, Somija, Izraēla un Igaunija, palaikam arī ASV, Kipra.
Šogad uzņēmums plāno koncentrēties uz produktu ar ilglaicīgu uzglabāšanas termiņu, piemēram, saldētu maizi un cepumiem, ražošanu un tirdzniecību. Tāpat uzņēmums saglabās arī svaigās maizes tirdzniecību vietējā tirgū. Latvijā kompānija sadarbosies ar SIA Saldus maiznieks, kas maijā sāk SIA Matss ražotās rupjmaizes Brencis, Mājas saldskābmaizes, Graudu maizes, Brenčmaizītes u.c. produktu tirdzniecību.
Pērn uzņēmums izstrādāja jaunu zīmolu Cannelle Bakery, ieviešot vairākus jaunus produktus.
Kopš 2012. gada uzņēmumā investēti 150 tūkstoši eiro.
SIA Matss attīstījusi ražošanu Skrundā un Saldū.
SIA Matss 2012. gadā iegādājās jaundibināts uzņēmums SIA Maiznīca Kursa, kura īpašnieki ir kādreizējais SIA Fazer maiznīcas valdes priekšsēdētājs Ivars Skrebelis un bijušais SIA Staburadzes konditoreja valdes priekšsēdētājs Bruno Ansons.